• In deze tijden van Corona is het heel makkelijk om verveeld te raken. Heel makkelijk. Mijn dagen beginnen er allemaal een beetje hetzelfde uit te zien, dus ik dacht: u know what, laten we eens iets anders doen.

    Dus ik maakte m'n eigen mini-ecosysteem in een glazen pot :') Ik vond het super leuk om te maken en ik hoop dat het overleeft (was niet zeker over de hoeveelheid water en sommige zeggen om het een week te laten luchten voordat je het dicht doet en anderen doen de deksel er meteen op, so yeah XD)

    Ik ben redelijk trots op het resultaat, dus aanschouw:





    Hebben jullie nog iets gemaakt om de verveling tegen te gaan?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit vind ik echt leuk! Ik ben dan ook helemaal into plantjes. Ik heb veel plantjes, maar zo'n ecosysteem niet. Ik ben benieuwd hoe het verloopt bij jou!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh wat leuk!
    Ik heb zelf niks leuks gemaakt want ik ben 0% creatief.
    Mijn moeder en stiefvader hebben wel een leuke 'neppe' plant voor me gemaakt. Het vult gelijk weer wat leegte op van mijn muur. Ik heb zoveel kale plekken in huis 😅
    Die Hakuna Matata sticker kreeg ik voor mijn verjaardag 2 jaar geleden haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Oh wat leuk!
    Ik heb zelf niks leuks gemaakt want ik ben 0% creatief.
    Mijn moeder en stiefvader hebben wel een leuke 'neppe' plant voor me gemaakt. Het vult gelijk weer wat leegte op van mijn muur. Ik heb zoveel kale plekken in huis 😅
    Die Hakuna Matata sticker kreeg ik voor mijn verjaardag 2 jaar geleden haha


    Ziet er leuk uit!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Scandal schreef:
    Dit vind ik echt leuk! Ik ben dan ook helemaal into plantjes. Ik heb veel plantjes, maar zo'n ecosysteem niet. Ik ben benieuwd hoe het verloopt bij jou!

    Ik ook haha :')
    Het is echt niet zo moeilijk om te maken en sommige mensen maken er echt awesome dingen mee.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind het een erg leuk idee, ben benieuwd hoe het verloopt. Laat het weten!
    Wij zijn bezig het hek rond de tuin te repareren. De linkerhelft is al klaar, geverfd en al. De andere kant heb ik gisteren geschuurd, maar met deze temperatuur is het helaas te warm om te verven ):


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je mag ook zeker trots op jezelf zijn! Wil je in het topic laten weten hoe het gaat met het ecosysteem van tijd tot tijd?

    Van de week zachte krijtjes gekocht en gisteren aquarel verf, schetspapier & aquarelpapier. Van de week heb ik waarschijnlijk 2 dagen vrij dus ik dacht, dan kan ik creatief bezig. Daarnaast is youtube video's kijken hoe iemand aan de slag gaat met krijt ook leuk. Hopelijk is het ook echt doenbaar voor een beginner.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Je mag ook zeker trots op jezelf zijn! Wil je in het topic laten weten hoe het gaat met het ecosysteem van tijd tot tijd?

    Van de week zachte krijtjes gekocht en gisteren aquarel verf, schetspapier & aquarelpapier. Van de week heb ik waarschijnlijk 2 dagen vrij dus ik dacht, dan kan ik creatief bezig. Daarnaast is youtube video's kijken hoe iemand aan de slag gaat met krijt ook leuk. Hopelijk is het ook echt doenbaar voor een beginner.

    Oe, klinkt tof! Laat eens weten hoe dat uitdraait, ben er ook benieuwd naar!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Super tof zo'n ecosysteem! Bij de Hema hebben ze ook terrarium planten. Ziet er altijd vet cool uit maar duur... Leuk dat je het dus ook gewoon zelf kan maken - scheelt je weer 40 euro :')

    Sinds ik op kamers ben gegaan ben ik helemaal into de kamerplantjes en door het mooie weer zijn mijn pannenkoekenplanten ontploft. Binnenkort kan ik daar wel weer een stuk of 6 stekjes uithalen om weg te geven (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat gaaf, als ik op mijzelf ga wil ik een grote kopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Promare schreef:
    (...)
    Oe, klinkt tof! Laat eens weten hoe dat uitdraait, ben er ook benieuwd naar!


    Zal een foto plaatsen als er iets af is!


    Physics is awesome

    Oh, dat ziet er echt heel tof uit! Wat een leuk idee ook.
    Ik ben in deze tijd voornamelijk aan het bakken geslagen, iets wat ik hiervoor amper deed. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, dat is zo leuk!! Mijn leerkrachtenbrein was meteen geactiveerd, alleen geef ik geen bio, helaas. Hoewel ik nog altijd twijfel om dat vak er nog bij te doen (x

    Ik heb de achterkant van mijn ukelele eens geschilderd. Zo veel leuker dan verwacht, haha! En het resultaat verbaast me echt (':


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Oh, dat is zo leuk!! Mijn leerkrachtenbrein was meteen geactiveerd, alleen geef ik geen bio, helaas. Hoewel ik nog altijd twijfel om dat vak er nog bij te doen (x

    Ik heb de achterkant van mijn ukelele eens geschilderd. Zo veel leuker dan verwacht, haha! En het resultaat verbaast me echt (':


    Ohhh, die ziet er mega mooi uit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vandaag twee tekeningen gemaakt met de krijtjes. Die tweede is op andere papier en vind ik beter gelukt.



    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Vandaag twee tekeningen gemaakt met de krijtjes. Die tweede is op andere papier en vind ik beter gelukt.



    Nice!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.