• Help, ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen

    In 2017 schreef ik De Drakenkoning voor SOTY. Een jaar later dacht ik er al aan om het verhaal te herschrijven, aangezien er toch een hoop dingen zijn waar ik niet tevreden over ben. Maar ik ben er nooit toe gekomen.

    Enkele weken geleden begon ik een nieuw verhaal, maar ook daar zit ik weeral vast. Echt super frustrerend. Ik geraak gewoon niet vooruit. Hoe graag ik ook wil... En zo is dat eigenlijk al sinds vorige zomer. Hoe graag ik ook wil schrijven, ik krijg amper een letter op papier terwijl er wel voldoende ideeën in mijn hoofd zitten. Maar ik krijg ze gewoon nooit écht uitgewerkt, ze blijven bij iets of wat vage ideeën. ):

    Maarrrr nu openende ik recent weer De Drakenkoning en werd ik terug verliefd op de personages en heb ik het Word Document geprint en nu ga ik dus ein-de-lijk beginnen met het verhaal te herschrijven. Yay!

    Hebben jullie al eens een verhaal herschreven? Week de tweede versie erg af van de eerste?


    The soul needs autumn.

    Aaah, wat goed! Ik wil like mijn manuscript afmaken van een verhaal dat ooit op Quizlet heeft gestaan en in mijn hoofd is het al af en verzonden en– hell, in mijn hoofd ligt het boek al in de winkels hahaha. Je vielt hem vast al aankomen: ik heb echt al maanden niet meer geschreven, MAAR vandaag gaat daar verandering in komen. Ik maak een ontbijtje, wrijf de slaap uit mijn ogen, duw mijn dromen uit mijn hoofd en ga aan het werk.

    Hou me updated hoe het met jou verloopt please!!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 9:42 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Superleuk en superveel succes!
    Als je elkaar wilt motiveren, mijn whatsapp/pb staat open. Ik moet ook herschrijven en ik stel het een beetje uit omdat het nogal een werk is hahahaha


    A to the Z

    Oeh, wat leuk! Veel succes en plezier ermee.

    Aan een van mijn verhalen die niet online gekomen is, is al een hoop veranderd in de 5 versies die ik ervan gemaakt hebt. Ik zou die nog eens echt moeten afronden, haha.
    Ik heb het daarnaast net toevallig met een van mijn vrienden ook over verhalen herschrijven, wat me weer inspiratie geeft om mijn eens aan mijn eerst afgerond verhaal hier te gaan sleutelen. Maar ik heb al te veel schrijfprojecten naast elkaar lopen eigenlijk. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Uit pure nieuwsgierigheid: hoeveel pagina's had je nodig om je verhaal te printen? xD


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat gaaf! Ik herinner me dat verhaal nog, was echt heel erg leuk! Veel succes (heart2)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oeh, heel veel succes!

    Ik ben echt een ramp met herschrijven, omdat ik nooit de motivatie ertoe kan vinden. Ik word altijd te snel gegrepen door nieuwe ideeën die ik dan maar ga uitwerken. Zo heb ik al meerdere manuscripten klaar liggen voor het herschrijven, maar hoe meer nieuwe verhalen ik schrijf, hoe groter de kans is dat ik één van de nieuwe kies om te herschrijven mocht ik er ooit de motivatie voor vinden, haha.


    Stenenlikker

    Ik wil dolgraag ook weer schrijven, maar de tijd niet en niet de ruimte in mijn hoofd (':

    Maar als het goed is is in augustus mijn studie afgelopen, dus dan kan ik hopelijk weer verder gaan met schrijven (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Veturius schreef:
    Uit pure nieuwsgierigheid: hoeveel pagina's had je nodig om je verhaal te printen? xD


    Een vijftig pagina's voor-en achterkant, dus een honderd bladzijden. Het is niet zo'n lang verhaal, ik denk dat het net 40 000 woorden is dus dat wil ik zeker ook veranderen tijdens het herschrijven!


    The soul needs autumn.

    Mijn SOTY van dat jaar ligt nu ook in de boekenrekken ^^ als dat heen motivatie is...
    Super leuk dat je dit doet!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Grace schreef:
    (...)

    Een vijftig pagina's voor-en achterkant, dus een honderd bladzijden. Het is niet zo'n lang verhaal, ik denk dat het net 40 000 woorden is dus dat wil ik zeker ook veranderen tijdens het herschrijven!
    Dat is inderdaad een hoop! Ik kon me nog wel herinneren dat ik het voor een verhaal op Quizlet wel lang vond :')


    There are poems inside of you that paper can't handle