• ik kwam opeens aan een raar verhaaldinges, en vroeg me dus af of ik het in een serie moet zetten.
    gaat dus een beetje zo:
    je bent Elise en je bent [?] jaar. je woont dus erg gelukkig met je ouders, je zus en je broer. allemaal heel gewoon en harmonieus. totdat ineens iets gebeurt [wat weet ik nog niet] waardoor je op een eiland terrecht komt samen met je famillie waar je niet weg kan. dan vind je een geheimzinnige brief waar vanalles en nog wat staat en onderandere dat je er 5 jaar moet blijven. je bent opzoek naar ander 'leven'[mensen] en probeert er samen met je ouders en broer&zus te overleven..

    allemaal heel erg vaag maar het kwam ineens in me op.
    dan heb ik nog wat vraagjes, namelijk:
    -wat word de titel
    -moet TH erin??[hoor laatste tijd nogal wat mensen klagen]
    -andere ideeën

    (flower)


    Als je maar een ananas hebt..


    -wat word de titel: Lost on a Island

    -moet TH erin??[hoor laatste tijd nogal wat mensen klagen]: neee absoluut niet er zijn al genoeg quizjes met th erin en wat moet th op een onbekend eiland?

    -andere ideeën: maak er een fantasieverhaal in met fantasiewezens, doe er wat magie in ofzo;)

    xx


    Music is my drug, I need it all the time!


    -wat word de titel: Lost on a Island

    -moet TH erin??[hoor laatste tijd nogal wat mensen klagen]: neee absoluut niet er zijn al genoeg quizjes met th erin en wat moet th op een onbekend eiland?

    -andere ideeën: maak er een fantasieverhaal in met fantasiewezens, doe er wat magie in ofzo;)

    xx

    ik was ook van plan om er en fantasieverhaal van te maken...wnt volgensmij zijn die er nog niet zo heel veel.


    Als je maar een ananas hebt..

    maar ik heb trouwens nog een vraag: hoe oud moet ze zijn??


    Als je maar een ananas hebt..

    *verplaats*


    Wie du mir, so ich dir.

    *verplaats*

    oh, srry!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    oh, srry!
    Maakt niks :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    niemand meer dn??...


    Als je maar een ananas hebt..

    kan iemand nu aub zeggne of het iets is of niet.. ookal zeg je dat het een achterlijk idee is fzo, dan doe ik het gwn niet.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik ben het helemaal eens met xoomphxdero! Goed idee(A)

    -xXx-

    Ik ben het helemaal eens met xOomphxDero! Goed idee(A)

    -xXx-

    thnx, ik vind de titel ook wle goed...


    Als je maar een ananas hebt..

    echt niemand... dan doe ik et wel niet..x']


    Als je maar een ananas hebt..