• Hallo lieve mensen ^^
    Ik moet toch even jullie hulp inroepen, ben ik bang. Ik ben al een tijdje op zoek naar een account, hier op Quizlet, dat de onderstaande foto in haar fotoboek heeft staan.
    Weet iemand van jullie toevallig wat de naam van dat account is?
    Ik ga hier even niet vertellen waarom ik dat account nodig heb. Dat zal ik hier plaatsen zodra ik weet welk account het is. En daar heb ik zo mijn redenen voor.
    Alvast bedankt voor de moeite ^^
    Link:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=93637


    Bored.

    Nope, sorry, echt nog nooit gezien o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    *moedigd EvaLovesBill aan*

    *moedigt mee!*
    x.


    ok

    Maarjaa, ga door met je speurtocht!

    (...)
    *moedigt mee!*
    x.


    Jeeh enge. :qq

    Ik heb m'n hele geschiedenis gevonden wat dak allemaal al ooit heb gedaan op Q :O
    van topic's tot profielen.
    Dus normaal gezien zal ik haar profiel sewes tegenkomen


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Wat is daaar nou so grappig aan?xD. 'TZou tog allemaal kunnen(Y)

    Het zou kunnen. Maar het lijkt ineens een stuk onlogischer als je mij kent. En Kirsten kent mij wel een beetje >< Vandaar dat het zo grappig is.


    Bored.

    ik ga eerst eten ben sewes direct terug


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Het zou kunnen. Maar het lijkt ineens een stuk onlogischer als je mij kent. En Kirsten kent mij wel een beetje >< Vandaar dat het zo grappig is.
    ^^ Precies


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Het zou kunnen. Maar het lijkt ineens een stuk onlogischer als je mij kent. En Kirsten kent mij wel een beetje >< Vandaar dat het zo grappig is.


    Oow oow, :D

    Ik ben op da meisje haar profiel gisteren of eergisteren geweest en als ik mij goed heriner was dat de enigste foto in haar FB. Ma kan dus ni op die hare nickname kome he ><


    kan je niet kijke in de internet geschiedenis ??

    Uuuh... Goosh! Ik ken die foto volgens mij wel.. Maar dat was op een profiel van iemand die ik niet ken dus.. Sorry..:(

    -xXx- Mii

    Ik heb m'n hele geschiedenis gevonden wat dak allemaal al ooit heb gedaan op Q :O
    van topic's tot profielen.
    Dus normaal gezien zal ik haar profiel sewes tegenkomen


    oops sorry dat had ik nog niet gelezen :$

    Ik heb m'n hele geschiedenis gevonden wat dak allemaal al ooit heb gedaan op Q :O
    van topic's tot profielen.
    Dus normaal gezien zal ik haar profiel sewes tegenkomen

    maak er een printscreen van, kunnen we allemaal helpenm =D
    ik verveel me. :]

    GoGo*xD


    Your Butt is Mine!

    met 'ik ben op haar profiel geweest maar ik weet niet meer haar username' komen we er niet ¬¬ kijk in je geschiedenis, kopieer desnoods de hele shit hier ofzo dan kijk ik het wel ff na


    BAM!