• Jongens (en meisjes),

    Ik zoek afleiding. Normaal ben ik daar heel goed in, en zit ik zo een dag voor Netflix. Maar ik ben echt Hyped voor het pakketje dat eraan komt en om de seconde kijk ik op de site van Post NL of hij er al is (': Dus help, ik weet niet meer wat ik moet doen, zonder elke seconde naar het raam of de site te kijken!


    Vandaag komt eindelijk Kingdom Hearts 3 uit en ik heb hem pre-ordered bij bol.com oftewel; hij ligt vandaag in mijn bus!!! Deze game ben ik in 2002 begonnen met de eerste kingdom hearts. In de tussentijd zijn er wel verschillende games uitgekomen, maar het duurde dus zo'n 17 jaar voordat eindelijk een einde aan deze episode komt. Dit was vroeger al mijn favoriete game, dus ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen waarom ik zo hysterisch zit te wachten op de komst van de postbode.

    Even onder de spoiler waar Kingdom Hearts over gaat:
    Kingdom Hearts 1 begint met het ontwaken van hoofdrolspeler Sora op een eiland genaamd Destiny Islands, waar hij samen woont met vrienden Kairi en Riku. De drie zijn vastbesloten het eiland te verlaten en besluiten een vlot te bouwen om andere werelden te bezoeken. Tijdens de voorbereiding van de reis verschijnen er 's nachts zwarte wezens op het eiland: "Heartless". Aan de rand van het eiland wacht Riku op Sora en wanneer Sora hem nadert, worden ze beide omgeven in duisternis. Wanneer Riku is verdwenen, verschijnt er een gloed van licht in de handpalm van Sora. Hiermee ontvangt hij de "Keyblade" (sleutelzwaard). Kairi verdwijnt ook van het eiland.

    Sora eindigt uiteindelijk op een nieuwe wereld waar hij Donald en Goofy leert kennen, zijn nieuwe vrienden. Samen met Donald en Goofy reist hij vele Disney werelden af, waar hij vecht tegen de Heartless om deze werelden te beschermen. Hij is op zoek naar zijn vrienden, maar leert uiteindelijk alles over de Heartless.

    Hierboven is Kingdom Hearts 1, maar ik wacht nu op het derde deel. Ik zou wel het hele verhaal willen vertellen, maar zo ingewikkeld allemaal (':


    Hebben jullie wel eens een pakketje in de bus gekregen waar je bijna niet op kon wachten? Of zijn er nog meer mensen die op dit spel wachten?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2019 - 14:51 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Haa, ik had het goed in het LJH. B)

    Ik hou van Kingdom Hearts! Ik ben enorm fan van Final Fantasy, dus ja. :3 Veel plezier als je het straks binnen hebt! Ik ga deze nog wel een keer kopen, maar nu nog niet. Ik heb echt nog veel te veel spellen liggen die ik moet uitspelen voor ik weer 50-60 euro uitgeef. :') Het spel waar ik nu heel erg naar uitkijk is Devil May Cry 5 over ongeveer anderhalve maand. ^^

    Ik verwacht maandag een pakketje dat van de andere kant van de wereld moet komen, dus ik begin ook langzaam gek te worden. :W


    Caution first, always.

    SEGA schreef:
    Haa, ik had het goed in het LJH. B)

    Ik hou van Kingdom Hearts! Ik ben enorm fan van Final Fantasy, dus ja. :3 Veel plezier als je het straks binnen hebt! Ik ga deze nog wel een keer kopen, maar nu nog niet. Ik heb echt nog veel te veel spellen liggen die ik moet uitspelen voor ik weer 50-60 euro uitgeef. :') Het spel waar ik nu heel erg naar uitkijk is Devil May Cry 5 over ongeveer anderhalve maand. ^^

    Ik verwacht maandag een pakketje dat van de andere kant van de wereld moet komen, dus ik begin ook langzaam gek te worden. :W


    Haha, ja ik zag het net. En tja, het is weer 60 euro, maar deze kon ik echt niet laten om nog langer te laten liggen. Ik keek ook al expres geen trailers afgelopen half jaar, want dan zou ik mezelf gek maken.. Final Fantasy heb ik niet echt gespeeld, maar volgens mij moeten dat voor mij ook wel leuke games zijn als ik KH zo leuk vindt. (:

    Ooh dat snap ik! Dat mag dan ook eindelijk wel een keer komen ja ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Haha, ja ik zag het net. En tja, het is weer 60 euro, maar deze kon ik echt niet laten om nog langer te laten liggen. Ik keek ook al expres geen trailers afgelopen half jaar, want dan zou ik mezelf gek maken.. Final Fantasy heb ik niet echt gespeeld, maar volgens mij moeten dat voor mij ook wel leuke games zijn als ik KH zo leuk vindt. (:

    Ooh dat snap ik! Dat mag dan ook eindelijk wel een keer komen ja ^^

    Jaa, begrijpelijk! Ik koop spellen ook altijd wanneer ze uitkomen als ik er heel erg naar uitkeek. :'D
    Final Fantasy games zijn wel een heel ander genre qua gameplay, maar het is zo leuk dat al die personages in KH zitten. Ik kan Final Fantasy 7 en 10 in het bijzonder heel erg aanraden! ^^


    Caution first, always.

    SEGA schreef:
    (...)
    Jaa, begrijpelijk! Ik koop spellen ook altijd wanneer ze uitkomen als ik er heel erg naar uitkeek. :'D
    Final Fantasy games zijn wel een heel ander genre qua gameplay, maar het is zo leuk dat al die personages in KH zitten. Ik kan Final Fantasy 7 en 10 in het bijzonder heel erg aanraden! ^^


    Goed om te weten ^^
    Ik ga het een keer proberen (:


    It's never gonna happen, Guys.