• I got a tattoo!
    "And now I can always find my way back to the people I love."


    Het is nu bijna vier jaar geleden dat ik het telefoontje van mijn ouders kreeg dat mijn beste vriendin slachtoffer is geworden van suicide. En dat heeft echt mijn wereld kapot gemaakt. Dit is het grootste verdriet dat ik ooit heb gehad, en tot de dag van vandaag ook nog iets waar ik veel mee bezig ben. Ik wou dan ook altijd voor haar een blijvende herinnering maken. Vandaar een papieren bootje, ze hield namelijk echt heel erg van surfen en zeilen, en ook in het laatste gedicht dat ze had geschreven beschreef ze zichzelf als een kleine domme drenkeling. Dus ik vond dit een mooie manier om haar te vereeuwigen. Het is niet alleen voor haar, ik vond het ook een mooie manier om mezelf erop te blijven wijzen dat de mensen die ik uit het oog verlies altijd wel weer terug kan vinden. Of het in gedachten of het echt is.


    Om het topic nut te geven hebben jullie nog tattoeages met een betekenis erachter? Of gewoon een tattoo die jullie heel mooi vinden?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2018 - 17:56 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh, jeetje. Dit vind ik eigenlijk wel heel prachtig. Fijn dat je iets hebt gevonden waar je waarde aan hecht en een mooie betekenis achter zit, Rick! Zelf zou ik ook wel een tattoo willen, maar ik zou denk ik nooit zoiets moois vinden om permanent met me mee te dragen. Heel tof!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind hem echt heel prachtig, Rick <3 En ik ben trots op je dat je het gewoon gedaan hebt!
    zelf geen tattoos, maar als ik er een neem wil ik er ook genoeg betekenis achter hebben


    A to the Z

    Wauw. Dit spijt me wel heel erg voor je Rick. Maar wel een hele mooie tattoo en betekenis!
    Ik zelf heb geen tatoeages, en ben het nu ook niet van plan, maar wie weet, in de toekomst misschien (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Mooie tattoo!

    Heftig, maar mooie tattoo!

    Ik wil echt al zo lang een tatoeage. Ik zou er graag één willen hebben die wat met lotr te maken heeft - maar ik begin ook steeds meer te neigen naar iets in het koreaans te laten zetten (maar hey dat idee is pas sinds een half jaar aanwezig dus die laat ik nog mooi even doorsudderen). Ik zie het wel echt zitten om een kleine tattoo te hebben die veel voor me betekend. Ik ben alleen niet gauw tevreden dusja. Jarenlang proces dit.

    Wat een mooie tattoo! En de betekenis erachter is ook echt prachtig (:
    Ik heb een klein zonnetje op mijn rug, waar mijn beste vriendin een maantje heeft ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wat een mooie tattoo! En de betekenis erachter is ook echt prachtig (:
    Ik heb een klein zonnetje op mijn rug, waar mijn beste vriendin een maantje heeft ^^


    Ah dat is echt supertof :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Iedereen bedankt voor de toffe reacties , you da best !!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wow, ik vind die tatoeage alleen al mooi (heb een zwak voor simpele tatoeages), maar die betekenis erachter maakt hem echt prachtig!
    Ik kijk graag naar tatoeages bij anderen, maar ga er zelf waarschijnlijk nooit een laten zetten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Een hele mooie tattoo
    Ik vroeg mij al af waarom de keuze voor dit bootje maar wat super mooi en lief deze gedachte erachter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heel mooi! Zowel de betekenis als de tattoo zelf (:
    Ik heb momenteel drie tattoos; een pootafdrukje van Pim (mijn kat), een roos en een hoefijzer in Sailor Jerry stijl met de tekst "Good luck" erop.


    26 - 02 - '16

    Dat is een hele mooie manier om je vriendin te herdenken en te "vereeuwigen" in je leven.
    Om ongeveer zo'n zelfde reden heb ik 'Soulmates never die' op mijn ribbenkast staan.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    McSteamy schreef:
    Heel mooi! Zowel de betekenis als de tattoo zelf (:
    Ik heb momenteel drie tattoos; een pootafdrukje van Pim (mijn kat), een roos en een hoefijzer in Sailor Jerry stijl met de tekst "Good luck" erop.


    Aah nice ^^

    IrishNialler schreef:
    Een hele mooie tattoo
    Ik vroeg mij al af waarom de keuze voor dit bootje maar wat super mooi en lief deze gedachte erachter.


    Omdat ze zelf zo van zeilen hield, en zichzelf een kleine domme drenkeling noemde, en ik wou gewoon iets speciaals wat voor mij betekenis heeft en voor anderen niet gelijk iets zegt. Want het is iets voor mij.

    Dreadful schreef:
    Dat is een hele mooie manier om je vriendin te herdenken en te "vereeuwigen" in je leven.
    Om ongeveer zo'n zelfde reden heb ik 'Soulmates never die' op mijn ribbenkast staan.


    Aah dat is ook heel mooi :) Indeed they never do.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik hou van simpele dingen waar veel betekenis achter zit. Erg mooi, je tattoo.


    Ik wil een tuin vol egels

    I'm so proud of you, its hella pretty en de betekenis erachter is prachtig <3


    Life is a beautiful struggle