• Heee hallo quizletters,

    Surprise me heeft een supervette wedstrijd uitgeschreven waarbij je een reis over vijf continenten kan winnen. Aangezien ik reizen heerlijk vind en een mager budget heb, is dit een kans die ik niet kan laten schieten. Misschien dat dut wel voor meerdere mensen geldt. De wedstrijd werkt in ieder geval zo dat voor elk persoon die zich via deze link inschrijft, er weer een extra kans voor mij is.

    Dus schrijf je in via onderstaande link en help mij een beetje en maak me heel blij

    https://srprs.me/nl/de-wereld-rond/196997


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zo, heb me ingeschreven via die link voor je. :Y) Kan jij ergens zien of het is gelukt en ik erbij sta? Want ik kreeg de bevestigingsmail 3x terwijl ik maar 1x mijn e-mailadres heb opgegeven.


    Ik wil een tuin vol egels

    Yes, gelukt! Thanks Bianca


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooi! Graag gedaan. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Heb me ook ingeschreven via jouw link. Hoe klein de kans wellicht ook is, ik hoop dat oprecht dat je 't wint! (:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2018 - 23:15 ]

    Done! Hopelijk ga je hem winnen


    Life is a beautiful struggle

    Lief van jullie!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gedaan ^^ Klinkt echt onwijs tof!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ah thanks Vincie!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.