• Hoi allemaal,

    Het gaat momenteel met mijn moeder niet zo goed. Ze heeft een hernia en loopt waarschijnlijk al een jaar of 18 zowel hiermee rond als een soort reuma.

    Ze zit nu aan de zware pijnstilling en gaat ook prikken krijgen en heel misschien een operatie. Mijn moeder staat altijd voor iedereen klaar en regelt alles voor iedereen. Daarom wil ik donderdag mijn moeder even in het zonnetje zetten.

    Ik wil een klein verwenpakketje te maken, gewoon omdat ze het verdient.
    Ik zat te denken aan een foto boekje of klein lijstje met mooie foto's van ons als gezin, een zakje lekkere nootjes, een waxine lichtje en een zelfgemaakte kaart.

    Nu wil ik er nog iets in maar mijn moeder heeft zowel gluten als lactose allergie en als ik wat wil halen is het al snel heel erg prijzig.

    Dus zoek ik nog wat leuke tips


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kijk bij de Flying Tiger of bij de Action, die hebben vaak wel van die leuke kleine hebbedingetjes. Misschien zijn ze niet altijd even serieus, maar het is een verwenpakketje toch?

    Ik denk trouwens bij verwenpakket vaak aan: Lekker doucheschuim voor onder de douche, iets voor in bad (als jullie dat hebben?), geurkaarsje?


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Kijk bij de Flying Tiger of bij de Action, die hebben vaak wel van die leuke kleine hebbedingetjes. Misschien zijn ze niet altijd even serieus, maar het is een verwenpakketje toch?

    Ik denk trouwens bij verwenpakket vaak aan: Lekker doucheschuim voor onder de douche, iets voor in bad (als jullie dat hebben?), geurkaarsje?
    geurkaarsje wilde ik inderdaad doen. badschuim hebben we in overvloed en mijn moeder hecht daar niet zxoveel waarde aan als ikke.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij de Kruidvat hebben ze ook leuke spulletjes (:


    26 - 02 - '16

    Een gezichtsmasker is altijd erg leuk om er dan in te doen of misschien iets voor onder de douche of als je een bad hebt een bathbomb? Dat soort dingen zijn altijd te halen bij de Kruidvat en als je een wat hoger budget hebt Rituals of Lush! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wat ontzettend lief en attent van je! Je kan altijd eens kijken bij de Big bazar of de Xenos. Daar hebben ze wel altijd hele leuke dingen!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Bumpppp, well. Hij was laatst uitverkocht....maar als je nog iets zoekt....Dit is een van mijn persoonlijke favorieten!
    Mam, wat ik je nog moet vertellen.
    Daarnaast heb ik destijds voor mijn moeder een pot met quotes gemaakt, gevouwen in origami hartjes en ik had haar een ketting gemaakt. Deze was met een roze swarovski steentje, een zilveren ketting en een zilveren vleugeltje, ze had borstkanker destijds, dus dit was haar symbolische bescherm engel. Als je dit online koopt kost het je een godsvermogen, mij koste het 6,66. Als ik daar over nadenk is dat een creep getal voor zoiets, maargoed.
    https://www.sayila.nl/


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb na overleg ook een inleg gekregen van mijn vader en broer, daardoor kon ik meer halen.

    Ik heb badschuim, body lotion, 2 geurkaarsen een zak nootjes en 3 pakken koeken gekocht.
    Die koeken die zij mag zijn altijd vreselijk duur en ze vind het dat zichzelf nooit echt waard.
    Ze was helemaal ontroerd dat we dit gedaan hadden en is er heel blij mee.

    Vooral mijn tekst in het kaartje XD
    Had geschreven dat ze altijd haar beste beentje voor zet voor alles en iedereen, maar dat dat beentje niet meer zo soepel gaat.
    Toen moest ze lachen en huilen XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan