• Dave Peeters had dus gezegd dah ge allemaal pronosiekskes mocht maken voor de nummer een van donna's top 5000. en hij las die allemaal voor en ineens zei die zo; en drie kleine meisjes zeggen;tokio hotel.
    Ik was redelijk pist en ik zo naar 3233; dude! Tokio Hotel is voor klein kindjes fwa?! Gast! zwijgt gewoon als ge der niks overweet! En hij voelde zich aangevallen xd
    En dan zei die zo; Tokio Hotel is toch niet voor kleine kindjes. hij zei; dat is van 7 tot 77 jaar.
    Ik dacht; Gaassst! gij wilt mij kwaad krijgen eh xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Monsoon draaien ze nog welles op Q ja, maar meer neit ..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Een smsje?
    Hoe gaat dat.XD
    x.


    ok

    Een smsje?
    Hoe gaat dat.XD
    x.

    tikt boodschap in, verzenden naar 3233 xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ben ooit eens uitgeflipt tegen een gast van 3FM over e-mail, toen ging die gast hem voorlezen. Ik had me doodgelachen. :'D


    blame the bully.

    Ik ben ooit eens uitgeflipt tegen een gast van 3FM over e-mail, toen ging die gast hem voorlezen. Ik had me doodgelachen. :'D

    Whaa had gij gestuurd? xd


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Whaa had gij gestuurd? xd

    Uhm, lets say, niet voor herhaling vatbaar. Ik flipte toen echt uit om van die dingen, waar ik nu het hardst om lach. Hij zei het gebruikelijke, Bill is een wijf en heeft de stem van een dronken vijftigjarige vrouw, en daar kon ik me toen echt boos over maken. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Uhm, lets say, niet voor herhaling vatbaar. Ik flipte toen echt uit om van die dingen, waar ik nu het hardst om lach. Hij zei het gebruikelijke, Bill is een wijf en heeft de stem van een dronken vijftigjarige vrouw, en daar kon ik me toen echt boos over maken. :'D

    Maai godd das een janet Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Haha! XD
    luisterde gy der ook zo veel nr?^^


    If music be the food of love, play on!

    Donna gaat toch wel (yeah)

    Wat is daar erg aan?


    -

    En.. wat is nou het probleem?


    Life is hard and then we die

    En.. wat is nou het probleem?


    Inderdaad.


    -

    Ik heb het helemaal gevolgd, mijn ma lag strike, ik net iets minder!
    Hij deed idd nogal idioot


    La Vie en Rose

    Dave Peeters had dus gezegd dah ge allemaal pronosiekskes mocht maken voor de nummer een van donna's top 5000. en hij las die allemaal voor en ineens zei die zo; en drie kleine meisjes zeggen;tokio hotel.
    Ik was redelijk pist en ik zo naar 3233; dude! Tokio Hotel is voor klein kindjes fwa?! Gast! zwijgt gewoon als ge der niks overweet! En hij voelde zich aangevallen xd
    En dan zei die zo; Tokio Hotel is toch niet voor kleine kindjes. hij zei; dat is van 7 tot 77 jaar.
    Ik dacht; Gaassst! gij wilt mij kwaad krijgen eh xd


    Waar maak je druk om? Sorry, maar ik ga mijn vader gelijk geven, de belgische fans zijn echt erg! Nou krijg ik de hele tijd te horen dat ik net zo erg ben als jullie, en denk je dat dat leuk is? Met jullie acties hebben de haters weer mgenoeg redenden om ons te pesten!


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    Waar maak je druk om? Sorry, maar ik ga mijn vader gelijk geven, de belgische fans zijn echt erg! Nou krijg ik de hele tijd te horen dat ik net zo erg ben als jullie, en denk je dat dat leuk is? Met jullie acties hebben de haters weer mgenoeg redenden om ons te pesten!

    Seeeheeeg als ik daar mijn geld aan wil verspillen laat mij dan toch. Ik kan er ni tegen dah ze zo iets zeggen 8'D


    We'll never be as young as we are tonight