• Nou ja, de titel zegt het al: ik zoek een bepaalde app.

    Een aantal jaar geleden had ik een app op mijn telefoon die je aan kon zetten op momenten dat je je telefoon niet mocht gebruiken (want je had huiswerk ofzo). Het was niet een app die alle programma's afblockte, je kon hem gewoon zelf uitzetten als je dat wilde.
    Maar de tijd die je hem aan had werd gemeten, en dat werd dan omgerekend naar water, wat vervolgens door het bedrijf aan een land in Afrika gedoneerd zou worden.
    Dus bijvoorbeeld een liter voor elk kwartier dat de app aanstond ofzo (ik weet niet precies of dit de verhouding was hoor. Zoals ik al zei: het is een aantal jaar geleden dat ik die app had).

    Maar nou is mijn vraag: welke app was dat? Of zijn er apps die iets soortgelijks doen? Want in de tijd dat ik niet op mijn mobiel zit, kan ik net zo goed zoiets aan zetten en iets goeds voor de wereld doen.

    Het was wel killing voor je batterij tho :') maar ik heb nu een mobiel met een veel sterkere batterij en anders bestaat er iets als opladen haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ken wel de app Forest. Het sluit volgens mij geen apps af, maar je boompje(s) groeit/groeien als je langer niets met je telefoon doet. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Die is het helaas niet. Deze was echt met het idee erachter iets goeds voor de wereld te doen (en dus water te doneren zeg maar)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb een beetje gezocht op google maar kan niets vinden, was het een internationale app?


    Life is a beautiful struggle

    Internationaal geloof ik ja.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vond dit: UNICEFtapproject.org


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Ik vond dit: UNICEFtapproject.org

    DIE WAS HET. DANKJE!
    Alleen jammer dat het niet meer loopt haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    DIE WAS HET. DANKJE!
    Alleen jammer dat het niet meer loopt haha.

    NP! En ja... Verklaarde denk ik waarom je het niet kon vinden 😅


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.