• Ik heb de trailer van 17 Again gezien en ik zag er een bekend gezichtje in voorkomen: Zac Efron! Oké, ik ben niet zo een geweldige fan en ik wil geen haatreacties van fans, maar onze Zac is weer actief heur :].

    Trailer ; http://www.youtube.com/watch?v=CW9TkWY6Cng
    Website ; http://17againmovie.com/

    ps; ik weet nog niet of er een topic hier over is. dus als er wel eentje van is: sorry..

    x


    we've only said goodbye with words

    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]


    Dat lijkt me dan dus totaal niks,maar ik ga misschien naar 17 again *Vriendin van mij,wil daar héééél graag heen XD*

    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]


    Omygosh, hij lijkt zo niet op Johnny Depp. Ik wil dat niejt! :] Maarja, wij kunnen daar nix en nix aan doen.


    we've only said goodbye with words

    Zac is zo vreselijk, ik vind het nu al een stomme film x'D


    -

    Ik ga ook naar die film. Dat hebben we gisteren met elkaar afgesproken. Hij lijkt me echt leuk. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet dat al bijna een jaar :X


    everything you imagined, and more...

    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]

    Zac speelt inderdaad mee in Pirates Of The Caribbean 4, maar als de neef van Jack :Y)
    Sewes zo de neef van de aap Jack :X


    everything you imagined, and more...

    (...)
    Zac speelt inderdaad mee in Pirates Of The Caribbean 4, maar als de neef van Jack :Y)
    Sewes zo de neef van de aap Jack :X


    en na die film ging hij Jack spelen zeggen ze, maar ik snap niet hoe hij in de ene film de neef kan zijn en in de volgende Jack gaat spelen ><
    echt wel raar hoor ><
    maar ik zie hem dat nog niet meteen doen eigenlijk


    You're a star in heaven.

    (...)

    en na die film ging hij Jack spelen zeggen ze, maar ik snap niet hoe hij in de ene film de neef kan zijn en in de volgende Jack gaat spelen ><
    echt wel raar hoor ><
    maar ik zie hem dat nog niet meteen doen eigenlijk

    Jaa, maar normaal stoppen ze bij de 4de hoor!!


    everything you imagined, and more...

    Ik weet dat al bijna een jaar :X


    ok

    (...)
    Zac speelt inderdaad mee in Pirates Of The Caribbean 4, maar als de neef van Jack :Y)
    Sewes zo de neef van de aap Jack :X

    Dan lach ik m echt keihard uitXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ga niet naar die film, en Zac is daar een reden van. Maar goed:Y)
    Weetje btw dat Zac Efron bijna Edward Cullen zou spelen in Twilight O.o Like wtf, bn blij dat ze dat niet hebben gedaan XD


    -

    Weetje btw dat Zac Efron bijna Edward Cullen zou spelen in Twilight O.o Like wtf, bn blij dat ze dat niet hebben gedaan XD


    Dat noem ik nou omygod, Edward Cullen is echt geen Zac Efron met zijn haar. Robbert Pattinson is véél en véél beter!


    we've only said goodbye with words

    WANNEER KOMT DIE FILM HIER?? (A)

    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]


    de film is dan officeel verneukt.


    We can only learn to love by loving.