• OMg!
    Mijn Duits leraar is egt gewoon Meesterlijk..XD
    We hadden vandaag een proefwerk.
    en dan zit hij helemaal gek te doen, en gaat die van ze siaal een Boerka maken.
    en gaat hij dingen voor zeggen.
    Of gaat hij door het lokaal huppelen.
    of begind hij uit het niets te schreeuwen, en tegen kasten te schoppen..xD
    we algen egt helemaal strijk!
    En toen de consersje, die apsenten ging ohalen., ging hij zich onder de tafels verstopen, en helemaal zeggen. niks zeggen he. ik ben er niet.
    of we moester Der Die Das Die uit onz hoofd leren. omdat onze leraar van vorig jaar, ons niks bij berngde:P
    En dan gaat hij er bij zingen, en tegen een kast aan schoppen enzo.
    of, dan gaat hij midden in een SO je blaadje afpakken.
    En kwa uiterlijk lijkt hij op Gorden! de stief pa van bill en tom.xD
    Sorry, dit moest ik even kwijt..xD
    Heeft iemand anders nog zoon maffe leraar?!


    Dunno ><

    Ik had er 1.. als we pw gingen maken ging die rondjes draaien op z'n stoel en als we damn opkeken zei hij : Hé concetreren op je proefwerk en niet op mij ookal ben ik sexxi xD


    One of the Duo Of Evilness

    wat discrimineert die vent >.<

    jammer genoeg NIET -,-'
    alleen maar geschifte overspannen, naah, be halve me mentor xd dies wel hip


    your eyes are like stars in the night.

    Ja! Meneer Mariposa! Nou, eigenlijk heet hij Kees Jansen. Mariposa betekent 'vlinder' in het Spaans. Hij wordt zo genoemd omdat hij als een vlinder loopt. Met die handjes wapperend enz.
    En hij kijkt zo droog!
    Ik kan even geen foto vinden, maar die zal ik nog wel even plaatsen ><


    Bored.

    Ohja maffe leraren,
    Uhm die van NS. Die praat zo een heel lesuur over Bonoboapen of over Gladiator 2(waarvan hij een scene heeft geschreven x']).
    Of de lerares voor Nederlands. Die doet opeens dan Elmo na("Elmo nieuwe schoenen!")

    wat discrimineert die vent >.<

    Tja,
    Maar ik heb een meisje in de klas, en die draagt ook hoofdoek enzo.
    en die lag ook gewoon strijk.
    en ik denk niet dat hij het egt zo bedolet.

    @DiedeVampire
    dat ropet hij dus ook altijd. en dan vind hij het gek, dat we strijk ligeen.
    terwel hij krijpent het lokaal door gaat.


    Dunno ><

    Jah,ik heb ook zo een leeraar,die van geschiedenis,wel we zitten heel rustig onze taak te doen,begint hij daar alle antwoorden voor te lezen wij lekker alles overschrijven x')
    en ik && nina maken hem altijd héél erg boos,we vragen om de 2 minuten het zelfde,en eerst antwoord hij normaal,maar hij is al oud,dus hij vergeet dat we dat hebben gevraagd x'),na 5 keer het zelfde te vragen zegt hij,dit heb je me 2 min gelden ook al gevraagd x') en dan zeggen wij,meneer dat is niet waar. dan word ie echt knetter,en zegt hij dat we er onmiddelijk mee moeten kappen x')hij zit zelfs op tafels te dansen,x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    O__O Zo doet mijn geschiedenis leraar ook.

    Ohja maffe leraren,
    Uhm die van NS. Die praat zo een heel lesuur over Bonoboapen of over Gladiator 2(waarvan hij een scene heeft geschreven x']).
    Of de lerares voor Nederlands. Die doet opeens dan Elmo na("Elmo nieuwe schoenen!")

    mijn ns leraar, die is ook lekker meesterlijk!
    Hij is net een lerling, altijd van die opmerkingen maken enzo.
    en als je dan een belediging maakt, heeft hij altijd wat terug te zeggen^^
    en hij matst mij altijd, omdat ik naturlijk weer meesterlijk lief ben^^


    Dunno ><

    Mijn leraar muziek is echt ni normaal.Zet hij keiharde muziek op en dan kunne we geen muziek make en lere:S En hij zit er ook nog op te dansen.Maar tis wel funnyxD


    My wish? Having friends around me^^

    een ouder leaar was echt chill... met drama..:D


    Some angels have no wings.

    een ouder leaar was echt chill... met drama..:D

    onze drama leraar ging altijd stoeien met jongens uit de klas ><
    en mijn ak, en Gs leraar ook.
    want die denk dat hij sterk is..xD


    Dunno ><

    OMG XD
    Ik zie echt al zo'n Ventje,Met een boerka ding op z'n hoofd door de klas springen en schreeuwen :]

    Ik heb ook zo'n leraar, maar dan voor Geschiedenis. ^^
    Hij noemt zichzelf Rafiki en zet tijdens testen altijd het kraantje open van de lavabo in de klas. Om nog maar te zwijgen over het schoolbord waar hij dan heel de tijd mee aan het kloten is en de snoepjes die hij uitdeelt tijdens de les. ^^

    Mijn dramalerares is wel geweldig. Ze is niet extreem raar, maar wel gewoon altijd heel blij en leuke opdrachten enz. Goed gevoel voor humor. Jammer dat niet alle docenten zo zijn.


    Mew <3