• Na de zomer ga ik beginnen met een naaicursus bij mijn oma.
    Mijn achternichtje is toen ze zwanger was begonnen bij een vrouwtje te leren naaien. Inmiddels heeft ze voor haar dochter kleren gemaakt, maar ook een badcape, kruiken en luierzakken, nestjes om te slapen etc.

    Toen dacht ik ineens, dat zou mij nou zo leuk lijken als ik ooit zwanger raak om zelfgemaakte dingen te kunnen laten dragen aan een kleintje. Ik ben creatief aangelegd, leer graag nieuwe dingen en kan goed gefocust en precies werken.

    Dus na de zomer heb ik meer vrije tijd en dan ga ik om de week een paar uurtjes naar mijn oma toe om dingen te gaan leren. Nu wil ik ook samen met mijn oma iets van een shirtje maken voor een baby. Mijn oma gaat namelijk best hard achteruit, vandaar dat ik zo snel begin. Het lijkt mij geweldig dat als ik in de toekomst een baby heb dat die dan iets aan heeft wat ik samen met mijn oma heb kunnen maken. Natuurlijk hoop ik dat mijn oma dit ook mee mag maken, maar ja je weet het toch maar nooit.

    Hebben jullie onlangs nog plannen gemaakt om iets nieuws te leren of iets nieuws geleerd?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah wat mooi! Leuk dat je dat gaat doen! En lief ook met je oma ;) Ik heb zelf niets nieuws gepland. Oh. Misschien serieuzer studeren haha.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Wat lief! Super dat je dit met je oma gaat doen, quality time (:
    Ik heb eens geprobeerd om te breien, maar dat was net zo snel weer gedaan als toen ik er mee begon :Y)


    Let me share this whole new world with you

    Super leuk idee!
    Ik heb vorige week een aantal insignes vast genaaid, en zelfs dat vind ik al moeilijk :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Super leuk idee!
    Ik heb vorige week een aantal insignes vast genaaid, en zelfs dat vind ik al moeilijk :')

    Hahah ik de vorige keer m'n kerstkamp insigne erop gemaakt werd vriendelijk verzocht door m'n moeder dat niet meer te doen dus heb vrijstelling qua insignes XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had een keer de gat van mijn panty genaaid

    Wat een super leuk idee om ook samen met je oma te doen!
    Succes met leren (;


    It's never gonna happen, Guys.