• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Heb je ontzettende honger? Schrijf hier dan alles van je af.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ennn ik hang weer het aanstellertje uit. Ik ga maar eens Pity Party van Melanie Martinez opzetten. I relate to that.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tijd voor bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet of het handig van me is, maar ik ben net begonnen aan Skam want ik ben een nieuwschierig ei c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'll just.. go to sleep, I guess...

    Help ik moet morgen om zes uur op


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik vind het naar wanneer hij zijn stem verheft als ik hem niet versta :/
    Ik bedoel. De verbinding is niet altijd even goed en als Engels niet je moedertaal is, is het ook lastiger te verstaan. Meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    nu ik erover nadenk ben ik de afgelopen week echt op veel seksistische en racistische manieren aangesproken #equalism
    het zal toch ook nooit weggaan helaas :/ het schuilt in de meest onschuldige dingen

    //fml hahaha wiskunde morgen
    matty doe we ons dansje nog eens
    heb aymptoten en irrationale functies morgen rip


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom wint mijn favoriet nooit D; Degene voor wie ik root wint letterlijk nooit. Volgens mij breng ik echt ongeluk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh. Kan ik gewoon niet echt eens een tijdverdrijver gebruiken? Al de dingen die verkeerd waren gegaan -.-"


    Deep inside, I've never felt alive


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pooh <3

    Metamorphoses schreef:
    nu ik erover nadenk ben ik de afgelopen week echt op veel seksistische en racistische manieren aangesproken #equalism
    het zal toch ook nooit weggaan helaas :/ het schuilt in de meest onschuldige dingen

    //fml hahaha wiskunde morgen
    matty doe we ons dansje nog eens
    heb aymptoten en irrationale functies morgen rip


    That's just... no. Why now, in 2016?

    // ja ik doe wel mee ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    That's just... no. Why now, in 2016?

    // ja ik doe wel mee ^^




    voor mij is het chinees

    poedoem tsshj


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    en zit dat echt in elk merk? want je hebt bepaalde merken die met 'biologische' stoffen (dat beweren ze toch xd) werken
    mmh alsnog is het echt jammer voor haar passie inderdaad want in mijn ogen moet je niet per se iets speciaals oid doen nee je moet iets doen dat je graag doet
    ik werk veeeel liever in de fruitwinkel dan in de apotheek :')

    wel tof inderdaad dat ze toch nog bij vrienden en familie kan knipknipknippen ^^ ik neem aan dat die allergie alleen is bij grote hoeveelheden en zo? dus als ze er een volle week mee in aanraking is


    Bijna wel. Ook in neutral producten om even een voorbeeld te noemen. Er zijn maar enkele uitzonderingen dus dat was echt een flinke zoektocht.

    Jap. Hoewel daar ook bij gezegd moet worden dat de mensen die ze knipt zoals ik hun haren niet geverfd hebben en ik ga het morgen ook heel goed uitspoelen. Ik gooi eigenlijk bijna niks in mijn haar behalve shampoo en soms conditioner dus ik ben de perfecte klant voor haar haha. Anders krijgt ze eczeem en alles. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.

    Ot: Soooo exited. Het is extreem cliché maar een haarknipbeurt is echt de perfecte afleiding/reactie.


    Happy Birthday my Potter!

    Metamorphoses schreef:
    (...)



    voor mij is het chinees

    poedoem tsshj


    Badum tsss inderdaad


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.