• Hey peeps, ik vroeg me af of er toevallig nog mensen zijn die een cover voor me willen maken. Het mag gewoon een simpele cover zijn (hoeft niet als jijzelf een beter idee hebt).

    Titel: Cerealkillers
    Korte inhoud: Pim heeft een voorliefde voor cornflakes. Hij eet ontbijtgranen in alle vormen en soorten en hij zou zich niet kunnen inbeelden dat hij ooit verder zou moeten zonder. Er is echter één probleem: het eten van ontbijtgranen is ten strengste verboden.
    Om het eten van ontbijtgranen tegen te gaan, zijn de 'CK's' (Cerealkillers) het leven in geroepen. Deze organisatie spoort mensen die ontbijtgranen eten en/of verhandelen op en arresteert (of vermoordt) ze.
    Hoewel Pim weet dat zijn geliefde ontbijtgranen zijn dood kunnen betekenen, kan hij zijn passie niet zomaar aan de kant zetten - met vreselijke gevolgen.
    Hoelang zal hij nog kunnen genieten van zijn ontbijtgranen?
    Genres: Komedie, i guess :') Ik weet het niet, denk dat het een soort van horror-komedie gaat worden.

    Ik heb zelf geen wensen ofzo, dus laat je gaan. Ikzelf dacht eig gewoon heel simpel aan een kommetje met cornflakes tegen een witte achtergrond en de titel dan in een leuk lettertype (al weet ik niet of ik een horrorachtig lettertype zou willen of eerder iets wat bij komedie past XD)
    Anyway: alvast heel erg bedankt als iemand dit voor me wil doen (:

    Edit: ik wil een verticale cover trouwens :p

    (Dit gaat waarschijnlijk meedoen aan SOTY onder het thema lust en nee, ik neem mezelf niet heel serieus XD)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 22:18 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Niemand?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hahhaha, dit lijkt me echt een geweldig verhaal :'D
    Misschien heb ik ergens vanavond nog tijd om wat te proberen, maar mijn cover-skills zijn zwaar dramatisch dus verwacht er niet teveel van :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Update: Het is verschrikkelijk, maar ik had er lol in om het in elkaar te steken, so here you go. Waarschijnlijk komt er dadelijk nog een getalenteerde tovenaar om de hoek hupsen, maar hier is alvast mijn poging onder het motto: als er één schaap over de dam is, volgen er meer :W


    [Edit: Ik heb geen idee waar dat zwarte randje vandaan komt, maar met wat moeite kan ik het waarschijnlijk wel wegwerken]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 21:51 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Talon schreef:
    Update: Het is verschrikkelijk, maar ik had er lol in om het in elkaar te steken, so here you go. Waarschijnlijk komt er dadelijk nog een getalenteerde tovenaar om de hoek hupsen, maar hier is alvast mijn poging onder het motto: als er één schaap over de dam is, volgen er meer :W


    [Edit: Ik heb geen idee waar dat zwarte randje vandaan komt, maar met wat moeite kan ik het waarschijnlijk wel wegwerken]

    Haha, ik vind die covers wel grappig, maar ze zijn idd niet echt wat ik zoek :W
    (Ik herinner me nu pas dat ik vergeten ben te zeggen dat ik een verticale cover wil haha XD)

    Edit: als je dat zwart randje wegwerkt, gebruik ik ze miss als banner, want ik vind ze eig wel grappig en het zet de sfeer van het verhaal wel goed neer XD

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 22:19 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    https://m.imdb.com/title/tt0462295/plotsummary?ref_=m_tt_stry_pl Doet me denken aan deze film, heeft verhaalwijs niet veel te maken met elkaar, maar bij die film vond ik het idee van een verhaal over cornflakes ook al leuk :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Snel even iets in elkaar geflanst. Het kan zijn dat er dus nog wat foutjes in zitten. :X


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Snel even iets in elkaar geflanst. Het kan zijn dat er dus nog wat foutjes in zitten. :X


    Ik vind hem er op het eerste zicht heel nice uitzien! Dank je (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Weet niet of je nog iets nodig had, maar wilde toch snel even iets maken omdat ik toch niet echt kon slapen.
    Hopelijk ga ik nu niet dromen over ontbijtgranen:


    "If there's one thing you can say about mankind, there's nothing kind about man." - Tom Waits

    ^ik vind de cover wel tof, maar hij mist net dat 'horror' kantje dat het verhaal wel een beetje heeft. Maar toch bedankt voor de poging, ik vind hem er eigenlijk wel tof uitzien :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    u still need something? :')


    take risks

    Mouli schreef:
    u still need something? :')

    Ik heb nu die van DreamerN in gebruik, dus eig niet echt. Tenzij je echt heel veel zin hebt :p (een banner maken mag ook altijd als je toevallig tijd te veel hebt XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.