• Ja, mijn haar raakte dus al pittig lang (en daarbij irritant). Toen gingen de punten ook nog eens dood en moest ik er toch aan geloven om een kapper in mijn huidige woonplaats te zoeken. Afgelopen 6 jaar in mijn ouderlijk dorp laten knippen bij een oude buurvrouw (thuiskapster), maar sinds mijn ouders verhuisd zijn, is dat eigenlijk alleen maar onhandig.

    Mijn huisgenootje kon gelukkig een kapster aanraden die haar haar had gered, nadat een mannenkapper had besloten dat hij ook wel vrouwen kon knippen en zij zijn eerste naïeve slachtoffer was. Zo gezegd, zo gedaan, ik met m'n lange lokken naar de kapster met de eis dat er maar weer een flink stuk af moest. She delivered en mijn haar ziet er weer helemaal happy uit!

    Before:


    After:


    Volgens mij is mijn haar letterlijk bezig met defying gravity
    I think I'll try
    Defying gravity
    And you can't pull me down


    Om dit topic nuttig te houden: Wat zijn jullie hairgoals? :Y)


    From these ashes, I will rise

    Wow, je ziet er geweldig uit Suuz!*O*
    Mijn haar heeft een eigen leven, dus ik begin er niet aan.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha looks good. Je straalt ook helemaal

    Ik heb 3 jaar geleden het roer om gegooid. Na heel. M'n leven een pony heb ik hem laten groeien. Ik ben er nog altijd erg blij mee en het is handig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw dat is erg mooi gedaan! En je haar zelf is ook zo mooi. ^^

    Ik ben al een jaar niet meer naar de kapper geweest, denk ik. :'D Een herinnering dat ik er wel eens een keer naar toe moet. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb het juist van heel kort nu eindelijk weer op een lengte die ik fijn vind ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wauw, dat ziet er echt heel goed uit! Ik ben momenteel het omgekeerde bezig, van een kort, boy-ish kapsel naar lange haren. Ik zit momenteel op mijn sleutelbeen ergens, dus go haren (krul)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2018 - 16:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    #hairgoals !
    Ziet er supermooi uit, Suuz! 😚


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh love the curls! Ik heb het nu ietsje langer dan jou ben er opzich blij mee. Volgende keer kapper gaan de puntjes er waarschijnlijk wel weer even af. (:


    The truth is out there.

    Naaahw thanks guys! Al die complimentjes, ik word er bijna verlegen van c:


    From these ashes, I will rise

    Ik heb mijn haargoals net gezien bovenaan dit topic, geloof ik. Dat zijn mooie krullen, zeg! Ik heb het zelf kort, want het is praktisch en anders zit er helemaal geen volume in. Ik ben jaloers op je.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wauw! Dat staat je echt goed! Ik ben zelf in twee jaar tijd van zilveren Pixie naar blond haar op schouderlengte gegaan (:

    2 jaar geleden:



    Nu:


    26 - 02 - '16

    Wauw!
    Je ziet er prachtig uit!

    Prachtig kapsel!

    Mijn hairgoals zijn hmm.. Ik wil ook ooit eens krullen laten zetten. Ergens in de verdere toekomst.


    Ik wil een tuin vol egels

    SonOfGondor schreef:
    Ik heb mijn haargoals net gezien bovenaan dit topic, geloof ik. Dat zijn mooie krullen, zeg! Ik heb het zelf kort, want het is praktisch en anders zit er helemaal geen volume in. Ik ben jaloers op je.

    Hihi, thank you! Kort vind ik ook altijd erg gaaf staan bij vrouwen, gewoon heel stoer. Moet zeggen dat dat bij mijn haar juist niet gaat, dat krult dan gewoon recht omhoog (letterlijk, mijn broertje met hetzelfde soort haar draagt dus nooit gel om die reden).

    Rubin schreef:
    Prachtig kapsel!

    Mijn hairgoals zijn hmm.. Ik wil ook ooit eens krullen laten zetten. Ergens in de verdere toekomst.

    Heb je al een slag van nature in je haar? Dan kunnen de goede haarproducten ook al veel doen om er een leuke krul in te krijgen.
    Moet zeggen dat mijn krullen puur natuur zijn: behalve wat producten van de kapster is er niks geks mee gedaan. Kapsters zijn ook wel gek op mijn haar, je kneedt al die krullen er zo in zeg maar :')

    @Erieka Ooehhh, maar ik vind die pixie cut ook ontzetten leuk! Kleur vind ik ook erg mooi staan!

    @Frederick Naahw, thank you <3 You're not so bad-looking yourself (;


    From these ashes, I will rise

    Ziet er super mooi uit, Suuz!
    Ik denk dat wanneer ik er echt een heel stuk afknip, ik mijn natuurlijk slag weer terug heb.
    Nu komt mijn haar tot net boven m'n kont en is het dus te zwaar, maar ik hou van m'n lange haar, dus ik denk niet dat ik snel terug ga naar kort of schouderlengte.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @Cantabile: Nee, ik heb sluik haar. Het voordeel is dat ik ze nooit moet stijlen en ja daar zijn er veel jaloers op. Maar voor mij is het normaal, haha. Het is moeilijker om er dan krullen in te zetten normaal gezien. Ik heb mijn zus het wel eens laten doen bij mij maar zonder producten en al. Dat was voor een dag of 2 goed. xP (Meer dagen was ook niet nodig. Enkel galabal. (krul) )


    Ik wil een tuin vol egels