• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    I don't get it... en wat is pro-ana???
    [ ben dom, mensjes .. ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    omg,, das dus erg ja >.<


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    I don't get it... en wat is pro-ana???
    [ ben dom, mensjes .. ]


    Je bent niet de enige die het niet is

    Dat die meisjes dat al doen, zo jong eigenlijk al. En dat ze daar hier ook mee beginnen, voelen die mensen zich wel goed eigenlijk?? Ik bedoel ik vind dat je gelijk hebt, dat is inderdaad erg


    Live life limitless.

    Ja, goedzo.

    Zeker op zo'n jonge leeftijd kan zoiets wat begint als een rage uitgroeien in een drama.

    Wij kunnen het niet voorkomen, maar hier op Quizlet kunnen we er wel iets aan doen, om te zorgen dat die profielen niet hier zijn

    Die zin was niet helemaal nederlands volgens mij xD

    ik ben het helemaal met jullie eens...zulke profielen horen hier niet op quizlet!!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Helemaal met je eens !
    Quizlet heeft natuurlijk wel al veel rages doorstaan enzo


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    is trots op kirsten
    helemaal mee eens
    Á-mèn

    gadver ik bedoel het is al erg genoeg als je het zou hebbe en dan ook nog erger make:S
    krijg kippenvel van het idee:S


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    gadver ik bedoel het is al erg genoeg als je het zou hebbe en dan ook nog erger make:S
    krijg kippenvel van het idee:S
    Inderdaad. Maar het ergste vind ik persoonlijk, als mensen doen als of. Er zijn mensen die zich dood schamen.. die voor hun gezondheid en hun leven vechten.. terwijl andere er dan de spot mee drijven. Zoiets kan ik gewoon echt niet hebben.

    x. KirstenSnaps


    Wie du mir, so ich dir.

    Anorexia is niet zoals die kleuters denken zoals het is. Ze denken 'Yay, laten we onze eetgewoontes verzieken zodat we extreem mooi worden!'. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Ze weten niet eens wat het inhoud. Op zo'n mensen kan ik dus echt razend worden. ><

    OMG! da's allemaal f****** ziek enal

    Amen _O_

    Ik zag gistere ook een profiel met allemaal foto's van dunne mensen..
    Dat was niet normaal Ö

    Amen _O_

    Ik zag gistere ook een profiel met allemaal foto's van dunne mensen..
    Dat was niet normaal Ö


    niet alle dunnen mensen hoeven anorexia te hebben dat moet je niet vergeten;)
    maar het is natuurlijk niet normaal dat mensen het op een site zetten en zkr niet op een site waar veel jongeren op zitten!!!

    YESH.
    ik ging daar een spreekbeurt over doen men!
    en anorexia is erg en pro ana ook ofzo.
    omg dat hadden we al door ik weet even niet wat ik moet tiepen. :S


    AAP