• Heeey,

    De kandidaten van het nieuwe seizoen zijn vandaag gelost en ik ben zo enthousiast! *O*
    Wie al eens een gokje wil wagen over de mol: klik. ^^

    En op 10 maart begint het echt. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sunai schreef:
    (...)
    Bas staat net op mn lijstje van minst verdachten haha. Degene die voor mij het meest veedacht zijn, zijn: Eva, Ingrid en Bruno. Over Joeri, Elizabeth en Axel weet ik het niet. Kaat, Martijn en Bas vind ik het minst verdacht tot nu toe. Serieus, als Kaat de mol is kan ze serieus goed doen alsof. (Ben ik iemand vergeten toevallig? XD)


    Inderdaad, als Kaat de mol is, vind ik het een serieus goede prestatie! Ze is altijd super gemotiveerd om zoveel mogelijk geld bijeen te schrapen, dus no way
    Ik zet mijn geld voorlopig in op Axel. Het zinde me niet hoe hard hij erop aandrong om bij de proef met de vechtkunst voor de hogere prijs te gaan, waardoor ze heel de pot konden verliezen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Inderdaad, als Kaat de mol is, vind ik het een serieus goede prestatie! Ze is altijd super gemotiveerd om zoveel mogelijk geld bijeen te schrapen, dus no way
    Ik zet mijn geld voorlopig in op Axel. Het zinde me niet hoe hard hij erop aandrong om bij de proef met de vechtkunst voor de hogere prijs te gaan, waardoor ze heel de pot konden verliezen.


    Dat vond ik ook maar verdacht. :') Ook hij hoe zo snel toegaf toen Ingrid aandrong om in de slaapzaal te gaan slapen omdat hij snurkte (want in de slaapzaal gaat hij plots niet meer snurken??) en eigenlijk hoe hij heel de tijd Ingrid maar liet doen en altijd akkoord ging met wat ze zei. Dat maakt ook direct Ingrid verdacht, maar dat zou wel héél opvallend zijn als mol denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk ook door Kaat haar enthousiasme dat ze niet de mol zou zijn, maar dat ze voor de geleedpotige gingen vond ik zo onlogisch. :’) de meesten zouden het zoogdier pakken. Hoewel een geleedpotige maakt wel geen lawaai. 🤔

    Axel vond ik ook erg verdacht bij de vechtsport. Zeggen dat ze stevig staan, maar je zag Bruno toch duidelijk moeilijk mee hebben. Dat van die 2x tikken om hen een goed gevoel te geven, vond ik echt niet slim. :’) Als hij de mol zou zijn, is dat too obvious. Ik denk uiteindelijk niet dat hij de mol is, maar dat hij wel niet erg slim was daarmee. :’)

    En van Ingrid vond ik het ook raar dat ze zei “het ligt niet aan het varken”, maar aan dat snurken, maar het is Axel die meegaat, niet het varken..? Dus kan ze nog steeds dat probleem met het snurken hebben. Maar ik kan begrijpen dat ze zodanig moe werd van de hele situatie dat ze een comfortabelere slaapplek wilde.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oke Ingrid kunnen we schrappen. :')

    @ Bianca, het was Eva die toen heel duidelijk voor die geleedpotige koos, Kaat vroeg nog wat dat inhield geloof ik. Daar vond ik Eva enorm verdacht.

    Maar ik vind het zooo jammer van Martijn. Hij was ook een van de mensen die ik nooit verdacht heb haha.
    Nu vond ik quasi iedereen verdacht op de mensen op de boot na. :'D Kisten die zinken, te lang wachten bij jouw opdracht, Bas die rare dingen zei bij die vissen, de bakken waarin je gevist hebt niet onthouden, 'reanimatie, niet intypen ... Allemaal vreemd als je het mij vraagt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Over episode 4

    Toen Ingrid eruit lag, dacht ik echt van: karma is a bitch :')

    Maar ik vind het zo ontzettend jammer van Martijn, vond het echt een geweldige gozer :c

    Verder zijn de meest verdachte mensen voor mij Eva en Bruno. Bij Axel vermoed ik dat hij niet de mol is omdat hij zo te obvious is. Over Elizabeth*, Bas en Joeri weet ik het niet helemaal, maar ik gok dat ze niet de mol zijn (al was het wel verdacht dat Joeri als fysiek sterke gast opeens amper kon zwemmen, maar still... hij heeft z'n vest niet opgeblazen). Kaat vind ik gewoon echt té oprecht om de mol te kunnen zijn en ze smijt zich ook gwn zo hard...

    En nog over Bas... eerst vond ik hem totaal niet verdacht, maar nu... dat touw brak en voor de rest heeft hij eig niets gedaan, want Joeri deed al het duiken :')

    *Bij Elizabeth krijg ik ergens een beetje de feel dat ze wel weet wie de mol is ofzo, maar weet niet waarom ik dat denk :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ook aflevering 4:

    Ik ben blij dat Ingrid eruit lag, vond haar sowieso niet echt sympathiek. Net zoals Liesbet, ik vind haar soms wat op Cathy lijken van een vorig seizoen.
    Op dit moment staan Axel en Elisabet bovenaan mijn lijst. Joeri en Kaat heb ik er volledig af geschrapt, door hun constant enthousiasme en inzet. Vind de afleveringen tot nu toe alleszins van een erg hoog niveau!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aflevering 4

    @Melissa: Ow, dan stapelt Eva echt wel veel verdachte dingen op. :')

    Ook bij de vissen. Je zag aan Axel zijn gezicht dat hij dacht "ik ga niet naar jou luisteren". :') Misschien wilde Eva testen of Axel de mol was of zichzelf verdacht maken of ze is too obvious als mol. Of ze deed de opdracht oprecht niet heel goed. x'D

    Ingrid als harste verdediger om Eva in de steek te laten én niet het slechte nieuws aan haar willen vertellen zoals Bas voorstelde, maakte dat ze het verdiende. :') En goed dat ze Eva niet vertellen of ze M of V kozen. Nice try, Eva, maar jij hebt je pasvragen en €2000 uit de pot gegooid, dus...
    Eva zou hier wel heel goed de mol kunnen zijn. Want als mol kan je toch de vragenlijst voor de eliminatie zsm invullen en vervolgens makkelijk die €2000 eruit halen onder de mom van pasvragen te verdienen.

    Elisabet is het niet denk ik. Ik vond dat ze op de boot veel goed deed, zoals het vinden van dat wegvegen van de stiften. Bruno vond het met de buizen wel, maar ik vind hem toch nog wel verdacht.
    Bas vond ik verdacht met dat touw dat brak. :')
    Omdat alle geld wel is gewonnen bij het vissen, verdenk ik Axel niet.
    En ten slotte Joeri, hem verdenk ik niet. Je kan sterk zijn en tegelijk een slechte zwemmer. x)

    Ik had Martijn het ook zo gegund. :c Hoe lief toen hij in tranen Gilles om een knuffel vroeg.


    Ik wil een tuin vol egels

    Omg, ik heb deze aflevering pas ontdekt dat Joeri uit hetzelfde dorp komt als ik. Peer city :') Wie weet kom ik hem nog eens tegen haha XD

    En over aflevering 5

    God, ik heb echt geen idee wie de mol is op dit moment. Ergens wil ik Kaat zeggen, maar ze lijkt zoooo oprecht dat ik het gewoon niet durf te zeggen, maar ze heeft nooit echt veel geld binnengebracht, ofwel? Ook was Joeri met die kaart wel even heel verdacht, maar die glimlach op z'n gezicht was zo obvious dat ik echt niet geloofde dat hij de mol was XD Axel vind ik iets minder verdacht, al doet hij nog steeds wel een aantal vreemde dingen. Bruno en Elisabeth zijn voor mij op dit moment het minst verdacht, denk ik. Dus ja, mijn lijst verdachten is helemaal door elkaar geschud.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ^ Serieus, ik zag dat van toen de kandidaten bekend werden gemaakt en toen dacht ik "Hé, daar komt Romi van". x)
    Over aflevering 5 & 6

    Wel grappig dat die Vietnamese man lachtte met "Pear city" terwijl Peer ook officieel een stad is en bij mij op school ermee gelachen werd dat het een stad werd genoemd; :') Dacht ff "Is this maybe scripted?" :p

    Ja, ik verdenk nu ook Kaat. Maar ik zou dat beetje jammer vinden als ze de mol is. Zie haar liever als finalist. x) Ik denk idd dat het meeviel hoeveel ze binnenhaalde.

    Volgens mij is Elisabet geen mol is, maar als ze dat wel zou zijn, vind ik het best eng hoe ze dat doet met zulke oprechte emoties. :') Alleen zou je als mol niet de positie nemen van dat tekenen, lijkt me.

    Joeri is voor mij uitgesloten als mol. Als hij de mol blijkt te zijn, ga ik lachen met mezelf. xD Al gaf hij wel snel op bij die "regenpijp". Verder vind ik dat hij zijn best doet en toch wel wat geld binnenhaalt.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zou het erg jammer vinden moest het Axel of Elisabet zijn, dan vind ik het geen 'goede' mol om het zo te zeggen. Op het gebied van subtiliteit dan. :') Bovendien worden ze te veel verdacht gemaakt in de afleveringen vind ik, terwijl de makers gewoon met onze voeten kunnen spelen zoveel ze willen. :'D

    Voor mij mag het dus een van de andere drie zijn. ^^ Om op de piste van Kaat verder te gaan: hier is de geldstand te vinden. Ze heeft alleszins het minste van allemaal opgebracht tot nu toe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik zou het erg jammer vinden moest het Axel of Elisabet zijn, dan vind ik het geen 'goede' mol om het zo te zeggen. Op het gebied van subtiliteit dan. :') Bovendien worden ze te veel verdacht gemaakt in de afleveringen vind ik, terwijl de makers gewoon met onze voeten kunnen spelen zoveel ze willen. :'D

    Voor mij mag het dus een van de andere drie zijn. ^^ Om op de piste van Kaat verder te gaan: hier is de geldstand te vinden. Ze heeft alleszins het minste van allemaal opgebracht tot nu toe.

    Ik vind Elisabeth eig totaal niet verdacht? Met Axel zou ik ook wel teleurgesteld zijn haha :')

    En jep, ik ga volledig voor Kaat, denk ik. Ik vind het ook heel verdacht hoe ze zegt dat ze geen enkel idee heeft wie de mol is, maar er toch telkens in blijft? Bas vind ik op dit moment een beetje verdacht, dus bij hem zou ik ook niet verbaasd zijn als hij de mol was. Maar de andere drie zijn het volgens mij sowieso niet.

    Edit: wow, ik zag in die geldstand dat Bas het meeste geld binnen heeft gehaald, say whut? :o Maar kan ook gwn zijn dat hij heel erg indirect gemold heeft ofzo, nee? XD Wel ja, dan ga ik volledig voor Kaat, hoezee.

    [ bericht aangepast op 16 april 2019 - 17:17 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Rubin schreef:
    ^ Serieus, ik zag dat van toen de kandidaten bekend werden gemaakt en toen dacht ik "Hé, daar komt Romi van". x)
    Over aflevering 5 & 6
    Wel grappig dat die Vietnamese man lachtte met "Pear city" terwijl Peer ook officieel een stad is en bij mij op school ermee gelachen werd dat het een stad werd genoemd; :') Dacht ff "Is this maybe scripted?" :p

    Ja, ik verdenk nu ook Kaat. Maar ik zou dat beetje jammer vinden als ze de mol is. Zie haar liever als finalist. x) Ik denk idd dat het meeviel hoeveel ze binnenhaalde.

    Volgens mij is Elisabet geen mol is, maar als ze dat wel zou zijn, vind ik het best eng hoe ze dat doet met zulke oprechte emoties. :') Alleen zou je als mol niet de positie nemen van dat tekenen, lijkt me.

    Joeri is voor mij uitgesloten als mol. Als hij de mol blijkt te zijn, ga ik lachen met mezelf. xD Al gaf hij wel snel op bij die "regenpijp". Verder vind ik dat hij zijn best doet en toch wel wat geld binnenhaalt.

    Peer is een stad historisch gezien, maar morfologisch gezien zijn we een dorp, dus zo vreemd is het niet dat mensen Peer geen stad willen noemen haha XD Ik heb altijd mensen die me niet willen geloven dat Peer effectief bestaat als plaatsnaam, lol :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    (...)
    Ik vind Elisabeth eig totaal niet verdacht? Met Axel zou ik ook wel teleurgesteld zijn haha :')

    En jep, ik ga volledig voor Kaat, denk ik. Ik vind het ook heel verdacht hoe ze zegt dat ze geen enkel idee heeft wie de mol is, maar er toch telkens in blijft? Bas vind ik op dit moment een beetje verdacht, dus bij hem zou ik ook niet verbaasd zijn als hij de mol was. Maar de andere drie zijn het volgens mij sowieso niet.

    Edit: wow, ik zag in die geldstand dat Bas het meeste geld binnen heeft gehaald, say whut? :o Maar kan ook gwn zijn dat hij heel erg indirect gemold heeft ofzo, nee? XD Wel ja, dan ga ik volledig voor Kaat, hoezee.


    Toen ze die kaart 'verloor' tijdens het paintballen en daarna mega verbaasd opkeek toen Joeri die bleek te hebben. Echt zo van 'huh je verpest mijn mollenstreek'. Dat vond ik eigenlijk in zijn geheel een bizar moment. Er werd niks gezegd toen die kaart plots weer opdook... Ook Joeri, wat wel slim is als hij weet dat zij de mol is natuurlijk. Zo lijkt ze bij de anderen minder verdacht.
    Ook dat ze plots naar de wc gaat? Welke kandidaat doet dat nu? Heb ik echt nog nooit geweten. :') Maar in een van de eerste afleveringen zei ze ook dat ze nooit ging winnen of zoiets, dat vond ik ook maar een vreemde uitspraak.
    En hoe raar was het toen ze 'heb je mij gemist?' zei tegen haar man? :o
    Wat me ook nog altijd bij blijft is dat zij en joeri volgens mij de enige twee van de overblijvers zijn die die opdracht aan de tafel niet hebben uitgevoerd. Of toch niet goed genoeg.

    Maar los van alles denk ik eigenlijk zelf dat ze het niet is en gewoon wil opvallen met al haar louche gedoe. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 april 2019 - 21:19 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Btw, ik weet niet of jullie dit al hebben gezien, maar hoe raar doet die Gilles hier wel niet?? :') KLIK.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Toen ze die kaart 'verloor' tijdens het paintballen en daarna mega verbaasd opkeek toen Joeri die bleek te hebben. Echt zo van 'huh je verpest mijn mollenstreek'. Dat vond ik eigenlijk in zijn geheel een bizar moment. Er werd niks gezegd toen die kaart plots weer opdook... Ook Joeri, wat wel slim is als hij weet dat zij de mol is natuurlijk. Zo lijkt ze bij de anderen minder verdacht.
    Ook dat ze plots naar de wc gaat? Welke kandidaat doet dat nu? Heb ik echt nog nooit geweten. :') Maar in een van de eerste afleveringen zei ze ook dat ze nooit ging winnen of zoiets, dat vond ik ook maar een vreemde uitspraak.
    En hoe raar was het toen ze 'heb je mij gemist?' zei tegen haar man? :o
    Wat me ook nog altijd bij blijft is dat zij en joeri volgens mij de enige twee van de overblijvers zijn die die opdracht aan de tafel niet hebben uitgevoerd. Of toch niet goed genoeg.

    Maar los van alles denk ik eigenlijk zelf dat ze het niet is en gewoon wil opvallen met al haar louche gedoe. :Y)

    Soms is de nood hoog om naar het toilet te gaan :') Het was 2u, ik zie mezelf ook nog wel heel dringend naar het toilet moeten gaan :')
    Oké, die kaart was misschien wel verdacht, maar ik vind haar toch niet verdacht genoeg?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.