• wie weet er een.


    So Wrong, It's Right <3

    uh..

    Blokjes nagels N_n


    We can only learn to love by loving.

    dobbelsteentjes. :3

    Met een kwastje >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    weet je wat ook wel leuk is!
    je nagels zwart verven, en dan met een heeeeeel dun kwastje (is gewoon van een nagellak potje, te koop bij de kruidvat) en dan 2 lijntjes zo schuin over je nagel zetten, maar dan moeten het wel mooie rechte lijntjes zijn, dus je moet er vaste handen voor hebben. hahaa
    het heet; essence, nail care, tip painter, nagelspitzen - weiss
    dat is wat erop staat.. weet niet of je het een leuk idee vind. maar het is iets xD

    x, !

    ik teken altijd met een naald in de 1e laag nagelakversteviger een figuurtje dan lak ik het in een kleur (zeg maar zilver) dan als die droog is doe ik heel voorzichtig het over nieuw met een andere kleur (blauw) alleen ontwijk ik het figuurtje wat je nogsteeds ziet zitten zodat mijn nagels dus zeg maar blauw zijn met een zilverkleurig figuurtje (zo heb ik het th logo gedaan vlak voordat ik naar een concert ging, ook wel muzieknootjes bloemen en vlinders)


    muziek altijd overal

    als ik in de klas zit,bewerk ik mijn nagels altijd met verschillende kleuren stylos oO swel grappig xD


    Love Me For Me And Not For Someone I Would Never Be <3

    Ik doe meestal zelf gwn 2 lagen dezelfde kleur erop of gwn nagelversteviger en daarna een glanslakje. =D
    Ben ook eens een filmpje tegen gekomen op yt en dat vond ik wel tof. Ff zoeken =D

    http://uk.youtube.com/watch?v=r7ViO2VZ46I
    Gevonden x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury