• Hallo lieve mensen ^^
    Ik moet toch even jullie hulp inroepen, ben ik bang. Ik ben al een tijdje op zoek naar een account, hier op Quizlet, dat de onderstaande foto in haar fotoboek heeft staan.
    Weet iemand van jullie toevallig wat de naam van dat account is?
    Ik ga hier even niet vertellen waarom ik dat account nodig heb. Dat zal ik hier plaatsen zodra ik weet welk account het is. En daar heb ik zo mijn redenen voor.
    Alvast bedankt voor de moeite ^^
    Link:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=93637


    Bored.

    komt me bekend voor *denkt* weet niet wie het is sorry honeypoep!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    jammer dat rurger een foto zoeken niet als functie kan instellen :(

    Hoe zou dat dan moeten?:'D
    x.


    ok

    Ik ben op da meisje haar profiel gisteren of eergisteren geweest en als ik mij goed heriner was dat de enigste foto in haar FB. Ma kan dus ni op die hare nickname kome he ><


    homoow <3

    kijk in je internet geschiedenis ? xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben op da meisje haar profiel gisteren of eergisteren geweest en als ik mij goed heriner was dat de enigste foto in haar FB. Ma kan dus ni op die hare nickname kome he ><


    Kijk gewoon even bij je webgeschiedenis, dan vind je het zo terug! ;]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik ben op da meisje haar profiel gisteren of eergisteren geweest en als ik mij goed heriner was dat de enigste foto in haar FB. Ma kan dus ni op die hare nickname kome he ><

    Zou je even willen kijken in je Browse-geschiedenis? Dat doe je door naar Favorieten te gaan, dan naar Geschiedenis en daar kun je de dagen aanklikken. Daar staan alle pagina's die je die dag hebt bezocht.


    Bored.

    (...)

    homoow <3

    kijk in je internet geschiedenis ? xD


    Heey Dude<3
    Ik ben op die dagen op kei veel verschillende profielen geweest ><
    Njah k zal is zien ><


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Zou je even willen kijken in je Browse-geschiedenis? Dat doe je door naar Favorieten te gaan, dan naar Geschiedenis en daar kun je de dagen aanklikken. Daar staan alle pagina's die je die dag hebt bezocht.


    owke ma geef me wel even tijd


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Heey Dude<3
    Ik ben op die dagen op kei veel verschillende profielen geweest ><
    Njah k zal is zien ><

    Alsjeblieft? Ik zal je eeuwig aanbidden als je met het juiste profiel geeft _O_
    Ooh, ik geef je zoveel tijd als je nodig hebt.


    Bored.

    (...)
    Ja, daar ben ik echt stapelverliefd op >< Waarom denk je daar nu meteen weer aan?

    haha, zalig!


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Ja, daar ben ik echt stapelverliefd op >< Waarom denk je daar nu meteen weer aan?


    Zou tog kunnen. Is normale vraag (A). Mensen denken altijd door, :Y)

    (...)

    Zou tog kunnen. Is normale vraag (A). Mensen denken altijd door, :Y)

    Mensen denken iets te vaak door, naar mijn smaak ><


    Bored.

    Ben je verliefd op da meisje __
    Ja, daar ben ik echt stapelverliefd op >< Waarom denk je daar nu meteen weer aan?
    Whahaha.. mag ik even lachenx]? Ja en nu ga ik net als iedereen zeggen. Ken de foto wel maar weet niet van welk profiel sorry. Succes met zoeken xD:Y) Als ik er vind zal ik het zeggen!


    Wie du mir, so ich dir.

    *moedigd EvaLovesBill aan*

    (...)
    Mensen denken iets te vaak door, naar mijn smaak ><


    Bij mij is dat dus het geval :D...

    (...)Whahaha.. mag ik even lachenx]? Ja en nu ga ik net als iedereen zeggen. Ken de foto wel maar weet niet van welk profiel sorry. Succes met zoeken xD:Y) Als ik er vind zal ik het zeggen!


    Wat is daaar nou so grappig aan?xD. 'TZou tog allemaal kunnen(Y)