• Hallo lieverds,
    Dit is het topic om te delen waar jij momenteel mee bezig bent. Dit is voornamelijk bedoeld voor creaties die je op Quizlet wil publiceren, maar het kan ook iets zijn waar je aan werkt om naar een uitgever te sturen?
    Waar ben jij mee bezig en waar ligt jouw passie momenteel? Deel je enthousiasme of haal die oude gevoelens voor jouw achtergelaten creaties weer op. Maak anderen enthousiast - maak jezelf enthousiast en bovenal laat je creativiteit vloeien. Alles mag. Deel jouw dromen, ambities en niets is te gek. Waar hoop jij op en wat wil je bereiken met jouw verhaal of gedicht? Of misschien wel lijstje? Wow, wat hebben we een hoop creaties hier op Quizlet, man.

    Deel jouw enthousiasme, zodat we allemaal samen enthousiast kunnen zijn.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik word helemaal blij van de hoeveelheid nieuwe topics c:

    Ik werk momenteel aan iets wat ik naar een uitgever ga sturen (ooit), maar het proces duurt lang. Ik ben er namelijk al vanaf mijn zestiende mee bezig, toen heeft het zo'n 3 jaar stilgelegen en nu ben ik langzaam bezig met het eerste boek. Van de vier. Lang leve een druk leven :')

    Daarnaast heb ik op Q ook nog een Canada-inspired story staan, waar ik wel wat actiever mee bezig ben/ga. Dit is een pure inspiratie flow story, om wat schrijffrustratie op kwijt te kunnen als ik vast zit bij het andere verhaal. In Canada heb ik veel Aboriginal/First Nation cultuur gezien en mythes gelezen en ik ben gewoonweg een sucker voor mythes. Dus daar schrijf ik wel actief online aan. Leuk pluspuntje, de foto's die bij de hoofdstukken zijn geplaatst/geplaatst gaan worden, zijn allemaal door mij en mijn familie gemaakt tijdens de trip c:
    klik voor interesse, but I don't want to blow my own horn too much :'D


    From these ashes, I will rise

    Momenteel ben ik niet actief aan iets bezig, want S/FOTY is net afgelopen, dus ik gun mezelf even een schrijfpauze. Maar wel zwerven er vier ideeën voor nieuwe verhalen rond in mijn brein en ik moet binnenkort gaan kiezen, hellup :C.


    Stenenlikker

    Ik blijf me toch creatief het meeste kunnen uiten met woorden, dus mijn creatieve passie ligt bij het schrijven. Al wil ik ook ooit nog eens een musical-lijstje of quiz maken.
    Vandaag heb ik een van mijn oude verhalen op Q weer opgepakt. Ik voel opnieuw motivatie voor dit verhaal, dus dat wordt de komende tijd mijn schrijfproject.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn scriptie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Momenteel hou ik me een beetje bezig met tekenen en heb ik eigenlijk ongewild een schrijfpauze maar dat is wel goed om de batterijen op te laden.

    Ik start waarschijnlijk eind januari, begin februari met de rewrite/second draft van Onbemand Hart.
    Ik wacht nog even tot vrijdag tot de nieuwe release van EXO om daarna verder te werken aan mijn fanfic.
    Verder heb ik nog één orpg en wel een paar verhaalideeën. Stiekem wil ik misschien wel een prequel schrijven op Onbemand Hart als een Stand Alone avonturen verhaal maar daarvoor moet ik nog een beetje brainstormen.


    A to the Z

    Ik ben bezig met deel 3 (seizoen 3a, bijna af) van mijn Allison Argent fanficreeks. Ik hoop de volgende seizoenen ook te schrijven, dus ik ben nog volop aan het schrijven en aan het uploaden!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben bezig met de uitplanning van mijn verhaal. Het is een idee die al best lang door mijn hoofd zwerft, en die ik zonder enige vorm van planning voor nano wilde gebruiken maar dat ging een beetje mis :') maar ik ben gewoon enthousiast om het idee te laten vallen, dus nu eerst fanatiek uitplanning en hopelijk ergens in januari/begin februari beginnen met de first draft ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik word blij van je nieuwe topics. Het verhaal waar ik op het moment aan schrijf, wordt er echter niet blij van want dat wordt nu even onderbroken om er hier over te vertellen.

    Ik ben sinds april of zo al bezig met een verhaal over Alexander de Grote, die ik toen met mijn studie behandelde. Ik heb het net weer opgepakt nu ik mijn vorige verhaal af heb en als het af is, wil ik het graag op Q plaatsen. Het is de eerste keer dat ik een historisch verhaal schrijf en het is FUCKING MOEILIJK, want feiten en zo...

    Verder ben ik mijn SOTY aan het herschrijven en proeflezers hiervoor aan het zoeken, aangezien ik toch ergens zal moeten beginnen als ik uiteindelijk schrijver wil worden.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Super leuk topic!! Super leuk om dit van iedereen te lezen!

    Ik heb echt kei lang niet geschreven maar er spookt een nieuw idee door mijn hoofd... Ik krijg alleen geen eerste zij op papier, en die eerste zin vind in het moeilijkst. Ik heb ook nog geen burst aan inspiratie gehad (waar ik dan omheen zou kunnen schrijven) dus ik zit zeg maar in die gloei periode... als je een oude auto wil gaan starten en dat ie dan drie keer kucht voor dat ie start en dáár dan voor... niet heel bevorderlijk haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Leuk topic dit!
    Ik ben bezig met het meest idiote verhaal ooit, maar het wil helaas niet echt opschieten. En daarnaast heb ik nog een stuk of 15 halve ideeën, dus ik moet eigenlijk weer gaan schrijven. Goed dat ik er aan herinnerd word.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Leuk topic! Ik ben weer eens aan veel te veel verhalen aan het schrijven (en vertalen); drie Sons of Anarchy fanfics waar ik helemaal in zit, en op de achtergrond een Mayans MC, Loki en Luke Cage fanfic. :')

    Daarnaast begint deze maand de redactie van mijn nieuwe boek dus waarschijnlijk zal het schrijven op een wat lager pitje komen te staan. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Weer een tof idee Anna (bloos)
    Momenteel werk ik aan mijn stories Avondrood en Onder vuur. Ik wacht ook op de redacteur, zodat ik eindelijk kan beginnen herschrijven aan De laatste dans. + Ik wacht op een antwoord van de redacteur of ze Vruchteloos gaan uitgeven.
    Druk druk druk, hehe. Maar ik vind het zalig zo! Ik heb altijd al willen schrijven en dat is wat ik nu doe and it makes me so happy ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Weer een tof idee Anna (bloos)
    Momenteel werk ik aan mijn stories Avondrood en Onder vuur. Ik wacht ook op de redacteur, zodat ik eindelijk kan beginnen herschrijven aan De laatste dans. + Ik wacht op een antwoord van de redacteur of ze Vruchteloos gaan uitgeven.
    Druk druk druk, hehe. Maar ik vind het zalig zo! Ik heb altijd al willen schrijven en dat is wat ik nu doe and it makes me so happy ^^
    Dit klinkt echt geweldig, ik ben zo blij voor je.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik zou bezig móeten zijn met Kill the Beast verder te proeflezen en te editen, want na NaNo heb ik een hele hoop aan grof materiaal liggen waar ik prima wat mee kan, maar de prioriteiten liggen echt ergens anders nu. Merlin, kunnen er niet zesentwintig uren in een dag zitten? :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben nu bezig aan Virus, en voor het eerst sinds maanden krijg ik weer wat op papier. Eigenlijk zou ik ook privé aan een verhaal moeten werken, maar mijn andere hobby's zijn ook zo leuk.