• ❝𝗠𝗔𝗧𝗘𝗢      

                𝗜𝗦𝗔𝗔𝗖

    𝗠𝗔𝗧𝗧𝗛𝗘𝗪𝗦❞

    ━━━━━━

    31 OKTOBER
    19
    SCORPIO

    ♏︎

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    THE SCAR? YEAH I FELL DOWN THE STAIRS AND MY FACE JUST HIT THE GROUND. THOUGHT I DIED, BUT NAH, TOO BAD.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    History
    Mateo is enigskind in het Matthews huishouden. Zijn moeder werkt als verpleegkundige in een ziekenhuis op de kinderafdeling en zijn vader zit in het leger. Zijn vader is dan ook niet vaak thuis, Mateo is voornamelijk opgevoed door zijn moeder. De opvoeding die hij van zijn vader kreeg, als hij dan al thuis was, was niet bepaald ethisch verantwoord. Mateo's vader heeft PTSD, maar ontkent dit steenhard. Mateo hoeft er niet veel voor te doen om zijn vader door te laten draaien. Als zijn vader dan doordraait, krijgt Mateo flinke klappen. Gelukkig voor hem is zijn vader vaak weg voor langere periode's. De mishandeling gebeurde eigenlijk alleen als Mateo's moeder aan het werk was. Zodra ze dan thuis kwam zou ze kijken naar zijn verwondingen, hem verzorgen en er vervolgens niks meer over zeggen. Ze had ongetwijfeld zelf ook vaak genoeg klappen gekregen. Er was in ieder geval iets dat haar liet zwijgen, Mateo wist niet of het angst was. Ze wilde er dan ook nooit over praten. Dat voorbeeld heeft Mateo van zijn moeder overgenomen, hij praat er ook nooit over.
    Personality
    Op school is Mateo best een klootzak. Het is niet dat hij mensen met opzet beledigd of vernederd, hij is gewoon een sarcastische klootzak. Hij is niet vaak serieus en dat blijkt uit zijn antwoorden en zijn gedrag. Mateo is echter best sociaal, hij wilt wel met mensen omgaan, hij is er alleen niet zo goed in. De jongen heeft veel opgekropte woede en laat dit graag los tegen een bokszak. Mateo is gek op vrouwen, al kan hij ook daar niet zo goed mee omgaan. Hij is niet heel respectvol en behandeld de dames dan ook niet uiterst best. Zoals al eerder genoemd, hij is een klootzak. Gek genoeg trekt het genoeg dames aan. Mateo is erg actief, hij kan niet stilzitten en moet de tijd nemen om zijn energie kwijt te kunnen. Naast het boksen gaat hij ook vaak kilometers hardlopen. Lacrosse vindt hij echter niks, het lijkt hem maar een rare sport. Mateo zit onder de littekens en als iemand hem hier naar vraagt antwoord hij eigenlijk altijd met 'ongelukje'. Mateo liegt dan ook best vaak, maar erg slecht.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    WHAT DO YOU MEAN I BROKE HER HEART, IT'S HER OWN FAULT. THE BITCH IGNORED ME, SO I FUCKED ANOTHER ONE?
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    Appearance      fc: Benjamin Wadsworth
    Mateo is onder zijn littekens en niet echt vrolijke gezicht best een knappe vent. Hij heeft een geweldige gezichtsstructuur, volle lippen en bruine puppy ogen, gesierd door volle wimpers. Deze kenmerken schuilen echter achter een aantal littekens. Hij heeft een litteken door zijn rechter wenkbrauw lopen die aansluit bij een litteken op zijn rechter wang. Boven op zijn neus heeft hij een litteken lopen en verder zit zo ongeveer zijn hele bovenlichaam onder de littekens.
    Mateo is niet erg lang, hij is 1,78 en slank, maar toch best gespierd. Door het vele trainen en hardlopen blijft zijn lichaam in goede staat, wat maar goed is ook, want hij eet niet bepaald gezond. Hij heeft bruine krullen en bruine wenkbrauwen. Hij doet echter vrijwel nooit iets aan zijn haar, of aan de rest van zijn gezicht.
    Het meest uitblinkende kenmerk aan Mateo is toch wel zijn glimlach. Zijn glimlach is ontzettend breed en laat zijn gezicht in één opslag veranderen van crimineel naar onschuldig kind. Als zijn ogen echter niet matchen met zijn glimlach, kan hij ontzettend psychopatisch kijken, juist omdat zijn glimlach zo breed is. Zijn mondhoeken zijn scherp gevormd en gaan strak omhoog. Verder zit er achter zijn glimlach een goed paar tanden, waarvan ze niet allemaal meer echt zijn. Hij heeft wel eens door een klap een stuk afgebroken van zijn tanden.
    Verder heeft Mateo een normaal accent, maar klinkt zijn stem een beetje grauw door het roken. Als hij heel erg boos is kan hij ontzettend hard schreeuwen, waar hij zelf soms versteld van staat.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    HETERO | GEEN BEWUSTE PESTER | WEL EEN KLOOTZAK | DOET AAN BOKSEN | DENKT GRAPPIG TE ZIJN | ERG GESLOTEN
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    © sombre

    [ bericht aangepast op 1 juni 2021 - 23:26 ]


    - thank you for existing -

    Kan Alec nog ergens naartoe?


    Bowties were never Cooler

    Sorry voor mijn afwezigheid, nogmaals. Ik heb het erg druk en met alles wat er op mijn werk gebeurd zit ik er met mijn hoofd even niet bij om te schrijven. Iedereen die betrokken is bij een personage van mij mag er bij weglopen of iets anders verzinnen, ik ga binnenkort nog niet schrijven...

    sorry!

    Het goede nieuws is dat Intertoys nu overgenomen is, maar het is nog de vraag of mijn winkel ook door gaat... het is dus echt nagelbijten de hele dag.

    liefs


    - thank you for existing -

    IrisWestAllen -> KIaus (met een i)


    Bowties were never Cooler