• Hoi allemaal,

    Normaal plaats ik niet bepaald veel op het forum, vandaar dat veel van jullie mij waarschijnlijk niet zullen kennen, maar vandaag zou ik jullie om een gunst willen vragen. Voor mijn profiel werkstuk doe ik een onderzoek over de Amerikaanse Interneringskampen in de tweede wereldoorlog en de bekendheid van deze kampen. Daarom heb ik ze ook vergelijkt met de Nederlands-Indische interneringskampen om het verschil hier in te zijn. Hierbij hoort natuurlijk een enquête en ik vroeg me af of jullie deze misschien voor mij in zouden kunnen vullen? Ik wil graag mensen van alle leeftijd hebben die mijn enquête invullen en sinds een groot deel waarschijnlijk mijn moeders Facebook vrienden zullen zijn (jullie weten vast wel hoe het gaat) zou het ook leuk zijn wat jongeren te hebben die mijn enquête invullen. Alvast heel erg bedankt.

    X Maaike

    De link: https://www.survio.com/survey/d/G2N2D8G1Q7V7U6E3Z


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ingevuld, hopelijk heb je er wat aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ingevuld ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jaaa beide erg bedankt!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Done

    Chilton schreef:
    Done


    Jaa, dank je wel!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ingevuld!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    aarsvogel schreef:
    Ingevuld ^^


    "Not my daughter, you bitch!"

    BIobvis schreef:
    ingevuld!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jaa bedankt allemaal!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ingevuld! I know the struggle haha. Heel veel succes nog! c:


    What’s tasty in Busan?

    Heel toevallig heb ik van die Amerikaanse interneringskampen gehoord! Maar mijn kennis ervan is niet groot


    No growth of the heart is ever a waste