• Hoi allemaal (:

    Voor school doen wij nu kennislabs, kortgezegd moeten we onze eigen lessen over een van te voren vastgesteld thema verzorgen. We doen dit met drie klassen en elke klas krijgt horen, zien of zwijgen.
    Wij moeten over diagnose in het thema horen iets voorbereiden. Dus we moeten audiotief materiaal analyseren. Interviews afnemen of podcasts beluisteren.
    Echter ben ik het nogal uit het oog verloren omdat ik dus ook zien had bij een ander werklab en daar uren aan besteed heb, nog een interview voor een training moest afnemen en verwerken, voor project een organisatiebeschrijving moest maken, etc, etc. Hoe dan ook, dinsdag moet het af zijn en ik kan geen podcasts vinden en een interview gaat wel erg kortdag worden.

    Het thema is diagnose, of te wel, volgens mijn aantekeningen:
    'diagnose in veranderprocessen (->het ‘waarom’, van het 4 ballen model), hoe kom je erachter wat er moet gebeuren, wie er bij betrokken zijn en wat er dan moet gebeuren in je organisatie. DESTEP, klaver model, dor model, stakeholders analyse, etc.
    wat voor diagnose modellen zijn er?

    Iemand die me naar een goede site kan verwijzen? Het mogen geen youtube filmpjes zijn e.d want dat is beeld en ook geen geschreven bronnen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Deze schijnt over 'successful stakeholder engagement te gaan en ze hebben er nog meer. Wel Engelstalig.

    Deze over politics and stakeholders. Ook Engelstalig.

    Snow White and the Seven Stakeholders – Podcast Episode 1: Once upon a time; the digital transformation imperative Ook Engelstalig.

    Understanding the Stakeholder Analysis Ook Engelstalig.

    https://www.project-management-podcast.com/index.php/podcast-episodes/610-episode-305-managing-stakeholders-as-clients Ook Engelstalig.

    Zit daar wat tussen wat je zou kunnen gebruiken?
    Of anders op die platforms?
    Desnoods Spotify/Soundcloud/andere podcast platforms?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Deze schijnt over 'successful stakeholder engagement te gaan en ze hebben er nog meer. Wel Engelstalig.

    Deze over politics and stakeholders. Ook Engelstalig.

    Snow White and the Seven Stakeholders – Podcast Episode 1: Once upon a time; the digital transformation imperative Ook Engelstalig.

    Understanding the Stakeholder Analysis Ook Engelstalig.

    https://www.project-management-podcast.com/index.php/podcast-episodes/610-episode-305-managing-stakeholders-as-clients Ook Engelstalig.

    Zit daar wat tussen wat je zou kunnen gebruiken?
    Of anders op die platforms?
    Desnoods Spotify/Soundcloud/andere podcast platforms?


    like I said on facebook:
    fucking held, love you to bits.


    You were born original, don't die as a copy.