• WAT ZOU JE DOEN ALS TOM OF BILL IETS OVERKOM B.V. HET ZIEKENHUIS, DOOD

    Huilen

    Ik ken ze niet echt persoonlijk maar ik krijg dan wel een hardverlamming en mijn ogen sprijden als een malloot

    maar niet zo als een familielid dood gaat\


    ...

    bill en tom dood?

    dn zou ik hysterish worden en kei hard beginen wenen en krijsen
    en heel lang heel verdrietig zijn.

    omg ik mg er niet aan denken dat er iemand van th iets overkomt


    I need you like a heart needs a beat

    niks alleen wel als er iets met georg of
    gustav gebuert


    ben jij grof zeg!!!!!!:@


    I need you like a heart needs a beat

    ik zou geen zelfmoord plegen maar ik zou erg veel huilen en ik zou naar duitsland gaan en dan zo die hun graven gaan bezoekn enzu en wrss is er dan wel zo een grote nagedachtenis in duitsland en dan zou ik daar ook heen gaan.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Een feest vieren.
    Nou goed?


    -

    uhmm
    heel erg vinden
    maar mijn eigen leventje verder lijden duhh
    wie pleegt nu zelfmoord voor iemand daj nie kent ale nie echt persoonlijk enal
    owmygod ö
    kzou kik da erg vinde DUUH maar zelfmoord da gaat er wa over


    Inderdaad. =S


    -

    Als je als antwoord 'dan pleeg ik zelfmoord!' hebt, ben je echt zóó dom.
    Alsof Tokio hotel je leven is. Tokio hotel is net als de beatles, een paar jaar beroemd en dan is het over. Ik vind je dan gewoon zielig als je dan zelfmoord pleegt.


    -

    Ik ben ook een fan, maar een normale.


    -

    Als ze bijv in ziekenhuis liggen..
    Ik zou op een of andere manier er alles aan doen zodat hun verder kunnen leven... Mijn leven boeit toch al niet meer.. Ik heb het verneukt... Maar Bijv, Bill heeft binnen 24 uur een nieuw hart nodig, zou ik serieus hartdonor worden... Iedereen die mij ook echt maar een beetje kent weet dat ik zo iets echt zou doen...


    Tom and Georg could write a bad romance.

    WAAAH! HUN MOGEN NOOIT IETS ERGS GEBEUREN IK GA DAARHEEN MET BLOEMEN COLA EN PIZZA EN RED BULL :D


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Dan word ik super depriO_O en en dan maak ik me zorgen om ze en als ze dood gaan dan overleef ik het echt niet meerdenk ik:X

    Ik zou het eerst niet geloven, en als dat blijkt van wel... Ik weet het niet, ik denk dat ik wel huil of zo.

    x
    oxoo.<3


    Hey love.

    Ik zou eerst,, dagen lang in bed Liggen Huilen,, Zou niemand willen zine,, zou niet kunnen eten drinken nikss,, Me inwikkelen,, in mijn TH Spandoek,, en het eert komende jaar,, me leven zo doorbrengen :P
    Nee,, weet niet wat ik zal doen,, in iedergeval,, meteen gaan gillen en huilen.


    Dunno ><

    ik sluit me de rest van mijn leven op in mijn kamer zonder eten of drinken en ga heel de tijd janken en dan na een paar daagjes ben ik ook dood en zie ik Bill&Tom wieder!(A) ben ik niet slim?:O :Y)


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    Verdrietig zijn, maar dan doorgaan met mijn leven...


    I may not always be perfect, but I'll always try.