• Dat Quizlet minder actief is dan een jaar, of laten we zeggen vijf jaar geleden, is zeker. Ik heb zelf een beetje het geval dat dat komt doordat de gemiddelde leeftijd omhoog gaat, en dat 'oudere' mensen minder behoefte/tijd hebben aan/voor Quizlet, en dat er weinig jonge, nieuwe instroom is. Daardoor werd ik wel nieuwsgierig naar de gemiddelde leeftijd van de Quizletters.
    Om in ieder geval de gemiddelde leeftijd van de actieve leden op het forum te ontdekken, heb ik deze poll dan ook aangemaakt. Ik ben benieuwd wat eruit komt!

    Ps: laat ook gerust in een berichtje achter hoe oud je bent, want er zijn maar zes opties voor de poll dus ik kon niet alle exacte leeftijden erin zetten ;p.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2019 - 19:45 ]

    Hoe oud ben jij?

    1.9% (1 stem)
     
    <12 jaar

    3.8% (2 stemmen)
     
    12-14 jaar

    5.7% (3 stemmen)
     
    15-17 jaar

    20.8% (11 stemmen)
     
    18-20 jaar

    43.4% (23 stemmen)
     
    21-23 jaar

    24.5% (13 stemmen)
     
    >23 jaar


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wow, wat een grote hoeveelheid boven de 20. 😦 Ik wist wel dat er redelijk veel twintigers actief zijn, maar had niet verwacht dat er zo weinig <20 zijn. Al staat de poll er nog niet zo lang, maar ik denk niet dat ie nog erg veel gaat veranderen. :’)
    Ik ben 24.


    Ik wil een tuin vol egels

    HaIe schreef:
    ik ben 23 dus ik heb die van 21-23 aangeklikt, want ik denk dat de onderste >24 jaar moest zijn haha.


    Haha ik doe een vrij wiskundige studie en daarbij betekent dit teken '>' alles wat groter is dan 23 :P Dus 23 zelf niet geïncludeerd haha


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rubin schreef:
    Wow, wat een grote hoeveelheid boven de 20. 😦 Ik wist wel dat er redelijk veel twintigers actief zijn, maar had niet verwacht dat er zo weinig <20 zijn. Al staat de poll er nog niet zo lang, maar ik denk niet dat ie nog erg veel gaat veranderen. :’)
    Ik ben 24.


    Jaa ik denk dat mijn theorie wel klopt ;p. Toen ik hier kwam, waren er heel veel mensen tussen de 14-18 (waaronder ikzelf), maar er is weinig instroom gekomen dus de meeste actieve mensen zijn nu 20+...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Haha ik doe een vrij wiskundige studie en daarbij betekent dit teken '>' alles wat groter is dan 23 :P Dus 23 zelf niet geïncludeerd haha


    Weet ik, naar visueel klopt dat voor mij gewoon niet haha. 24+ zou ik logischer vinden, omdat die 23 ook al erboven staat. Maar ik zeur eigenlijk om niks, maar ik ben oud, dus ik zeur sws over de meest onnozele dingen haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    17 :)


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Ik ben nu 19, maar ik was ook 11/12 toen ik hier begon hoor


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben lid sinds november 2010. Toen was ik 14.
    Nu ben ik maar liefst 22 jaar oud en ik kan niet wachten om 23 te zijn. Dat vind ik als een mooiere leeftijd klinken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HaIe schreef:
    ik ben 23 dus ik heb die van 21-23 aangeklikt, want ik denk dat de onderste >24 jaar moest zijn haha.


    Nee hij klopt wel. Dit teken > is groter dan teken.
    Dus de laatste moet je aanklikken als je ouder bent dan 23 ^^

    Edit: Oh oeps. Ik zie dat dit al gezegd was. :X

    [ bericht aangepast op 19 jan 2019 - 15:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ga nog een paar dagen wachten met stemmen tot ik in de categorie 21-23 zit. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Nee hij klopt wel. Dit teken > is groter dan teken.
    Dus de laatste moet je aanklikken als je ouder bent dan 23 ^^

    Edit: Oh oeps. Ik zie dat dit al gezegd was. :X


    En ik heb hier ook al op gereageerd.
    HaIe schreef:
    (...)

    Weet ik, naar visueel klopt dat voor mij gewoon niet haha. 24+ zou ik logischer vinden, omdat die 23 ook al erboven staat. Maar ik zeur eigenlijk om niks, maar ik ben oud, dus ik zeur sws over de meest onnozele dingen haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HiIson schreef:
    Ik ben lid sinds november 2010. Toen was ik 14.
    Nu ben ik maar liefst 22 jaar oud en ik kan niet wachten om 23 te zijn. Dat vind ik als een mooiere leeftijd klinken.


    Haha, ik wil vooral graag 23 zijn zodat ik aanmerking kom voor huurtoeslag (duivel)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nog niemand van 12-14 :O En tot nu toe maar 2 niet-volwassenen onder ons... Wauw


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben 14 en nu voel ik me super jong hier haha :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    22. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    aarsvogel schreef:
    Ik ben 14 en nu voel ik me super jong hier haha :')


    Haha je bent de eerste op het forum, maar hopelijk niet de enige hoor ;).
    Hoe lang ben je al actief op Quizlet?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain