• • ST. CATHERINE •
    • BOARDING SCHOOL •

    Fayetteville -- North Carolina • 2019
    St. Catherine Boarding School staat bekend als een van de beste scholen in Amerika. Ze bieden kwalitatief erg goede lessen, een prachtige omgeving en katholieke elementen die al generaties lang gewaardeerd worden door vele families. Elk jaar reizen honderden leerlingen af naar Fayetteville voor een nieuw schooljaar.
    Het is algemeen bekend dat er vrij strenge gedragsregels zijn en dat er van je verwacht wordt dat je je ten alle tijden netjes gedraagt en dit ook uitstraalt. Dit is natuurlijk niet altijd even makkelijk in een omgeving vol tieners. Geheimen en gebroken regels vormen dan ook de échte kern van deze school. Zolang het mooie plaatje maar wordt opgehouden voor docenten en ouders is er niks aan de hand toch?
    Toch wordt dit steeds moeilijker wanneer misschien wel het grootste geheim in de geschiedenis van de school gevormd wordt. Op vrijdag 6 september vind het allereerste (natuurlijk geheime) feestje plaats op school terrein en het gaat er hevig aan toe. Drank, verdovende middelen, seks, het is er allemaal in overvloed. Aan het einde van de avond gaat het echter mis, gruwelijk mis.
    De 17-jarige Davina Mitchell wordt dood ontdekt, vermoedelijk door de drank of drugs maar niemand weet het zeker. In een combinatie van blinde paniek en het koste wat het kost zorgen dat deze kant van de school geheim blijft, wordt besloten dat ze van het lichaam af moeten. Uiteindelijk wordt ze begraven in de omliggende bossen rondom de school en wordt er door alle aanwezigen gezworen dat ze het er nooit over hebben.
    Davina Mitchell wordt als vermist opgegeven, maar de druk wordt steeds hoger. Studenten krijgen steeds meer last van een schuldgevoel en dreigen te breken, maar ook de politie komt langzaamaan steeds dichterbij de waarheid. In een poging om het toch stil te houden ontstaat er een cultuur van chantage en dreigementen, iedereen houdt elkaar in de gaten. Maar is dit genoeg?

    • EXTRA INFORMATIE •

    St. Catherine Boarding School opende haar deuren in 1907 en heeft door de jaren een prachtig imago op kunnen bouwen. Er zijn families die hun kinderen al generaties lang naar deze school sturen, het is traditie en maakt een mooie toekomst een zekerheid. Het is een privé school en veel kinderen hier zijn dus van goede afkomst, maar het is ook zeker mogelijk om hier binnen te komen als je een erg goede leerling bent.
    De school bestaat uit twee grote, oude gebouwen. Hier zijn door de jaren heen wel dingen vernieuwd zodat het mee kon met de tijd, maar het bevat zeker nog veel oudere elementen. Het is een redelijk groot gebied en gelegen in een bosrijke omgeving. Er is een duidelijk pad dat naar de winkels en dergelijke gaat, dit gebied is zo'n 20 minuten lopen.
    Het is verplicht om je schooluniform te dragen in het schoolgebouw. Buiten de lesuren én het schoolgebouw om ben je vrijer in je kledingkeuze, maar wordt er wel van je verwacht dat het nog steeds degelijk is. Hier hoef je je natuurlijk niet aan te houden, maar reken er dan zeker op dat je wordt aangesproken als het gezien wordt.

    • PERSONAGES •

    [R] Valeria Alexandra Hale • 18 • Queen B • 1.2 • Lizzo
    filosofie
    flakes
    Venustic
    [R] Robin Cheryll Barnes • 17 • [...] • 1.2 • Hargreeves
    Nikia Willishka Marshall • 18 • The Rebel • 1.2 • Rionach

    [R] Felix Adrian Bellerose • 19 • The floater • 1.2 • Bunbury
    [R] Bryce Archibald St.Clare • 18 • Mr. President • 1.1 • Obeah
    Hargreeves
    Shayle





    • INVULLEN •

    • Naam
    • Leeftijd (16-19)
    • Status (niet verplicht)
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Geschiedenis
    • Extra (denk aan geheim(en), likes, dislikes, allergieën, verslavingen, angsten, dromen etc.)
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • Maximaal 2 personages per persoon
    • 16+ is toegestaan, maar geef het aan
    • Niemand is perfect!
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 22:49 ]


    El Diablo.

    Ik wil misschien meedoen! Ik claim een meisje!

    Lang geleden voor mij de RPG's, maar dit lijkt me wel leuk! Ik reserveer graag een meisje.

    Ik zet jullie erbij (:


    El Diablo.

    Kan ik een jongen reserveren? ^^


    chaos makes the muse

    Natuurlijk!


    El Diablo.

    Mag ik een jongen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ofcourse ^^


    El Diablo.

    Mag ik een jongen? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een dame?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Altijd c;


    El Diablo.

    Ugh, ik twijfel. Even MT. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    zou ik er nog een meid bijmogen? c: ik heb er plots inspiratie voor heheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ooh ofcourse :Y)


    El Diablo.

    dibs op de hoogste in de hiërarchie. Nu ik een keertje de kans heb :3


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Bryce Archibald St.Clare



    Naam:
    Bryce Archibald St.Clare
    Geen bijnamen, daar heeft hij een bloedhekel aan. Zijn naam is zijn erfgoed, zijn grote trots. Daar hoort niet mee gerommeld te worden.


    Leeftijd:
    Achttien. Bryce zag het levenslicht op 24 januari.

    Status:
    Mr. President.
    Deze jongeman is de absolute macht op St.CBS. Hij laat zich niet in twijfel trekken en wie het zich toch waagt zal het bezuren.


    Extra:
    • Allergieën: Penicilline
    • Angsten: Paarden
    • Dislikes: Chaos, wanorde, respectloosheid, alles wat te luid of opvallend is.
    • Eigenaardigheden: Sorteert alles op kleur, dan wel in de volgorde van het alfabet (bv; appelblauwzeegroen - blauw - groen -paars - rood - violet).
    • Likes: Goede koffie, klassieke muziek, volwassen gesprekken, boeken
    • Favorieten: Cambridge (sigarettenmerk), aardappelkroketjes, Ralph Lauren, Focus (Scott Bradley PMJB rendition), One Flew Over The Cuckoo's Nest,
    • Geaardheid: Do not put me in a box.
          Bryce valt niet exclusief op mannen of vrouwen, en heeft ook geen specifieke voorkeur. Het enige waar hij wel kieskeurig in is is het feit dat hij graag vrouwelijke vrouwen en mannelijke mannen heeft. Heren met make-up, of dames zonder ook maar je reinste beetje klasse doen hem niks. Een vaste relatie is momenteel niet aan hem besteed.
    • Geheimen:
          Bryce is zijn maagdelijkheid verloren aan de vrouw van zijn wiskundeleraar, waarmee hij een jaar lang een stomende affaire gehad heeft. Het is een publiek geheim dat voor hem geen gevolgen heeft gehad omdat er geen harde bewijzen van zijn.
          Hij is één van de laatste personen die Davina levend gezien heeft en vreest dat hij een deel van de oorzaak is (is niet zo).
    • Geloof: Katholiek Christen - niet actief
    • Gewoontes:
          Rookt meteen na het opstaan een sigaret, en kijkt één aflevering van een serie op Netflix.
          Poetst na elke maaltijd en tussendoortje zijn tanden.
          Belt dagelijks naar zijn zusje.
    • Hobby's:
          • Academisch: Schaakclub, Atletiek, Penningmeester
          • Non-academisch: Netflix, heeft met zijn vader een cursus sommelier gevolgd, akoestische gitaar
    • Talenten: Akoestische gitaar, partnerdans, goocheltrucs, en hij kan je een stront in een zak verkopen en dan nog wel zodanig dat je er blij mee naar huis gaat.



    Innerlijk:
    • Intelligent
    • Inventief
    • Beheerst, onbewogen
    • Loyaal
    • Betrouwbaar
    • Vastberaden
    • Ambitieus
    • Proactief
    • Bezit een flinke portie overredingskracht
    • Innemend
    • Rustig
    • Kil
    • Meedogenloos
    • Egoïstisch
    • Autoritair
    • Onzeker
    • Rechtuit
    • Onvoorspelbaar


    Uiterlijk:
    • Lengte: 1m87
    • Bouw: Athletisch; brede schouders, slanke heupen.
    • Haar: Lichtblond (natuurlijk), stijl, medium lengte. Makkelijk in model te brengen.
    Bryce draagt z'n haar vaak verschillend.
    • Ogen: Donkerbruin. Emotieloos. Lange wimpers.
    • Kenmerken:
          Bryce heeft een hartvormige moedervlek op z'n linkerschouder.
          Hij heeft een groot litteken op zijn rechterenkel, en een klein litteken op de onderkant van zijn kin nadat hij als kind door een paard bijna vertrappeld werd.
    • Kledingstijl: preppy, dure merken mits kwaliteit
    • Bodymods:
    Geen tattoos of piercings.
    • Extra:



    Geschiedenis:
    • Vader: Harold St.Clare (49), goede relatie
    • Moeder: Grace Amelia Lauren (44), goede relatie.
    • Broers:
          Charles Phillip St.Clare (23), neutrale relatie.
          Astor William St.Clare (18, fraternal twin), slechte relatie.
    • Zus: Darcy Catherine St.Clare (14) , zijn oogappel.

    • Baby- en peutertijd:
    • Kleutertijd:
    • Lagere school:
    • Hogere school: Toen Astor en Bryce naar de middelbare school gingen leek het even alsof ze closer dan ooit zouden worden, ze gingen met dezelfde mensen op en stonden op gelijk niveau van populariteit. Dat bleek echter algauw een probleem, want beiden waren ze ook even ambitieus. Ook Astor poogde aan de top van de keten te komen. Dat Bryce's karakter toch net iets wreder was is toen gebleken. Hij bedacht een plan om van zijn broer af te raken, toen die hem al voor de zoveelste keer de loef had proberen afsteken; gedurende enkele dagen mengde hij ongezien een zeer lage dosis drugs in het eten van Astor, waarna hij ook een hoeveelheid in zijn kluisje verborg en een anonieme tip instuurde dat daar iets te vinden was. Astor ontkende hoog en laag, maar bij een urinetest bleek hij toch positief te testen. Hij werd stante pede van school gestuurd en krijgt nu thuis les, wat Bryce vrij spel gaf om de macht te grijpen.

    Relaties:
    Davina Mitchell: Bryce en Davina hebben twee jaar terug een korte romance gehad. Na een hevige breuk hebben ze hun weg naar elkaar toch terug gevonden, dan wel als goede vrienden. Heel af en toe deelden ze nog wel eens de lakens, maar dat was het ook wel.
    Valerie Alexandra Hale: Hoewel ze op romantisch vlak geen enkele link hebben vormen Valerie en Bryce een echt powerkoppel. Ze nemen het altijd voor de ander op, en houden wekelijkse zakenlunches over wat de toestand van zaken in hun koninkrijk betreft. Wie Valerie durft tarten mag zichzelf verantwoorden bij Bryce.
    Ze hebben samen ook ooit een kitten, genaamd Princess Penelope von Glitterbottom, binnengesmokkeld. Die is ondertussen uitgegroeid tot een flinke kater en heeft het prinsheerlijk in hun kamers.
    Nikia Willishka Marshall: Deze twee hebben een haat/vriendschapsrelatie. Daar waar Bryce oprecht kan genieten van Nikia's vrolijke trekken, botst het minstens even hard als haar rebelse kant de kop opsteekt. Hij beschouwt haar als een goede vriendin, maar zal alsnog geen enkele vorm van tegenspraak van haar dulden.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2019 - 22:11 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.