• Heey iedereen,

    Ik zit ziek thuis. Maar heb al veel gerust en nu zoek ik wat mensen om mee te praten of verhalen hebben die leuk zijn om te lezen.
    Schrijven aan mijn verhalen? Hmm dat ga ik misschien nog doen.

    Groetjes


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik weet niet wat voor genre verhalen je graag leest, maar ik heb 'Clockwork Heart' (avontuur, steampunk-ish, OP) en 'Alles voor jou' (thriller, OP) op Q staan. In ieder geval beterschap!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Vervelend om te horen! Wat heb je?

    Ik ben bezig aan een Good Omens fanfic voor FOTY maar omdat ik zo laat begonnen ben, moet ik super veel schrijven. Ik heb de neiging om altijd gemeen te zijn naar personages toe en nu zit ik daarmee in de knoop.


    Guardian of the Eastern Gate

    Opulance schreef:
    Vervelend om te horen! Wat heb je?

    Ik ben bezig aan een Good Omens fanfic voor FOTY maar omdat ik zo laat begonnen ben, moet ik super veel schrijven. Ik heb de neiging om altijd gemeen te zijn naar personages toe en nu zit ik daarmee in de knoop.


    Zware verkoudheid van vorige week vrijdag begonnen.
    Heel het weekend plat gelegen. Ben twee dagen gaan werken.
    Gisteren ook maar het ging niet. Ben vandaag ook thuis. Maandag weer gaan werken.

    Hmm zal ik ook eens lezen. Wel ik ga misschien ook nog eens aan mijn verhalen werken. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Zware verkoudheid van vorige week vrijdag begonnen.
    Heel het weekend plat gelegen. Ben twee dagen gaan werken.
    Gisteren ook maar het ging niet. Ben vandaag ook thuis. Maandag weer gaan werken.

    Hmm zal ik ook eens lezen. Wel ik ga misschien ook nog eens aan mijn verhalen werken. :)


    Oef, dat klinkt inderdaad als een erg zware verkoudheid, beterschap!
    Hopelijk gaat het maandag weer goed.


    Guardian of the Eastern Gate

    Opulance schreef:
    (...)

    Oef, dat klinkt inderdaad als een erg zware verkoudheid, beterschap!
    Hopelijk gaat het maandag weer goed.


    Ja het hele weekend gerust maar toch. Nu voel ik mij goed.
    Maar nog niet 100 procent. Ik hoop het ook dat het maandag goed gaat.
    Bedankt voor mij beterschap te wensen :)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2019 - 16:29 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ziek zijn is zo vervelend. Ik ben laatst ook 2 keer, heel kort op elkaar, flink verkouden geweest.
    De eerste keer moest ik echt een dagje ziek thuis blijven, want ik deed letterlijk geen oog dicht die nacht, omdat mijn neus potdicht zat en ik amper kon ademen.
    De tweede keer was vlak daarna, toen gingen we een dagje naar duitsland dus ik heb regelmatig zitten sniffen en snuiten.
    Gelukkig had mijn moeder neusspray en zakdoekjes bij haar 😅

    Qua verhalen heb ik er 1 waar ik echt actief aan werk. Dat verhaal heet 'Aimee' en is een combinatie van Fantasy, OP, Drama en Romantiek.
    Ik ben al voorbij hoofdstuk 200 dus genoeg te lezen haha

    Beterschap in elk geval! (flower)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Ziek zijn is zo vervelend. Ik ben laatst ook 2 keer, heel kort op elkaar, flink verkouden geweest.
    De eerste keer moest ik echt een dagje ziek thuis blijven, want ik deed letterlijk geen oog dicht die nacht, omdat mijn neus potdicht zat en ik amper kon ademen.
    De tweede keer was vlak daarna, toen gingen we een dagje naar duitsland dus ik heb regelmatig zitten sniffen en snuiten.
    Gelukkig had mijn moeder neusspray en zakdoekjes bij haar 😅

    Qua verhalen heb ik er 1 waar ik echt actief aan werk. Dat verhaal heet 'Aimee' en is een combinatie van Fantasy, OP, Drama en Romantiek.
    Ik ben al voorbij hoofdstuk 200 dus genoeg te lezen haha

    Beterschap in elk geval! (flower)


    Wel nu is het beter. Maar maandag snapte ik het al niet. Koorts twee dagen lang.
    Een heel weekend uitgerust. Ik weet zelf niet of ik bij mijn vriend ga deze avond.
    Met dat slechtte weer dan ook er bij. Awel dat verkouden heb ik soms ook heel kort op elkaar.
    Vind jij dat ook niet lastig. Nu heb ik nog wat slijm maar gebruik mijn dufalgans en neusspray.

    Wel woensdag woude ze mij naar oostkamp sturen. Ben gewoon mee gegaan.
    Mijn collegas warren ook dan niet vriendelijk. Heb ik mijn begeleidster naar het werk gebeld voor mij te halen.
    Die was ook niet blij. Maar ik was blij dat ik thuis was. Meteen naar de dokter.
    Wel ik heb bij mijn vriend ver een hele doos zakdoekjes opgesnuit xD En hij bekeek mijn dan : Zoveel schat?
    Ik zeg ja kan er niets aan doen xD Awel dat ademen heb ik ook nog soms moeilijk mee.
    Dankje jij ook moest je het nog eens hebben. Je mag altijd sturen e :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    (dance)Alvast beterschap (krul)


    Let's drink Jasmin tea!

    Hotboys schreef:
    (dance)Alvast beterschap (krul)


    Dit is al een ouder topic. Ben al lang weer de oudde. Toch bedankt.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,