• Laasts hoorde ik iets op de radio over John Lennon (weet niet zeker of hij het was) Hij is blijkbaar door een over-enthousiaste fan doodgeschoten. En toen dacht ik: Dat zou ook eens met TH kunnen gebeuren. Maar dan door een TH-hater, omdat het zoveel TH-haters op de wereld rondlopen (vergeleken met andere bands) en er hoeft maar één gek rond te lopen.

    Wat denken jullie?


    Think before you act.

    Geeeeeeeen idee, als iemand zou gek zou kunnen zijn?:')
    x.


    ok

    stel u voor xd


    We'll never be as young as we are tonight

    't kan.. :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Omg!
    dat is gewoon Vreselijk! die fans sporen niet!

    en .. Dat zou afschuwelijk zyn!! als dat met TH zou gebeuren! en natuurlijk ook met andere bands! Ö

    x

    Alles kan, maar laten we maar hopen dat het niet gebeurd. :]


    blame the bully.

    hoop het niet..

    want dan heeft die hater denk ik ook een heeeell groot probleem :P

    haha

    xx ilse

    Ja joh
    Oh mijn THmoord zender zegt nu dat ze neer geknald zijn.

    Weetje, ik zou er maar niet te veel aan denken

    John lennon leeft tog nog of wordk nou so dom o.o

    en een th moord lijkt me best wel grappig o.o [/ja ja ik ben gek ik weet het mr ik beeld me ff in wat er dan gebeurd] : MASSAZELFMOORD xP voor de geobserdeede lui [/fout gespeldkweet]


    We can only learn to love by loving.

    Ja joh
    Oh mijn THmoord zender zegt nu dat ze neer geknald zijn.

    Weetje, ik zou er maar niet te veel aan denken


    Nee, het kwam zomaar in mij op, omdat het liedje Instant Karma van John Lennon, TH heeft gecoverd.


    Think before you act.

    [/ja ja ik ben gek ik weet het mr ik beeld me ff in wat er dan gebeurd] : MASSAZELFMOORD xP voor de geobserdeede lui [/fout gespeldkweet]
    ik heb nu zin om iets gemeens te zeggen(niet over jou, maar over die fans), maar doe ik niet x'D

    Grote kans?

    Echt waar, ik zie het zo gebeurden, die haters zijn zo fanatiek.

    (...)ik heb nu zin om iets gemeens te zeggen(niet over jou, maar over die fans), maar doe ik niet x'D


    xP je kun nix gemeens over mij seggen xp wnt dan segk het tegen je geheime broer en ik wou ookal wa gemeens segge over de fans mr ssshhh.. xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk daar zelf ook vaak over, het zou idd best kunnen. Soms zijn er dus echt van die gekken! Ik zou op dat moment best in rouw zijn, ik zou het ook heel erg vinden. Maar om zelfmoord te plegen! WTF! x'D Dan spoor je niet!


    Tears are crashing out of my eyes

    John Lennon heeft toch niks met TH te maken? Buiten 'Instant Karma' dan.


    -

    Maar het zou best eens kunnen, maar dan door haters.


    -