• De Flying Tiger heeft nu een aanbieding waarbij letterlijk alles in de winkel €2,- kostte. Nu heb ik naast hele fijne gelpennen en nieuwe fietslampjes ook een gigantische big!

    Hij heet Benny.


    Het is ook een spaarvarken.

    Liefs van Benny en kusjes van mij.
    Bye bye!

    Heb jij onlangs nog iets leuks gescoord in de sale?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Die is echt super mega awesome en cute. Gewoon een knuffelbare spaarvarken.

    Mijn laatste aankoop waren 2 boeken IPV 37 euro heb ik 11 euro betaald en ze waren gloednieuw


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw wat schattig en lief! Zulke dingen zijn zo leuk. ^^
    Oh ummhh, volgens mij niks, haha. Ik heb al een tijdje niet echt spullen gekocht. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Hey, die heb ik ook!
    Die van mij heet Piggy (Lekker creatief). Ik ben er een keer mee naar mijn moeder gelopen en heb gezegd: 'Piggy heeft honger.' Heel flauw maar ze stopte er wel twee euro in dus dikke prima.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Oh, wat schattig c:
    Ik heb alleen maar kleren in de sale gekocht, haha :') En een box met drie boeken van Neil Gaiman, maar die was niet on sale XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kijk uit dat je haai 'm niet opeet. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aww, ik houd van Benny. (heart2)

    En is hij nou een fluffy spaarvarken, begrijp ik dat goed??? Wat een innovatie, omg, dit is de toekomst.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aww, ik houd van Benny. (heart2)

    En is hij nou een fluffy spaarvarken, begrijp ik dat goed??? Wat een innovatie, omg, dit is de toekomst.


    Benny is inderdaad een huge-ass fluffy spaarvarken en het is amazing. Hij heeft zelfs een krulstaartje.
    Als ik mijn contante centjes niet uit had gegeven aan de wc-dame en een kookwekker in de vorm van een ei, had Benny nu zeker muntjes in zijn buik gehad.
    Ah, maar Inge, als je in Groningen bent, ga naar de Flying Tiger, you’ll love it. Alles is tot en met morgen nog maximaal €2,-. Het is perfect en ze verdiennen bakken met held.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Die is echt zó leuk!

    L O V E I T !

    Ik vind hem echt schattig! (:

    Hahaha deze topictitel, Anna jij held. Benny is ook een held. Nu wil ik ook een Benny :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cuteee :Y)

    Benny is superleuk :3

    Ik heb voornamelijk sportkleding gekocht in de sale, maar niets paste ><


    I am an idiot, I move.

    Hihi ik vind hem echt geweldig !


    It's never gonna happen, Guys.

    Ooooh zo schattig. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nu wil ik ook een varken.


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.