• Vandaag was zo'n heerlijke dag! Ik heb me in tijden niet zo intens gelukkig gevoeld! Voor de geïnteresseerden zal ik vertellen waarom...

    Ik had vandaag geen college's op de uni en was dus de hele dag vrij. 's Ochtends had ik wel een meeting voor een talencafé dat ik mee op ga starten hier in de regio.

    Eerst ben ik op mijn gemakje opgestaan en ben daarna lekker op de fiets zo'n drie of vier dorpen verder vanaf mijn woonplaats naar de meeting gefietst met heerlijke muziek op. Genieten!

    De meeting was erg leuk. De start voor het project is gemaakt. Ik ben samen met een native Duitse mevrouw gespreksleider voor een talen café. Dat talen café is voor mensen die hun Duits willen onderhouden en graag bezig zijn met taal. Het zal een keer in de maand plaatsvinden. Ik moet samen met haar de mensen die zich opgeven begeleiden, tips geven en zorgen dat iedereen de kans krijgt om te praten. Daarnaast moet ik ook gespreksonderwerpen aanvoeren of andere methodes bedenken om met z'n allen leuk te praten in het Duits. Ik heb er enorm veel zin in!

    Na de meeting ben ik weer terug naar huis gefietst, weer met heerlijke muziek op. Ik was overigens compleet overdressed voor de meeting en überhaupt voor het fietsen, haha. Ik droeg namelijk een pak (zonder stropdas tho) met chique schoenen. Dat zorgde er wel voor dat ik me vet fancy voelde en dat mensen me nakeken, haha. :')

    Thuis aangekomen zag ik dat ik een hele hoop berichten had gemist. Altijd leuk als mensen gezellig met je willen kletsen.
    Maar goed... Het leukste was dat één van die berichtjes de vraag bevatte of ik het erg vond als zij een van mijn tekeningen uit printte om deze als poster aan iemand cadeau te doen. Ik kon er zelfs geld voor krijgen. Dat was een hele eer! Ge-wel-dig! Ik voelde me echt enorm vereerd!

    Daarnaast heb ik nog wat huiswerk voor de uni op orde gemaakt, over de lokale markt gelopen en een sticker op mijn auto geplakt.

    Het was vandaag zo'n heerlijke dag met zoveel positiviteit. Heerlijk!
    Dat wilde ik even delen, haha. Nu ik het zo van me afschrijf, beleef ik het weer helemaal opnieuw.

    Maar goed... Om het topic nuttig te houden: WAT WAS JULLIE POSITIEVE ERVARING VAN VANDAAG?

    Aah, dat geeft best wel een satisfying gevoel om te lezen. :3

    Eerst dacht ik “ik heb niet echt iets positiefs meegemaakt vandaag”, maar ik denk ook dat je altijd iets positief kan bezien al is het iets kleins/normaal. Tenzij echt extreme gebeurtenissen.
    Een collega M moest vandaag naar de spoed en dan maak je je toch even zorgen. Het positieve vond ik dat onze manager dacht aan M zijn kinderen die M van school zou halen. Hij heeft vrij snel gehandeld en op een of andere manier M zijn ex-vrouw kunnen bellen die het dan in M zijn plaats zou doen. Ik zou er zelf eerlijk gezegd niet aan gedacht hebben. Het zou me zijn ontgaan. Oké, misschien had M hem ‘s morgens verteld dat ie zijn kinderen zou gaan ophalen en vroeger weg zou moeten maybe. Maar daar gaat het even niet om, er werd gedacht aan de kinderen.

    Wie wilde er ook op de blauwe woorden klikken?


    Ik wil een tuin vol egels

    Awww awesome blij dat je je weer een beetje goed voelt! Ik kon vandaag uitslapen en was snel aan de beurt bij de kapper. Ben altijd blij als mijn haar weer goed zit haha!


    The truth is out there.

    Leuk om zo te lezen allemaal (: Het zijn geen grote gebeurtenissen (vakantie oid) maar toch erg positief en happy allemaal!

    Ik had gisteren een Duits so'tje en die ging goed, en daarna was ik vroeg uit en alleen thuis; want betekent Rybak vol volume door de kamer laten spelen🙃
    En vandaag belooft ook een leuke dag te worden!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Superfijn! Ik heb vandaag mijn demper gehaald voor de cello en een wolfsklem, dus dat is ook heel chill! (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    @Rubin:
    Hehe, thanks! (:
    Precies! Als je goed kijkt, kun je elke dag iets positiefs zien!
    Wow, dat is wel mooi, inderdaad!

    @Evergarden:
    Ja, dat vind ik ook! Het gaat deze hele week sowieso al heel goed, dus dat is fijn.
    Oeh, dat klinkt goed! Maar oké, jouw haar zit volgens mij zowat altijd goed haha.

    @aarsvogel:
    Precies!
    Mooi zo! Ik hoop dat je een goed cijfer haalt!
    En ahh... Harde muziek opzetten is zo heerlijk. (:
    Hoezo was vandaag leuk?

    @Ristridin:
    Nice! Dat is zeker ook heel fijn! (: