• The inner cirkel bestaat al enkele jaren. Deze exclusieve datingsite of app is anders dan Tinder of lexa, enz.
    vergeleken met ander datingsites en app wordt je niet snel toegelaten. Deze exclusieve app is alleen voor mensen die heel erg knap zijn, een goed betaalde baan hebben, ambities hebben, hoogopgeleid zijn, heel veel vrienden op facebook of andere sociale media hebben, enz.

    Ik vond het best wel lachwekkend. Echt alsof het alleen voor vips zijn die een fancy leven leiden.
    Maar die app kan je echt niet vergelijken met Tinder, of andere datings apps. Via andere dating apps/sites kan je gemakkelijk in, als je minimaal 18 bent.

    Maar bij the inner cirkel bepalen ze zelf wie erbij mogen. Je kan er niet zomaar in. Iedereen kan zich wel aanmelden via facebook of Linkedln, en het is gratis en je hebt ook een betaalde mebership.
    Maar als je via de app of site aanmeld wordt je eerst door de mensen/jury daar gecontroleerd of je wel aantrekkelijk genoeg bent, goed zal scoren tussen de knappe succesvolle hoogopgeleiden mannen of vrouwen, en ze kijken naar je carrière, enz.
    Maar meestal zit er nog een wachtlijst aan vast voordat je erin kan. Voor sommige is het binnen een week en voor andere een half jaar. En jullie zullen het zelf ook niet geloven, maar ik wilde mezelf daar ook melden. Gewoon kijken hoe het is, enz. Maar ik had het toch niet gedaan, want ik voldoe niet aan de eisen. XD
    Het is niet dat ik lelijk ben, want volgens andere mensen ben ik best wel knap of mooi. Dat is niet om uit te sloven. Maar de reden komt omdat ik lees dat het voor mensen tussen de leeftijd 25-40 jaar is en dat je minimaal een hbo opleiding in zak moet hebben. Ik ben nog paar jaren te jong en ik heb nog niet eens een hbo opleiding. XD

    Maar de meeste hier zullen waarschijnlijk niet allemaal aan de eisen voldoen.
    Het is niet omdat jullie lelijk, laagopgeleid of geen ambities hebben, enz, maar de meeste zullen waarschijnlijk dezelfde als ik hebben. Te jong of nog geen hbo diploma, of alleen een mbo diploma op zak. Of misschien zit je nog op de middelbare school.

    Maar dat maakt allemaal niet uit toen ik verder las op internet was mijn gedachte ineens veranderd. Ik had reviews van andere gelezen over hun ervaringen. De meeste gingen over de betaalde membership. Als iemand mebership van 5 euro heeft betaal je eind van de maand 20 euro. Echt afzetters/oplichters. Het schijnt nogal een arrogante datingapp/site te zijn, die alleen geschrikt zijn voor mensen die op de hogere lader van de maatschappij zitten.
    Ze organiseren daar ook clubs en etentjes, met een wijn erbij van 200 euro, die alleen voor de the inner cirkel leden toegankelijk is.

    Maar volgens andere zitten er best wel arrogante mensen tussen.
    Het is verder niet om iedereen aan te sporen voor die app of mensen te beledigen. Ik wilde dat alleen even vermelden. Van mij betref mogen jullie je mening uiten. En trouwens excuses voor spellingfouten.

    Haha dat is echt belachelijk. Wat mensen toch verzinnen. :') Maar inderdaad, ik zou wel benieuwd zijn of ik binnen zou komen. (Nu sowieso nog niet, ik zit nog op de middelbare.)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bijzonder. Ik denk niet dat ik bij zoiets binnen zou komen en dat hoef ik ook echt niet (:


    26 - 02 - '16

    Peppermint schreef:
    Bijzonder. Ik denk niet dat ik bij zoiets binnen zou komen en dat hoef ik ook echt niet (:


    Is ook geen probleem. Had verder gelezen op internet vooral van vrouwen die daar lid zijn dat de mannen arrogant zijn en er zaten ook mannen die naar een ding zijn. Ik denk dat de meeste van jullie daar niet zat op te wachten.

    Wel vreemd. Lullig is het ook wel.
    Maar ik kan ergens wel begrijpen dat er zulke sites zijn. Ik kan best begrijpen dat hoogopgeleide mensen op zoek zijn naar andere hoogopgeleide mensen, en dat deze sites daar een goede hulp voor kunnen zijn.
    Het is alleen wel wat vervelend dat het op deze manier moet, zodat het net een keuring lijkt (maar hey, dat gebeurt trouwens sowieso op datingsites).

    Maar ach, ik heb er eigenlijk sowieso niks over te zeggen. Heb geen ervaring met datingsites en wil er ook geen ervaring mee. Het lot brengt me wel waar ik hoor. :b

    Zeer bijzonder, ik kijk ook wel eens op TLC naar Miljonair Matchmaker en ik snap best dat als je flink geld hebt, iemand zoekt die het ook heeft of bepaalde soorten omdat ze dan niet op het geld af gaan.

    Maar de prijzen en regels zijn belachelijk. Zo moet de man de eerste date regelen en betalen. De man is degene die contact zoekt, ook mag je pas seks nadat je een officieële relatie hebt en zelfs verloofd bent. Zij geven je voor dat geld wel alle tips, kledingstyle en shit en zoeken de mensen uit enzovoort maar toch vind ik het een bijzonder iets.

    Het is namelijk niet zo dat rijke alleen op rijke vallen en hoogopgeleiden alleen op hoogopgeleiden.
    Maarja ieder zijn ding.


    Zelf heb ik Tinder en eigenlijk is dat ook te vergelijken en is het een vleeskeuring. Bij mij zijn het vaak dezelfde soort jongens omdat ik een bepaald type heb waar ik op val tenzij je eruit springt. Dus er valt wat voor te zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Toch idioot zoiets? Alsof liefde te sturen is, en hoger opgeleide mensen alleen op andere hoog opgeleiden en verder niemand?? Als je het mij vraagt is dit puur gebaseerd op winst...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dus het is eig ook gwn heel seksistisch?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Kan ik ergens een lijst krijgen van alle mensen die zich voor deze site hebben aangemeld? Dan kan ik die namelijk alvast afstrepen van mijn 'possible soulmate' list. Bah, zou niet eens willen daten met iemand die op deze manier zijn partner uitzoekt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FRIDERICUS schreef:
    Wel vreemd. Lullig is het ook wel.
    Maar ik kan ergens wel begrijpen dat er zulke sites zijn. Ik kan best begrijpen dat hoogopgeleide mensen op zoek zijn naar andere hoogopgeleide mensen, en dat deze sites daar een goede hulp voor kunnen zijn.
    Het is alleen wel wat vervelend dat het op deze manier moet, zodat het net een keuring lijkt (maar hey, dat gebeurt trouwens sowieso op datingsites).

    Maar ach, ik heb er eigenlijk sowieso niks over te zeggen. Heb geen ervaring met datingsites en wil er ook geen ervaring mee. Het lot brengt me wel waar ik hoor. :b


    Ik ben het hier best mee eens eigenlijk. Persoonlijk vind ik (bijna) niets vervelender als praten met iemand die duidelijk op een ander niveau zit qua intelligentie (wat natuurlijk niet helemaal samenvalt met je opleiding want er bestaan verschillende soorten intelligentie).

    Ik begrijp dus wel dat zo'n sites bestaan, maar wel vreemd dat ze ook zo op uiterlijk inzetten. Nu ja op zich is dat wel met bijna elke datingsite, maar toch een beetje raar dat je je niet kan aanmeldingen als je niet 'knap genoeg' bent, maar bijvoorbeeld wel een hoge opleiding hebt.... Nogal oppervlakkig, but again volgens mij zijn alle datingsites dat (en eigenlijk in real life daten ook) want je gaat toch altijd eerst op het uiterlijk af.


    The soul needs autumn.

    Is this a legit thing? ;/

    [ bericht aangepast op 4 nov 2018 - 13:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké. Oppervlakkig.


    ars moriendi

    Dit bestaat al heel lang. E-matching was/is er ook een. Ik vind het allemaal niet zo spannend. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    aarsvogel schreef:
    Toch idioot zoiets? Alsof liefde te sturen is, en hoger opgeleide mensen alleen op andere hoog opgeleiden en verder niemand?? Als je het mij vraagt is dit puur gebaseerd op winst...


    Klopt een deel ook. Ze hebben de meeste leden daar opgelicht door een membership van 5 euro voor een maand en laten moesten ze iets van 20 euro betalen. En iemand die een membership van 30 euro had moest 60 euro betalen.

    Ik vind dit best erg dat dit bestaat (‘:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik kan het ergens nog wel begrijpen dat je liever niet op Tinder zit omdat je geen zin hebt in lage of vulgaire berichten te ontvangen en ook dat je wilt dat je partner en jij ongeveer op dezelfde golflengte zitten qua intelligentie of interesses, maar dit is misschien toch wat snobistisch en elitair. Ik weet ook niet of het wel juist is... liefde gaat dieper dan een knap uiterlijk, chique kledij en een vlotte babbel. Dus een jury die moet oordelen of je wel knap genoeg bent... Zoveel heeft liefde met uiterlijk nu ook weer niet te maken. Quasi iedereen vindt wel iemand die van hen houdt, knap of oerlelijk. Als iemand van je houdt en het klikt, is de kans groot dat je in hun ogen fysiek ook aantrekkelijk gaat zijn. Dat je niet binnen mag als je vulgaire berichten in het rond stuurt, tot daar, maar mensen keuren op lichaamsbouw of uiterlijk, vind ik erg en snobistisch en oppervlakkig. Uiterlijk en wat aantrekkelijk is, is echt een kwestie van smaak. Bovendien er zijn veel slimme, degelijke partners zonder diploma die gewoon niet van studeren houden en veel hoogopgeleiden die je slecht zouden behandelen. Op liefde staat trouwens ook geen leeftijd. Ik snap het ergens, maar het is ook snobistisch en hautain.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2018 - 16:08 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.