• 22 & 23 september
    Elfia Arcen 2018


    En ik ga voor het eerst in twee jaar EIN-DE-LIJK weer eens! Dus ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die dit jaar een kijkje gaan nemen.

    Geef het hieronder door, inclusief welke dagen je gaat en welke cosplay je draagt zodat we een speurtocht naar Q'ers kunnen houden *O*

    Zaterdag:
    MaFlodder | Elise | Slytherin student

    Zondag:
    MaFlodder | Elise | Slytherin student


    (foto van Elfia in Haarzuilens want ach ja)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ga niet, maar ik wil jou (en alle andere Q’ers die gaan) wel veel plezier wensen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Is dat leuk

    Ik weet bijna zeker dat ik ga! Nog niet bekend welke dag.
    Mijn kostuum moet ik nog samenstellen, maar ik ga zeer waarschijnlijk als weerwolf. :3

    Super leuk! Als in een Teen Wolf weerwolf of echt helemaal zelf verzonnen? Both I like ^^

    aarsvogel schreef:
    Ik ga niet, maar ik wil jou (en alle andere Q’ers die gaan) wel veel plezier wensen!


    Dankjewel! ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Super leuk! Als in een Teen Wolf weerwolf of echt helemaal zelf verzonnen? Both I like ^^


    Gewoon wat zelf samengesteld. Niet uit Teen Wolf. (:

    Ik wil zo graag maar geen geld :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly