• xx

    [ bericht aangepast op 27 aug 2020 - 11:24 ]


    • • •

    Voor een rivaalgroep moeten er inderdaad wel veel deelnemers zijn. Ik denk ook dat één groep het beste werkt. Binnen zo'n groep kan ook een hoop rivaliteit zijn in rangen bijvoorbeeld :)

    Mochten er voldoende deelnemers zijn die actief willen meedoen, meld ik me ook graag aan!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Voor een rivaalgroep moeten er inderdaad wel veel deelnemers zijn. Ik denk ook dat één groep het beste werkt. Binnen zo'n groep kan ook een hoop rivaliteit zijn in rangen bijvoorbeeld :)

    Mochten er voldoende deelnemers zijn die actief willen meedoen, meld ik me ook graag aan!

    Oké, mooi dat je het ook zo inziet. (: Precies, het zijn allemaal groepen met rangen, dus rivaliteit is er toch wel, ondanks de loyaliteit.

    Ik hoop het maar, want ik heb hier wel echt zin in haha.


    • • •

    Zo'n soort RPG interesseert mij wel :)


    Do I look like Mother Teresa?

    Lijkt mij ook heel leuk!! Dan zou ik ook graag meedoen! Tis misschien inderdaad ook leuk om er families / slachtoffers bij te doen, maar dan moet je wel een grote groep hebben ...

    Oké, leuk dat mensen geïnteresseerd zijn. (:

    Ik zie dat de Cartel lijkt te winnen, en gezien de meeste dames op Q ook dames op zich willen nemen in RPG's lijkt mogelijke slachtoffers (voor human trafficking bijvoorbeeld) / dames die het geld (of de drugs) tellen / eventueel handlangers (advocaten, agenten etc) / vriendinnen, vrouwen of love interests me een wat beter idee dan hen echt erin te betrekken.

    Stiekem hoop ik ook gewoon dat als we een stel badass mannen erin betrekken, dames er ook enige interesse in hebben. ;D Beetje rondbazen en zo.


    • • •

    Nog iemand die er enige interesse in lijkt te hebben? Ik wil hem misschien vanavond, of anders morgenavond openen.
    Waarschijnlijk wordt het wel een kleine groep, als ik het zo zie, dus ik hoop maar dat iedereen nog interesse heeft.


    • • •

    Highgarden schreef:
    Nog iemand die er enige interesse in lijkt te hebben? Ik wil hem misschien vanavond, of anders morgenavond openen.
    Waarschijnlijk wordt het wel een kleine groep, als ik het zo zie, dus ik hoop maar dat iedereen nog interesse heeft.


    Me!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    ♚♔♚
    Hier is hij dan!
    ♚♔♚


    • • •

    Het zou me leuk lijken als er twee groepen zijn die rivalen zijn van elkaar. Ik heb ooit een soortgelijk RPG opgestart. Liep erg goed!

    Ik ben ook nog steeds in!