• Hee mensjess! ^^ Ik wou dit gewoon ff melden,En vond het wel een Offtopic x'D omdat het nergens om gaat ofsoo,maar ik verveel me, en wou het tog maar eem vertellen x'] Nou.. Vanochtend was ik me zo aan het klaar maken voor school, Ik stond zo voor de spiegel en wreef me ogen even uit.Schuur ik zo met mijn vinger langs mijn neus en ja hoorr Ik vernam iets prikken aan mijn neus,Dus ik grijp erna. Vernam ik dat er geen piercing meer inzat!!! Dus ik dacht ; KUT MAN! Nou heb ik een probleem want Ik heb hem nog geen 9 week erin! wat wel moet!! x'D Dus ik op me knieén zitten en door de hele gang heen kruipen x'D en Toen Keek ik ff onder de verwarming door .. en jaaaa! daar lag die! Was ik ook nog zo dom om hem gelijk in me neus te proppen in plaats van eerst ff schoon te maken.Dus er weer uitgehaalt en schoongemaakt,en er weer ingepropt x'D Nu maar hopen voor GEEN ontsteking x'D VASTT NIET :P Omg, Dit slaat helemaal nergens op x'D maarja Zoals ik al zei; IK VERVEEEL ME



    Bedankt voor het Lezen van mijn onzin (A)

    x


    (flower)



    Arme neusjeee van my, doet nog beetje pyn -kijktzielig- (A)


    x'D

    x

    HahaxD

    xD


    I need you like a heart needs a beat

    Misschien een ringetje erin doen? Vind ik trouwens ook in veel gevallen erg mooi staan.


    No growth of the heart is ever a waste