• Ik krijg deze week mijn vervroegd verjaardagscadeau !

    Samen met mijn moeder vertrek ik woensdag richting Amersfoort. Daar gaan we nog langs bij mijn achternicht en haar dochter die nu 5 maanden oud is.

    In de avond gaan we naar ons hotel in Bunnik en lekker eten. De volgende dag gaan we naar de sauna en vrijdag gaan we misschien nog even shoppen en dan weer naar huis.

    Ik heb er zoveel zin in. Eigenlijk zouden we naar de musical Mama Mia gaan maar daar in de buurt is alles zo duur dat we die maar overslaan en een andere keer los mee pakken.

    Ook ga ik in Mei als verjaardagscadeau een slipcursus doen :)

    Gaan jullie nog leuke en toffe dingen doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Super gaaf, joh! Dat zijn allemaal hartstikke leuke dingen. (:
    Zo'n slipcursus schijnt echt leuk te zijn, trouwens.

    Ik ga binnenkort naar Münster, om daar te studeren tot de zomervakantie. Super spannend!

    Leuk verjaardagscadeau! ^^ alvast veel plezier!

    Ik ga volgend weekend naar een TEDx event. :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat leuk! Amersfoort ziet er ook altijd heel erg mooi uit vanuit de trein.

    Ik heb even niets op de planning staan, maar afgelopen week was ik in Parijs en dat was heel erg fijn.


    I am an idiot, I move.

    Wat leuk wat jullie gepland hebben staan met z'n tweetjes. Musicals zijn inderdaad ook best prijzig.

    Volgende week ga ik een weekendje naar Londen met m'n vriend, zijn ouders, zijn broertje en zusje. We gaan dan vliegen wat voor mij de eerste keer wordt. Ook in de VK ben ik nog nooit geweest jammer genoeg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aaaah, wat superleuk! Mooie omgeving ook :)

    Als je nog lekker eten zoekt voor in Bunnik, bij Rhijnauwen (niet zo heel ver van Bunnik vandaan) hebben ze superlekkere pannenkoeken (en salades en wat ze allemaal nog meer hebben). Je kunt er ook supermooie wandelroutes lopen! Als het lekker weer is, tenminste :P

    Ik ga dinsdag, woensdag en donderdag een korte stage lopen bij een krant :)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2019 - 15:59 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dubbelpost, oeps

    [ bericht aangepast op 17 maart 2019 - 15:59 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly