• BATTLE OF SCHOOLS

    ''It's important to remember that we all have magic inside us.''


    ''Those who don't believe in magic will never find it.''


    S T O R Y L I N E

    (1994 — 1995) Het Ministerie van Toverkunst (Engels: Ministry of Magic) geeft toestemming om opnieuw een Toverschooltoernooi te houden, maar alleen leerlingen ouder dan zeventien jaar kunnen zich hiervoor inschrijven. Het was dus ook een schok dat Harry Potter, veertien jaar, mee deed. En toen uit eindelijk Carlo Kannewasser stierf tijdens zijn toernooi werd er opnieuw een stop gezet en bijna leek de wedstrijd tussen de scholen een herinnering te worden.
          (2025 — 2026) We zijn pas twee generaties verder en alweer hebben ze de wedstrijd tussen de scholen in een nieuw jasje gestoken. Nu moeten van de vier scholen de leerlingen niet alleen boven de zeventien jaar zijn, maar ook zullen ze in duo's aan de wedstrijd deelnemen. Een meisje en een jongen zullen elkaar moeten ondersteunen in zenuwslopende opdrachten. Zou het dit jaar wel gaan zoals verwacht?



    R O L L E N

          Hogwarts
    • Jongen - Theodore Young | Muggle - Born • Gryffindor | Abraxos • 1.3
    • Meisje - Malakai Sera Romano | Pure - Blood • Slytherin | Maluma • 1.3

          Beauxbâtons
    • Meisje - Toinette Louane Everild Thibault | Half - Blood • Ombrelune|Nesber • 1.1
    • Jongen - Jérémie Matthias Dubois | Half - Blood • Papillonlisse | Fika • 1.3

          Durmstrang
    • Meisje - Gereserveerd door Condor
    • Jongen - Aleksei Mikhail Petrov | Pure - Blood • X | Ricciardo • 1.2

          Ilvermorny
    • Jongen - Tyler Sebastian Jenkins | X • X | Salem • 1.3
    • Meisje - Sierra Magdalena Lopèz |Pure - Blood • Wampus | Imelda • 1.2


    I N F O R M A T I E

    • De leerlingen zijn 17+ en de duo's bestaan uit een jongen en een meisje.
    • Het toernooi wordt gehouden op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Hogwarts&Beauxbâtons delen een kamer op de afdeling van het meisje en Durmstrang&Ilvermorny delen een kamer op de afdeling van de jongen. Als ze beiden uit dezelfde afdeling komen krijgen alle acht ze een slaapkamer naast elkaar.
    • Aangezien het zich in de toekomst afspeelt is het ook modern Hogwarts, maar ze hebben geen telefoons.
    • De leerlingen volgen in hun vrije tijd gewoon de lessen, maar krijgen om de drie dagen een nieuwe proef. Dit jaar zijn er vijf proeven.
    • Tijdens de RP zullen de opdrachten duidelijk worden gemaakt door aanwijzingen, sommige opdrachten van de laatste keer kunnen zich herhalen.
    • Je mag zelf kiezen welke afdeling jouw leerling is van jouw uitgekozen school.
    • Het bal is het einde van de RP.
    • Op Durmstrang accepteren ze geen muggle-born students.



    R E G E L S

    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Er mogen nakomelingen gemaakt worden van vorige personages, maar wees creatief.
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen en afwezigheid door.



    T O P I C S

    Rollentopic
    Speeltopic
    Praattopic


    Naam:
    Leeftijd: (Verplicht: boven de zeventien, dus 17/18)
    Nationaliteit:
    Bloedstatus: (Durmstrang neemt geen Muggle-born aan)
    Afdeling: (Kies één die bij je personage past)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Relaties:
    Extra: (Verplicht: Toverstok, functies, amortentia, boeman, huisdier, Patronus)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2018 - 20:47 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Mag ik een Ilvermonry jongen? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    TOINETTE ''INET'' LOUANE EVERILD THIBAULT

    Gender: Feminine
    Type: Wizard, Beauxbatons, Ombrelune
    Bloodtype: Half-blood
    Nationality: French
    Location: Tarn-et-Garonne, Occitanie, France
    Language: French&English


    NAAM

    Toinette Louane Everild Thibault

    — Toinette is vernoemd naar haar oma, Antoinette.
    — Mensen noemen Toinette graag Inet.


    ''The strongest drug that exists for a human is another human being.''


    Age: 17
    Birth date: December 31, (9:46 PM)


    INNERLIJK

    Toinette is een Ombrelune, wat veel over haar persoonlijkheid zegt. Ze is perfectionistisch in haar doen en laten, waardoor ze enorm houdt van structuur en regelmaat. Details zijn precies waar haar ogen op gericht zijn, en wanneer er iets niet klopt is het juist Toinette die dat ontdekt. Je kan haar zo hard mogelijk proberen te foppen, maar Toinette zou er niet in trappen. Ze voelt het aan wanneer je zenuwachtig of bang bent, dus je hoeft niet eens te proberen om je giechel in te houden, of Toinette doet alsof ze schrikt. Toinette is manipulatief gesteld en zou alles doen om te winnen, maar wel binnen de regels of wanneer niemand het ziet. Ze zou het tenminste ontkennen, zelfs tegen bewijzen. Ze is intelligent, maar onzeker. Toinette zou pas beginnen met vlasspelen als iemand haar zou zeggen dat ze minder is dan ze zich voordoet. Natuurlijk zou ze haar gevoelens daarbij niet openlijk delen, maar je kan haar kwellen door te zeggen dat ze niets kan. Haar blik staat meestal koud, waardoor ze op een echte Thibault lijkt. Ze deelt niet erg haar gedachten met anderen, laat staan zegt ze haar mening alleen als ze anderen ermee kan beledigen of pijn doen. Als iets haar niet boeit zou ze ook niet blijven of er tijd aan besteden. Toinette is erg koppig, maar door haar uitstraling heeft ze alleen hooggeplaatste vriendinnen uit Ombrelune die het zelfde karakter delen.



    ''You are my today and all of my tomorrows.'' — Leo Christopher.


    Mother: Mariamne Thibault (neé Belmont)
    Father: Genghis Thibault
    Grandmother: Antoinette Thibault | Francette Belmont
    Grandfather: Arthur Thibault | Aurangzeb Belmont
    Uncles (by blood): Théo Thibault, Olivier Thibault | Atticus Belmont
    Aunts (by blood): - | Lilou Belmont
    Sister: Clément Thibault (13)


    GESCHIEDENIS

    De Thibault familie was, tot de generatie van Genghis, een volbloed tovenaarsfamilie met een hoge reputatie. Genghis volgde zijn tovenaarslessen op Beauxbatons, waar hij de muggle-born Mariamne Belmont ontmoette. Hun hele schooltijd hebben ze een relatie gehad, tot Genghis besloot met Mariamne te willen trouwen en dit met zijn gezin deelde. Zijn ouders hebben hier nooit mee ingestemd, maar dat leek Genghis niet te deren. Hij is zonder toestemming, maar wel met volle support van zijn broers, met de knappe Mariamne getrouwd en ze kregen twee dochters.
          Toinette is de oudste van het nu half-bloed gezin. Ze heeft een erg goede relatie met haar zusje, Clément Thibault, maar heeft geen contact met haar grootouders van haar vaderskant, omdat ze nog steeds vinden dat Genghis geen recht had om met Mariamne te trouwen. Ze denken dat de geboorten van Toinette en Clément een schande is, net zoals hun liefde. Hier is Toinette het totaal niet mee eens.



    ''I gues I am just born broken.''

    Likes:
    Dislikes:
    Verslavingen:
    Allergie:
    Talen:
    Tics:
    Seksualiteit: Toinette gaat vooral voor de oude tradities, dus man en vrouw.
    Boeman: Een reus die haar uitscheld voor alles wat ze niet kan.
    Patronus: Toinette haar patronus is een lammergier, omdat ze extreem houdt van vliegen.
    Amortentia: Haar amortentia ruikt naar de geur van Clément (rozengeur), de geur van haar thuisplaats aan het water (blauw rivierwater met tegelijk de groene, lentebomen), de geur van het bos in de herfst.
    Huisdier: Toinette haar huisdier, Air, is een grijs met roze gekleurde papegaai. Ze liet haar zusje, Clément, helpen kiezen.
    Toverstok: Toinette haar toverstok is zilver met en klein tussenstuk, zo'n 28,3 cm lang eindigt hij met een soort harde, zilveren pluim.


    UITERLIJK

    Toinette heeft lange, stijle, zilvere haren die tot ver over haar schouders rijken, maar altijd gebonden zitten in lastige haarstukken of juist hele gemakkelijke knotjes. Haar gezicht zelf zou niet perse de koude blik hebben, maar meer onschuldig. Ze heeft een kleine neus, maar grote blauwe ogen die ver uitreiken door haar zwarte, lange wimpers. Ze heeft donkerbruine wenkbrauwen, die streng op haar gezicht staan. Haar kledingstijl is meestal haar Beauxbaton uniform, maar anders draagt ze het liefst de kleuren zwart en alle tinten grijs tot wit.



    ''Happines looks gorgeous on you''.— Unknown

    [ bericht aangepast op 28 nov 2018 - 14:37 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    SaIem schreef:
    Mag ik een Ilvermonry jongen? c:


    Fcourse c:


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Mag ik een dame? Twijfel tussen Hogwarts en Ilvermorny tho :'D


    El Diablo.

    Mag ik een meisje? ^^ Het liefst Ilvermorny, maar Hogwarts mag ook, hangt ervan af wat Maluma kiest c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hmh, als jij liever Ilvermorny hebt dan neem ik wel Hogwarts c;


    El Diablo.

    Aw lief. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hm — Het is lang geleden dat ik heb geRPG’t, maar ik kom in de verleiding. . .


    •

    Abraxos schreef:
    Hm — Het is lang geleden dat ik heb geRPG’t, maar ik kom in de verleiding. . .


    Oké, laat ik gewoon de sprong in het diepe wagen.
    Zou ik een jongen van Hogwarts mogen? Faceclaim Noah Centineo?

    Note: ik maak mijn rol hoogstwaarschijnlijk (over)morgen.


    •

    Mag ik een Beauxbâtons jongen?


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ik twijfel nog, even een MT

    Ik vind alles goed, vanaf nu is alleen Durmstrang nog leeg. c:


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Zou ik een mannelijke rol van Durmstramg mogen?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Condor heeft mij gevraagd of ik een vrouwelijke rol van Durmstrang voor haar wil reserveren, dus bij deze c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Condor heeft mij gevraagd of ik een vrouwelijke rol van Durmstrang voor haar wil reserveren, dus bij deze c:

    Yes! :Y) Ik twijfel alleen wel tussen Barbara Palvin, Zahara Davis, Vanessa Moe, Alisha Boe of Delilah Belle.


    and what about it?!