• Hoi dit moet er even uit
    Hoi ik ben Laura 15 jaar woon in Turnhout
    En heb autisme selectief mutisme en volgens mij ook gedragsstoornis
    Ik heb een paar maanden geleden mijn account van Facebook verwijderd. Had veel ruzie. Ik voel me daar wel schuldig over. Ik wilde gewoon vrienden maken maar in plaats daarvan heb ik vijanden gemaakte heb een 19 jarige moeder uitgescholden voor hoer . Ik wil het graag terug goed maken met haar en de rest ma weet niet hoe. Kunnen jullie mij pls helpen OK ik weet dit is stom maar dat boeit me niks daarnaast wil ik ook graag met iemand afspreken maar hij is 21. Ik ben zooo verlieft op hem. En daarnaast(het gezeik is nog niet gedaan) ik zoek op chatsites jongens maakt niet uit hoe oud voor Sex waarbij ze mij betalen. Ik wil ook zoo graag tienermoeder worden weet niet waarom. Daarom dat ik die 1 voor hoer Heb uitgescholden. Gewoon omdat ik jaloers was. Ik weet niet wat er mis met mij is. HELP MIJ Pls!!!


    Love

    Oke.. er is een boel gaande zo te lezen. Ik zal zo goed mogelijk mijn mening neer te leggen, zonder te oordelen en zonder aannamen te nemen dat het een trolltopic is.
          Het beste is je excuses aan de 19-jarige vrouw te melden en dat je het zei uit jaloezie, daarnaast is het niet goed zomaar met jongens af te spreken om daar seks mee te hebben. Denk bijv aan ziektes die je kunt krijgen van onveilige seks, maar ook aan de financiele problemen. Kinderen zijn erg dure grappen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou inderdaad rustig proberen praten met de betrokken vrouw.
    Wel zou ik overwegen professionele hulp te zoeken. De drang die je hebt om tienermoeder te worden is voor niemand gezond, zeker niet voor jou en een toekomstig kind. Tienermoeders hebben het in 99% van de gevallen heel erg zwaar. Wil je zo'n leven leiden?
    Ik snap dat je heel graag een kind wilt, maar zou je niet eerst wachten tot je volledig zelfstandig een stabiel leven hebt? Liefst nog met een partner die zielsveel van jou en het kind zal houden.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!