• Hooi! (:


    Super afwezige ik meld zich ook weer eens op Quizlet. :')

    Maar ik voel me reuze fijn in mn vel, zelfs ondanks dat ik zo snotverkouden als de pest ben! _O_

    December is echt de maand die ik zo hard nodig had, geloof ik. Of althans, tot en met deze week. Erna wordt het gewoon stom en hectisch.
    Maar tot dusver? Mijn verjaardag, de kerstmarkten waar ik accordeon speel, verjaardagen van vrienden van me en een vriend van me die ik op Tourettekamp heb leren kennen die een aantal dagen bij me is geweest. Een nieuwe boog voor boogschieten én de Fantastic Beasts boeken die ik vandaag heb besteld.
    Ik kom best goed tot rust zo af en toe deze maand. En gezien de giga hectiek in mijn leven momenteel, heb ik die rustmomenten ontzéttend hard nodig!

    Maar kortom; Ik voel me hartstikke goed momenteel!

    Natuurlijk zijn de nare dingen er ook gewoon. Vooral fysiek gaat het ab-so-luut níét goed met me.
    Maar daar praten we maar mooi eens overheen. (;

    Hoe gaat het met jullie?
    En hoe hebben jullie deze maand beleefd tot dusver?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn te horen dat het zo goed met je gaat! (:
    Ik verdrink zelf in de stress, maar verder gaat het geloof ik wel goed, haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    Fijn te horen dat het zo goed met je gaat! (:
    Ik verdrink zelf in de stress, maar verder gaat het geloof ik wel goed, haha :')


    Hahaha same. Maar ik klaag al veelste veel in mijn topics over slechte dingen. Dus had daar nu even geen zin in. :')

    Maar fijn dat het met jou ondanks de stress ook prima vergaat! (blush)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waaah dat klinkt vet cool. Heb je een foto van je boog?
    Ik vind het echt tof dat je accordeon speelt, het lijkt mij vet ingewikkeld.

    Ik ben deze maand begonnen met daten en verder is er niet geheel veel positief maar de rest negeren we even

    Oja ik lees weer meer dan ooit en ben nu verhaal begonnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fijn dat het goed met je gaat! Ik wil ook zooo graag nog eens boogschieten :(


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Yolandaaaa *O* HOI
    December is een drukke maand - november was dat ook, dus ja ik ben toe aan vakantie. :') Ookal is de kerstvakantie ook weer drukdruk, maarja dat is een ander soort druk.

    Wat ontzettend fijn!

    Met mij gaat het momenteel prima! Ik heb een geweldig leuke week. (:

    Ah dat is zo fijn om te horen Yo!! Ik hoop dan ook dat die goede momentjes blijven komen en dat je dan ook een geweldige start in 2019 mag maken en hopelijk ook een geweldig jaar tegemoet komt, you deserve it. <3

    Oef mijn maanden zijn op dit moment heel erg druk, met de feestdagen die nog komen en de feestdagen die net zijn geweest + m'n verjaardag. Ik heb 2 weken terug ontslag genomen bij m'n andere baan en ik ben sinds ik dat heb gedaan dan ook stress vrij en dat bevalt mij enorm en ik heb weer op woensdag middag al weekend wat ik ook wel fijn vind heheh wel jammer van het extra geld maar dat is te doen aangezien ik dat toch niet kreeg :')


    Life is a beautiful struggle

    Nighthawks schreef:
    Fijn te horen dat het zo goed met je gaat! (:
    Ik verdrink zelf in de stress, maar verder gaat het geloof ik wel goed, haha :')


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    It was a mistake logging into Quizlet because I ended up staring into an empty abyss...

    Maarja, ik ben blij dat het goed met je gaat <3