• Heey allemaal,

    Mijn ouders aanvaarden mijn vriend al een hele tijd niet.
    Omdat er ook al vanalles is gebeurd. Zo ben ik deze zomer met mijn ouders eens op reis geweest voor een week. En hij moest mij altijd horen via facebook (videochat,sms...) Ik had hem toen aangegeven dat ik niet kon altijd sturen of mits dat ik ook wist dat het duur was. Op die moment kon het hem niet schelen. We hebben woorden gehad ruzie en al. Toen ik net weer was hebben we de dag nadien er over gepraat. Het liep gewoon weer goed tussen ons.
    Maar nu willen mijn ouders van de dag vandaag dat we uit elkaar gaan.
    Gewoon omdat we dan woorden gehad hebben. En omdat ze vinden dat hij een slecht iemand is om om te gaan. Want volgens mijn ouders en zus denken ze dat hij mij gaat slaan. Mijn lief zei dat hij dat nooit ging doen omdat hij nog nooit van iemand als mij gehouden heeft. Hij heeft alles voor mij over. Hij wilt alles doen voor mij gelukkig te maken. En dan zeggen mijn ouders gisteren als ik thuis kwam dat ik niet gelukkig zou zijn. Oke gisteren was ik boos op mijn vriend omdat hij vanuit ergens vertrok voor zijn ma mij zonder iets te sturen dat hij mocht komen. En we hebben echt een hele tijd woorden gehad. Hij wou dat ik bleef slapen en normaal ging ik dat vanavond ook doen. Maar daar zal het niet aan komen. Nu zitten we beidde te piekeren. En ik ben einde raad. Mijn zus denkt dat hij mij manipuleert ook. Omdat ik hem altijd moet zeggen wie dat er mij stuurt enzo. Want als ik dan ergens naartoe gaat zegt hij ook dat hij weg is. En omdat ik 1 keer mijn gsm voor de rust af zet was hij mijn vriend ook boos.

    Help iemand mij. Je mag ook prive-bericht sturen dat helpt mij iets beter.

    O nog even mijn ouders zijn gewoon te bezorgd.
    Heel beschermd. En ik ben er al 24.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik moet heel eerlijk zeggen (dit bedoel ik niet gemeen) maar dat ik je verhaal niet helemaal kan volgen. Wat ik dus wel begrijp is dat hij wel controle over je wilt houden (als in hij wilt weten wie met jou praat via app enz en je moet je mobiel voor hem aan houden). Dit is niet echt een goed teken. Bezitterig zijn over een persoon is sowieso nooit een goed teken en als ik iemand had zoals hem, zou ik dat al een groot probleem vinden. Ik vind het over komen dat hij ooit erg gekwetst is door een meisje, of dat hij zelf niet helemaal te vertrouwen is.

    Ik ken de hele situatie niet, dus ik zie niet waarom je ouders concluderen dat hij je gaat slaan in de toekomst. Ik kan mijn mening hierdoor niet over geven. Ik vind het ook raar sowieso dat hij flipt omdat hij je een week evt niet kan spreken. Like een week is zo kort; ik snap dat je van iemand houd; maar van iemand houden is die persoon ook soms los laten. Je kan niet continu op elkaars lip zitten. Als het nou langer was kon ik nog eventueel begrijpen waarom videochatten zo belangrijk voor hem was. Maar als het hem al niet kan schelen dat jij geen smsjes ofzo kan betalen, vraag ik me af wat hem nog meer niet kan schelen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2018 - 16:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Er zal wel liefde zijn tussen jullie twee en ik ben persoonlijk niet van mening dat je elkaar moet opgeven als jullie dat zelf niet zien zitten. Je gaat waarschijnlijk toch alleen maar aan elkaar blijven denken en elkaar missen. Als jullie twee van elkaar houden, moet je het niet uitmaken vanwege externe druk. Oké, alles is misschien niet koek en ei en het gaat misschien niet over rozen, maar als jullie niet uit elkaar willen, dan moeten andere mensen die liefde aanvaarden.

    Dat wilt niet zeggen dat er geen probleem is. Je vriend worstelt misschien inderdaad met jaloezie, verlatingsangst of iets dergelijk. Ik denk dat je vriend je wel heel graag ziet, maar dat hij bang is om je te verliezen omdat je zoveel voor hem betekent. Misschien kan je vriend in therapie gaan om zijn negatieve gedachten en gedrag aan te passen. Zolang hij je niet bedriegt of je niet mishandelt, zie ik niet echt in waarom je het zou uitmaken met een echte liefde. Er zijn problemen, waarschijnlijk met zijn zelfvertrouwen, maar er is aan iedereen wel iets. Een jongen waarmee je nooit eens ruzie hebt, ga je nooit vinden. Als jullie van elkaar houden, probeer aan zijn onzekerheid te werken.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Komt over alsof hij onzeker is en bang om je kwijt te raken. Als ik jou was zou ik met hem in gesprek gaan daarover. Als het echte liefde betreft moet je elkaar kunnen vertrouwen.
    Denk ook goed na over wat je zelf wil. Laat je zeker niet zomaar van je stuk brengen door wat familie zegt. Ze bedoelen het ongetwijfeld goed, maar uiteindelijk ben jij degene die beslist (:


    26 - 02 - '16

    R3HAB schreef:
    Ik moet heel eerlijk zeggen (dit bedoel ik niet gemeen) maar dat ik je verhaal niet helemaal kan volgen. Wat ik dus wel begrijp is dat hij wel controle over je wilt houden (als in hij wilt weten wie met jou praat via app enz en je moet je mobiel voor hem aan houden). Dit is niet echt een goed teken. Bezitterig zijn over een persoon is sowieso nooit een goed teken en als ik iemand had zoals hem, zou ik dat al een groot probleem vinden. Ik vind het over komen dat hij ooit erg gekwetst is door een meisje, of dat hij zelf niet helemaal te vertrouwen is.

    Ik ken de hele situatie niet, dus ik zie niet waarom je ouders concluderen dat hij je gaat slaan in de toekomst. Ik kan mijn mening hierdoor niet over geven. Ik vind het ook raar sowieso dat hij flipt omdat hij je een week evt niet kan spreken. Like een week is zo kort; ik snap dat je van iemand houd; maar van iemand houden is die persoon ook soms los laten. Je kan niet continu op elkaars lip zitten. Als het nou langer was kon ik nog eventueel begrijpen waarom videochatten zo belangrijk voor hem was. Maar als het hem al niet kan schelen dat jij geen smsjes ofzo kan betalen, vraag ik me af wat hem nog meer niet kan schelen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Histoire schreef:
    Er zal wel liefde zijn tussen jullie twee en ik ben persoonlijk niet van mening dat je elkaar moet opgeven als jullie dat zelf niet zien zitten. Je gaat waarschijnlijk toch alleen maar aan elkaar blijven denken en elkaar missen. Als jullie twee van elkaar houden, moet je het niet uitmaken vanwege externe druk. Oké, alles is misschien niet koek en ei en het gaat misschien niet over rozen, maar als jullie niet uit elkaar willen, dan moeten andere mensen die liefde aanvaarden.

    Dat wilt niet zeggen dat er geen probleem is. Je vriend worstelt misschien inderdaad met jaloezie, verlatingsangst of iets dergelijk. Ik denk dat je vriend je wel heel graag ziet, maar dat hij bang is om je te verliezen omdat je zoveel voor hem betekent. Misschien kan je vriend in therapie gaan om zijn negatieve gedachten en gedrag aan te passen. Zolang hij je niet bedriegt of je niet mishandelt, zie ik niet echt in waarom je het zou uitmaken met een echte liefde. Er zijn problemen, waarschijnlijk met zijn zelfvertrouwen, maar er is aan iedereen wel iets. Een jongen waarmee je nooit eens ruzie hebt, ga je nooit vinden. Als jullie van elkaar houden, probeer aan zijn onzekerheid te werken.


    Dit dus. Dat zijn de dingen aan hem die je merkt.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,