• Na enkele onverwachte, onvoorziene omstandigheden kan Rose eindelijk beginnen met haar reis. Op hetzelfde moment dat zij naar professor Oak's laboratorium gaat om haar starter op te halen, ontmoet ze de arrogante, charmante en nonchalante Red.

    Red en zij houden een gevecht en het duurt niet lang voordat ze beslissen dat ze rivalen worden van elkaar. Ze ontmoeten elkaar dikwijls tijdens hun reis en komen in situaties terecht waardoor ze elkaar beginnen te leren kennen op een dieper level. Red ontdekt geheimen van Rose die zij liever verborgen wilde houden voor hem.

    En wat is dat toch met die criminele organisatie die ze steeds maar weer tegen blijven komen op hun reis? Red en Rose belanden in steeds gevaarlijker wordende situaties en merken algauw dat als ze het er levend vanaf willen brengen, ze op elkaar moeten kunnen vertrouwen. Maar is dat eigenlijk wel mogelijk als je een gruwelijke hekel aan elkaar hebt? En trekken tegenpolen elkaar echt aan, of is dat een verzinsel?

    Link: https://www.quizlet.nl/stories/165068//

    --

    Deze keer staat de link er wel gewoon fatsoenlijk bij, haha. Ik heb gekozen om dit verhaal samen met mijn ander verhaal (The King's Wrath) te activeren omdat Pokémon niet echt een populair thema is op deze site en omdat ik graag afwijk van het gebruikelijke (speciaal geval en zo, haha). Dus als er interesse is, zeker klikken op de link en wie weet zie ik je wel verschijnen als een van mijn abo's! :)