• De vraag van vandaag


    2-12-2022
    Heb je iemand ontmoet dit jaar die jouw leven heeft veranderd?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2022 - 21:28 ]

    Eeey leuk. :3

    Maar eh, nee, helaas niet volgens mij. Volgens mij heb ik überhaupt niemand ontmoet hahaha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ontmoet als in echt kennen niet echt dit jaar maar paar weekenden geleden hadden we een weekend weg met feesten op een park daar leerde ik iemand kennen die ik wel leuk vond en hij mij ook. Heel mijn vriendengroep was zo lief voor mij en heeft mij geholpen. Ik ben behoorlijk onzeker en niet zo van het flirten. Hoewel ik erna geen contact meer heb gezocht heeft het mij wel laten inzien dat ik leuk ben zoals ik ben en dat mannen ook dat accepteren. Dus voor mijn zelfbeeld en inzicht was dat een hele fijne ervaring en daarnaast de ervaring dat mijn vier beste vrienden zo lief en behulpzaam waren vond ik enorm waardevol..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    siriuslyhot schreef:
    2-12-2022
    Heb je iemand ontmoet dit jaar die jouw leven heeft veranderd?



    Ja, op het gebied van hulpverlening heb ik dit jaar wel echt een paar fijne mensen ontmoet die mij enorm geholpen hebben. Soms letterlijk mijn leven gered, maar ook gewoon nieuwe inzichten gegeven, nieuwe visies, nieuwe ideeën, veel meer rust. Ik ben ze daar echt ontzettend, ontzettend, ontzettend dankbaar voor.

    Maar sowieso vind ik dat iedere ontmoeting met ieder mens levensveranderend is. Je leven is gewoon nooit meer hetzelfde na een ontmoeting met iemand.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    3-12-2022
    Heb je vandaag het Nederlands Elftal gekeken?

    Nope. Normaalgesproken kijk ik zoveel mogelijk WK-wedstrijden als ik kan want ik ben er gek op, maar dit jaar voelt het gewoon niet goed om ernaar te kijken. Teveel is niet in de haak op het gebied van mensenrechten, een omgekocht toernooi, uitgebuitte arbeiders, queer people & vrouwen die niet gezien worden als mensen, spelers die verboden worden om bandjes te dragen... the list goes on. Ik zie het zo: als iemand die in de ogen van Qatari niet welkom zou zijn in die bloedstadions, zie ik ook niet in waarom ik het dan wel wil steunen door te kijken op tv. But it hurts man, want fuckkk ik hou zoveel van internationaal voetbal.🥲

    [ bericht aangepast op 3 dec 2022 - 21:41 ]


    ars moriendi

    siriuslyhot schreef:
    3-12-2022
    Heb je vandaag het Nederlands Elftal gekeken?


    ik niet, maar ik zat wel op de bank terwijl mijn pa zat te kijken. ik heb niets met voetbal en principieel vertik ik het nu om aandacht te schenken aan het wk in qatar, want fuck alles wat daar fout is gegaan, en hoe ze mensen behandelen.
    verder is ook de hele fifa corrupt en had het wk nooit naar qatar moeten gaan, en infantino doet zijn naam eer aan, want holy shit die guy is een kleuter


    because i knew you, i have been changed for good

    siriuslyhot schreef:
    3-12-2022
    Heb je vandaag het Nederlands Elftal gekeken?



    Nee ik volg het niet en snap het niet. 1 x in mijn leven een wedstrijd en dat was toen een finale (?) Van het wk met Nederland op school.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    siriuslyhot schreef:
    3-12-2022
    Heb je vandaag het Nederlands Elftal gekeken?



    Nee, ik boycot dit WK. Ik heb zelfs naar geen enkele wedstrijd van Duitsland gekeken...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    4-12-2022
    Heb je een favoriet dier/spirit animal? Wat en waarom?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 20:48 ]

    siriuslyhot schreef:
    4-12-2022
    Heb je een favoriet dier/spirit animal? Wat en waarom?



    Ik ga bekennen dat ik echt elke dag zit te kijken of de vraag er al staat ;) Ik vind dit te leuk.

    Ik heb vanaf jongs af aan iets met dolfijnen en uilen. Geen idee hoe het komt. Ik heb nu meerdere uilen mogen vasthouden en mogen aaien en 1 keer met dolfijnen in de zee gezwommen en vooral die laatste was zo gaaf. Ik ben doodsbang voor zee, het onbekende diepte, vissen etc. dus dat was nogal een stap maar met die beestjes had ik nergens last van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ahh awesome om te horen! ik vind het heel leuk om de antwoorden te lezen nml haha <3

    en oeeh tof! ik vond t als kind heel leuk om die uilenballetje uit te pluizen haha

    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 21:08 ]

    Ik denk toch wel de kat. Want die is gewoon fantastisch. Zo eigenwijs en leuk.

    (Maaaar ik vind orka's en vooral ezels ook echt heel mooie dieren, dus die zijn nummer twee en drie.)


    Omnia mutantur, nihil interit

    siriuslyhot schreef:
    4-12-2022
    Heb je een favoriet dier/spirit animal? Wat en waarom?


    Ik vind goudvissen heel leuk. Ze zijn gwn zo kleurrijk en chonky.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja, leuke vraag! Mijn lievelingsdieren (naast honden) zijn 100% walvissen! Blauwe vinvissen, potvissen, bultruggen… the big boys. 🐋

    Ik vind het fantastisch hoe de grootste dieren op aarde ook zon beetje de meest vredelievende zijn. Het zijn echt machtig mooie, indrukwekkende dieren en ik vind walvisgezang zo bijzonder. Heel blij dat ik in Noorwegen potvissen in het wild heb mogen zien.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 23:17 ]


    ars moriendi