• Hoi allemaal,

    Als het over jongens gaat ben ik een ontzettend mietje. Ik heb pas 1 serieuze relatie en 1 serieuze date gedoe mee gemaakt dus alles is vrij nieuw steeds.

    Maar het probleem is nu, mijn broer zijn collega is ontzettend leuk. Hij is langer dan ik (wat niet heel vaak is), lief, spontaan en schijnbaar een gangmaker. Ik ken hem verder niet heel goed dan een paar keer op t podium zien en een subtiele voorstel van mijn broer.

    Ik had het er gister nog met m'n moeder erover. Hij is zo leuk. En m'n moeder zegt ook, je broer heeft hem niet voor niks zo aan je voorgesteld die denkt wel dat het wat wordt. Allemaal heel lief maar ik ben zo bang als hij het door krijgt dat m'n broer vragen krijgt of dat hij daardoor niet met mij om zou willen gaan.

    2 weken terug heb ik mijn eerste heldendaad gedaan en toegevoegd op Facebook en was net met hem aan het chatten. Ik vroeg hem of hij. Zaterdag moest spelen en daar wat vragen over maar verder viel het stil.

    Eigenlijk wil ik hem heel graag echt leren kennen en als het klikt eens samen wat doen maar ik weet gewoon echt niet hoe ik dit moet gaan aanpakken. Zelfs de vraag over zijn band vond ik al dood eng en is een halve week uitgesteld.

    Iemand tips


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahw Yvonne haha. Je moet er denk ik niet te veel over na denken. Hoewel dat in theorie veel makkelijker klinkt dan het echt uitvoeren. Soms kun je het niet helpen. Maar het hoort wel echt leuk te zijn! Mensen vinden het over het algemeen juist leuk om dingen over zichzelf te vertellen of iets waar ze zelf echt super enthousiast over zijn. Wees niet te gespannen, go with the flow. Dat over je broer misschien vragen krijgt of dat hij misschien niet meer met je om wil gaan om hem weet ik niet, dus I keep my fingers crossed dat het niet gebeurd.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Amaai please geef me die tips dan door!! haha

    Nee maar het klinkt inderdaad altijd makkelijker dan gedaan... Speelt die in de band met je broer? Dan kan je altijd een na een optreden blijven hangen ofzo? Maar inderdaad gewoon jezelf blijven en niet te gespannen zijn! En verder weet ik ook geen tips :X


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    AzzyKiller schreef:
    Amaai please geef me die tips dan door!! haha

    Nee maar het klinkt inderdaad altijd makkelijker dan gedaan... Speelt die in de band met je broer? Dan kan je altijd een na een optreden blijven hangen ofzo? Maar inderdaad gewoon jezelf blijven en niet te gespannen zijn! En verder weet ik ook geen tips :X


    Nee helaas, ze zijn beide geluidstechnicus en hij speelt daarnaast in een band en theater. Heb al gezegd dat ik van de week wel kom kijken ;) dat was al een stap.
    De vorige keer heel subtiel gevraagd of ze ook bier wilde XD

    Vind dat zo'n gedoe die jongens, vreselijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan