• Zoals jullie gaps kunnen lezen stop ik met deze site en ik geef ook een reden waarom.

    Als eerste viel het me op op dat hier veel gezeik is tussen mensen hier en sommige doen best lullig tegen elkaar. Telkens er weer drama dat die ene chick 'bitch' tegen die andere chick zegt. En de boel explodeert.

    Hier moet je gewoon uitkijken wat je zegt en nog eens goed kijken of je dingen goed gespekt hebt. Voor je het weet lullen mensen dat je voor geen meter kan spellen. En is er gezeik dat je hoogopgeleide persoon spelt als een steentje. Tuif toch lekker op met je spelling!
    Verder is er vaak gezeik hier en veel botsingen. Er is vaak discussie om de stomste en lulligste dingen omdat dat wijf het niet eens is met die chick.

    Ook als iemand zijn of haar gevoelens willen uiten kunnen mensen erg lullig doen. Of het grappig vinden met een bak popcorn, terwijl diegene serieus is en met shit rond loopt enzo. Het lijkt de leden niet te kunnen schelen hoe kwetsend het voor een ander is om daar lullig over te doen.

    Verder is er veel klachten dat deze site langzaam een rot site begint te worden met alleen maar nare dingen en toxic mensen. Er is veel drama en discussies. Ik hoor van andere dat de mensen hier best lullig kunnen en waarschuwingen kregen van de kleinste en nutteloze dingen En zeggen dat de mensen agressief te keer gaan en een discussie gaan omdat diegenen het niet eens is met jou. Ik kan zelf niet tegen als een of andere verwende teefje met haar gele kanarie tanden loopt te lullen dat die het niet eens is met de mening van de andere en telkens door loopt te lullen dat die verwende nest haar zin kan krijgen. Zullen wijven kan ik echt niet tegen. Ze verdienen eerder een vuist in hun oog dan dat ik hun zien geef.

    En ik merk dat hier bijna geen hond meer komt. Op de 15 leden na. Over twee jaar zal deze site toch niet meer bestaan omdat er geen hond meer komt. En ik begrijp ook waarom. Steeds meer leden stoppen met die site omdat het erg toxic is en veel negativiteit heeft. Ik stop zelf ook voorgoed met deze site omdat ik het echt klaar mee ben.

    Het was voor mij al de druppel toen dat oude wijf loopt te lullen dat ik loopt te trollen terwijl dat niet zo is en met haar stink adem en gele tanden dan loopt te zeiken dat ik doorging, terwijl ik serieus ben. Dat wijf deelt een of andere waarschuwingen uit alsof een of ander politie agent is, dat ik onrespectloos ben en ruzie loopt te zoeken, terwijl ik gewoon een mening had van iemand dat niet lullig bedoelt is. Ik mag dat mens toch niet meer. En dat mens is ook een van de redenen dat ik ga stoppen. Ben klaar met het gezeik. En met haar.

    Dus ik stoppen gaps en wens iedereen op dat mens na tot ziens! (doeg)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2019 - 14:41 ]


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    Goed Nederlands. Woorden die niet uit het woordenboek komen

    [ bericht aangepast op 21 mei 2019 - 14:32 ]

    Jammer.
    Ik snap trouwens niet waarom ik dit ellende lange bericht ook ik m'n GB kreeg...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh, de ironie, ik love het


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Oh, de ironie, ik love het


    Welke ironie? Volgensmij bedoelde ze jou dat je degene die discusie wil omdat andere het eens met jou moeten zijn zodat jij je zin krijgt. Is dat daarom jou ironie omdat ze jou herken? :')

    [ bericht aangepast op 21 mei 2019 - 15:21 ]

    Luftmensch schreef:
    Oh, de ironie, ik love het

    dit. plus, 'leuk' dat ik dit ook in mijn gb kreeg

    [ bericht aangepast op 21 mei 2019 - 15:36 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    26 - 02 - '16

    Ik ben het helemaal met je eens dat de site giftig aan het worden is. Het is zichzelf langzaam aan het doodmaken, door gebrek aan empathie en verdraagzaamheid. Lukt het een paar mensen niet om het gezellig met elkaar te hebben dan moet de hele website daar maar last van hebben erg jammer.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    oof, ben precies ook niet meer actief genoeg dat ik geen gb-bericht krijg #sad
    zal ik ook maar een nieuw topic maken? 'het niveau op Q' lets discuss


    A to the Z

    Ondanks het feit dat ik wel het gevoel kreeg dat er opzettelijk topics werden geopend om een verhitte discussie aan de gang te krijgen, vind ik soms ook wel dat mensjes op Q (niet eens een bepaalde persoon) soms fel uit de hoek kunnen komen. Iemand is heel snel de 'boeman' en er wordt soms al erg snel hard op dingen gereageerd, terwijl de bedoeling van een topic/post misschien niet zo slecht was.

    Maar anyway, thanks voor de toevoeging i guess? :') Veel plezier met de rest van je leven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Enkele reacties hierboven illustreren je punt, ik ben ook eigelijk amper hier te vinden. Zelfs de kerstkaarten swap van afgelopen jaar maakte me niet meer enthousiast, terwijl ik dat 5 jaar met liefde heb gedaan. Maar ja, voor wie doe ik het nog? Ik ken de mensen amper meer, heb geen feeling of connectie meer met ze.
    Dus ja, ik kijk er niet meer naar om.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil echt wel respect opbrengen voor m'n medemensen, maar bij 'stink adem en gele tanden' haak ik toch echt af.


    De manier waarop je over andere mensen praat in dit topic en ook in sommige eerdere posts vind ik echt niet kunnen. Daarmee help je nou niet bepaald mee aan het creëren van een goede sfeer.
    Ik ben het ermee eens dat we soms wel wat liever kunnen doen tegen elkaar hier op Q, maar dit begint toch echt bij jezelf.

    Dus misschien eerst naar jezelf kijken en dan pas gaan roepen over anderen?


    Stenenlikker



    Ohorat schreef:
    oof, ben precies ook niet meer actief genoeg dat ik geen gb-bericht krijg #sad
    zal ik ook maar een nieuw topic maken? 'het niveau op Q' lets discuss


    Ik denk dat je actiever dan ik bent, als je wil mag je mijn gb-bericht hebben? Moet ik hem even uit de prullenbak graaien.


    From these ashes, I will rise

    Come on people, laten we elkaar in de waarde laten en verdraagzaam zijn. Let's feel #blessed and not cursed :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dit is echt heel toevallig, ik las gisteren namelijk nog oude dramatopics (weten jullie de lijst nog? Oh man) en dacht 'joe, fijn dat dàt tenminste niet meer gebeurt'. Maar ik had het niet helemaal juist dus. Afijn. Voor iedereen die denkt dat het vroeger beter was en dat de site nu toxic wordt: nee hoor, vroeger was het ook erg. Of tenminste, vonden mensen. Ik vond het toen en nu ook wel prima. Misschien ben ik nog niet lang genoeg terug.

    In ieder geval, als je een punt wilt maken over het feit dat mensen niet goed met elkaar omgaan, helpt het om deze teksten
    [Quote]Ik kan zelf niet tegen als een of andere verwende teefje met haar gele kanarie tanden loopt te lullen dat die het niet eens is met de mening van de andere en telkens door loopt te lullen dat die verwende nest haar zin kan krijgen. Zullen wijven kan ik echt niet tegen. Ze verdienen eerder een vuist in hun oog dan dat ik hun zien geef.

    weg te laten. Dan ga je een beetje je punt voorbij namelijk.

    Ik heb echt geen drama gezien de afgelopen tijd (dacht dat het daar te rustig voor was? Oeps). Het helpt om te onthouden dat dit maar een site is, dingen altijd bozer overkomen online dan in het echt, en te snappen dat iedereen hier ook gewoon z'n dingetjes heeft. I mean. We kunnen ook op teamuitje gaan. Naar Legoland of zo.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2019 - 13:18 ]


    Tijd voor koffie.