• Een vriendin en ik zijn helemaal gek op de film "The Greatest Showman", dus toen we hoorden dat Hugh Jackman naar Nederland komt en nummers van (onder andere) deze film gaat zingen, hebben we meteen een kaartje gekocht :D Super enthousiast, alleen... Mijn vriendin is sinds een aantal maanden ziek (men weet nog niet wat ze heeft). We hadden gedacht dat we alsnog naar het concert zouden gaan, maar van de artsen moet ze volledige rust nemen. Nu zit ik dus met twee kaartjes, terwijl we niet kunnen gaan (ik ga zelf ook niet meer).

    Het concert is morgen al (17 mei), in de Ziggo Dome. Ik heb de kaartjes al te koop gezet op ticketswap, en op facebook gezet. Zijn er mensen die nog meer ideeën hebben waar ik de kaartjes nog te koop kan aanbieden?


    Inspiration can hit you any time

    Is hier een concert van? Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik een kaartje gekocht (huil)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ga morgen, zo jammer dat je niet kunt gaan!!!
    Ik ga wss echt huilen morgen bij het concert.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Trystane schreef:
    Is hier een concert van? Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik een kaartje gekocht (huil)


    Kun jij niet (een van) de kaartjes overkopen dan?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Trystane schreef:
    Is hier een concert van? Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik een kaartje gekocht (huil)

    Je mag 1 of beide van mijn kaartjes nog over kopen als je wilt;) Ik moet wel over een uur weg, dus kan ik minder vaak op Quizlet kijken :')

    Derks schreef:
    Ik ga morgen, zo jammer dat je niet kunt gaan!!!
    Ik ga wss echt huilen morgen bij het concert.

    Oh wauw, super vet dat jij wel kunt gaan! Veel plezier alvast!!


    Inspiration can hit you any time

    Gaaf dat hij een concert geeft! De film was zó leuk! Jammer dat je niet kunt gaan..


    Let me share this whole new world with you

    Ik kon helaas niet! Ik zag al mooie tickets op TicketSwap staan (nog steeds wel prijzig tho)


    There are poems inside of you that paper can't handle