• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Donderwolk || Anna || Donker en 00:15 || 6026 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Hephaistion || Belle || Athanatos || 10k / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 51K / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.8K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 5K / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 6031 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 6K / 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 18:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Uitslag word war: 652 woorden.
    Ik weet niet zo goed wat er met me aan de hand is. Eerst was ik super enthousiast, confident en trots op m'n story, maar nu ben ik bang dat het te saai is of niet goed genoeg. Ik heb het idee dat er niet genoeg gebeurt, ik alleen maar meer van hetzelfde schrijf en mijn personages allemaal hetzelfde zijn. Ik wil al mijn personages natuurlijk een eigen persoonlijkheid laten hebben, maar moeeeilijk! p


    look at the stars, look how they shine for you;

    1120 woorden. ^^
    Zal zo even mijn huidige wordcount doorgeven!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Donderwolk schreef:
    Uitslag word war: 652 woorden.
    Ik weet niet zo goed wat er met me aan de hand is. Eerst was ik super enthousiast, confident en trots op m'n story, maar nu ben ik bang dat het te saai is of niet goed genoeg. Ik heb het idee dat er niet genoeg gebeurt, ik alleen maar meer van hetzelfde schrijf en mijn personages allemaal hetzelfde zijn. Ik wil al mijn personages natuurlijk een eigen persoonlijkheid laten hebben, maar moeeeilijk! p


    Wil je een stukje laten proeflezen? Misschien heb je gewoon even wat motiverend commentaar nodig (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mijn wordcount is op dit moment 5601 woorden


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    MaFlodder schreef:
    (...)

    Wil je een stukje laten proeflezen? Misschien heb je gewoon even wat motiverend commentaar nodig (:


    Eigenlijk wel hahaha. Dan weet ik in ieder geval of het tussen mijn oren zit of dat ik nog wat serieuze storyline-uitpluizen te doen heb.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mijn wordcount is inmiddels 7,8k. Veel te weinig nog dus :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Donderwolk schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel hahaha. Dan weet ik in ieder geval of het tussen mijn oren zit of dat ik nog wat serieuze storyline-uitpluizen te doen heb.


    Kom maar op (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Donderwolk schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel hahaha. Dan weet ik in ieder geval of het tussen mijn oren zit of dat ik nog wat serieuze storyline-uitpluizen te doen heb.


    Je mag mij ook wel een pb’tje sturen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oeh, thanks.
    Als je me je mailadres wil/kan pb’en, kan ik mijn document e-mailen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Whoop whoop, ik heb gewoon 1142 woorden geschreven in een uur tijd ^^ Ik ging echt lekker voor mijn doen. Ben de persoon met wie ik gister flink heb lopen brainstormen voor deze scene erg dankbaar, want zelf kwam ik er gewoon even niet uit.
    Nu twijfel ik of ik doorga, want ik zit nu in de flow, maar aan de andere kant wil ik ook nog lezen, hmmm.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Whoop whoop, ik heb gewoon 1142 woorden geschreven in een uur tijd ^^ Ik ging echt lekker voor mijn doen. Ben de persoon met wie ik gister flink heb lopen brainstormen voor deze scene erg dankbaar, want zelf kwam ik er gewoon even niet uit.
    Nu twijfel ik of ik doorga, want ik zit nu in de flow, maar aan de andere kant wil ik ook nog lezen, hmmm.


    benut je schrijfmood girlll! You're on a roll!


    A to the Z

    Donderwolk schreef:
    Oeh, thanks.
    Als je me je mailadres wil/kan pb’en, kan ik mijn document e-mailen?


    Had je hem al gestuurd, of niet? Want mijn mail doet soms een beetje raar, en dan weet ik of het aan mij ligt dat ik niets heb ontvangen ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Had je hem al gestuurd, of niet? Want mijn mail doet soms een beetje raar, en dan weet ik of het aan mij ligt dat ik niets heb ontvangen ^^


    Ik ben heb as we speak aan het mailen haha. Gisteren viel ik in slaap voordat ik het mailde. Vrij sad.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Donderwolk schreef:
    (...)

    Ik ben heb as we speak aan het mailen haha. Gisteren viel ik in slaap voordat ik het mailde. Vrij sad.


    Daar gaat het niet om, het is meer dat ik geen mail ontvang soms, en het even wilde controleren. Nu heb ik hem, ik zal het straks gaan lezen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Iemand wordwar? (nerd)


    A to the Z