• Vindt jij dat Nederland een Farao moet hebben? Stem dan nu!

    Vindt jij dat Nederland een Farao moet hebben? Stem dan nu!

    55.6% (5 stemmen)
     
    Ja, net als vijfduizend jaar geleden in Egypte

    22.2% (2 stemmen)
     
    Ik twijfel. Het idee zal wel leuk zijn.

    22.2% (2 stemmen)
     
    Nee, we houden het maar bij met een koming! Dit is Nederland geen Egypte!


    Let's drink Jasmin tea!

    Oud nieuws niet relevant.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Man, Lubach heeft soms echt goede items. Ik ga deze later even helemaal bekijken.


    Tijd voor koffie.

    Dit programma is satirisch. Het was dus niet serieus bedoeld. Ja, wel, serieus om iets aan te kaarten. Hij is trouwens geen Farao geworden - de Tweede Kamer was tegen.

    *hij wil


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik lachte me hier stuk om ;')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nilas schreef:
    Dit programma is satirisch. Het was dus niet serieus bedoeld. Ja, wel, serieus om iets aan te kaarten. Hij is trouwens geen Farao geworden - de Tweede Kamer was tegen.


    No shit, Sherlock. Kon ook al merken dat hij voor de grap naar de overheid ging om als Farao van het land te worden, terwijl het een grote fatoe was.

    filosofie schreef:
    (...)

    No shit, Sherlock. Kon ook al merken dat hij voor de grap naar de overheid ging om als Farao van het land te worden, terwijl het een grote fatoe was.


    a) Ik weet niet wat een fatoe is, ik prefereer gewoon Nederlands, b) ik wist niet of de TS dit zelf doorhad.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2019 - 12:22 ]

    Nilas schreef:
    (...)
    a) Ik weet niet wat een fatoe is, ik prefereer gewoon Nederlands, b) ik wist niet of de TS dit zelf doorhad.

    Dat het gewoon een grap is, bedoeld diegene ermee. Maar alle dingen aan de kant gezet, Lubach blijft grappig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nilas schreef:
    (...)

    a) Ik weet niet wat een fatoe is, ik prefereer gewoon Nederlands, b) ik wist niet of de TS dit zelf doorhad.


    Fatoe is straattaal van grap(pig)