• Hoe je ze wilt noemen maakt ook niet zo heel veel uit, want het gaat hier om het visuele deel, en dat is dit:


    En bij wat beter licht, ha:


    Ik heb tegenwoordig zoveel foto's van mijn nagels op mijn telefoon, maar dat heeft zich voorlopig nog niet vertaald tot enig benul van hoe ik die foto's goed kan nemen. Maar!!! Dit is dus een ding!!! Ik bezit namelijk ongelofelijk veel potjes nagellak en sinds een paar maanden ben ik daar weer echt mee bezig, en afgelopen week had ik opeens zoiets van, huh, ik wil een wat grotere uitdaging dan stippels, strepen of pinguïns, want die heb ik inmiddels allemaal wel gehad. Ik had al vaker foto's gezien van mensen met Sterrennacht nail art (gebaseerd op het schilderij van Van Gogh) en dit is mijn versie, volledig thuis gebakken met als enige ingrediënten nagellak, geduld en een satéprikker, heck yes. Ik ben er low key erg trots op.

    Nog wat foto's van het proces, want waarom niet:






    Welk schilderij zouden jullie graag op je nagels hebben?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat gaaf!


    26 - 02 - '16

    Wauw wat mega gaaf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oehh ze zijn zo gaaf!

    Je vraagt welk schilderij ik zou willen... Nou, als ik überhaupt een effen kleur op mijn nagels krijg zonder alles onder te smeren ben ik al heel tevreden dus een schilderij wordt hem niet :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Whoa, dat is vet! Misschien kom ik ooit wel even bij je langs, buuf, want bij mij geldt hetzelfde als hierboven: een effen kleur is uitdaging genoeg. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wauw 0.0
    Dat je dat kan zeg! Super cool! Het ziet er echt super mooi uit!
    Ga je hierna soms ook een priegelige pot zonnebloemen proberen? (nerd)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Inge, wtf zo mooi. Ik ben diep onder de indruk!
    Ik kan altijd zo van je topics genieten. Ze zijn zo droog en zo vol met Inge-humor. Love it.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wauw wat prachtig!
    Ik houd van mijn nagels doen, maar om zoiets als dit te doen heb ik veel geduld nodig en dat mis ik helaas :')
    Zo leuk dat je weer bezig bent met je nagels want het is echt prachtig


    Life is a beautiful struggle

    Oh em effing g. Toevallig geen plannen om een nagelsalon te openen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Omgggg zo gaaf dat je dat kan!
    Ik ben fan! echt prachtig :)


    A to the Z

    Wauw dat ziet er echt super nice uit! Verder dan een standaard kleurtje en een glitterlaag ben ik nog nooit gekomen, helaas. Teach me master (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wow, dat is zo ontzettend gaaf! Ik voel me nu echt wel een noob te bedenken dat ik niet eens een effen kleur op m'n nagels krijg zonder het te verpesten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dat is echt leuk gedaan! Gaaf dat je bij jezelf kan doen. ^^ Ik heb ook weleens nagellak op, maar heb op de een of ander het geduld er niet voor bij mij. :'D


    One Who Travels A Higher Path.