• WIE HELPT MIJ?!
    Ik moet een kutverhaal schrijven over een neushoorn die dood is geschoten en dan ondekken 2 mensjes hem (da's al gebeurt) maar nu gaan die 2 mensjes de stropers zoeken! WTF ik weet echt niks wat er dan kan gebeuren XD

    Wie helpt me?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nou, die mensjes gaan een bosje in. En dan worden 1 van die mensjes geschoten en dan vind dat andere mensje die ventjes en dan neemt dat mensje die ventjes naar het dorp mee.
    Ben je mee?

    euhm, een van de mensjes wordt gevangen en dan moet de ander hem bevrijden? En als ze vluchten wordt er eentje in zijn arm geschoten, maar alles komt goed en kunnen ze de stropers gevangen nemen enzow?


    What you see, is what you get.

    Het zijn 2 mensjes x]
    Ambosi en Kwalili (OMGOSH medelijden)
    en opzich wel leuke ideeën ^^
    Meer? Kom op ik moet het morgen afhebben -.-'


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Morgen al? Waaw jij bent vroeg x'D
    Anders kunnen de dieren hun helpen? Of moet het realistisch zijn? >< Misschien kan Kwalili met dieren communiseren fzeu? :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Morgen al? Waaw jij bent vroeg x'D
    Anders kunnen de dieren hun helpen? Of moet het realistisch zijn? >< Misschien kan Kwalili met dieren communiseren fzeu? :P
    Ja ik weet et! Ik ben zelfs mijn schrift vergeten nu moet ik het in een van hier thuis doen -.-'' en ja, het moet realistisch zijn geloof ik :S


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Hmm, das wel héél irritant --"
    Maaruh, verder heb ik eigenlijk niet veel inspi meer. Naar de avond toe wordt ik meestal inspiloos... <33


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kutjes! Dat heb ik net heaaa en het word maar later :s Ik sta 8 voor stellen en die wil ik niet kwijt


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Hmm, meestal ben ik daar rap mee klaar. En meestal heb ik ook veel inspiratie, maar kleine stukjes van een verhaal geven is owk nog moeilijk --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jep idd.. nouja.. ik ben begonnen, maar ideeën zijn altijd welkom!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ambosi en Kwalili staan achter de hoge bomen. Ze hebben de stropers in de gaten, maar zij vermoeden niets van Ambosi's en Kwalili's plannen. Twee witte neushoorns zitten in ijzeren kooien opgesloten. Kwalili wil ze gaan bevrijden, maar wordt tegengehouden. "We moeten voorzichtig zijn Kwalili. Ze zijn gevaarlijk. We moeten wachten op de politie" zegt Ambosi serieus. Kwalili knikt en draait zich met haar rug tegen een dikke stam. De avond valt en nog steeds hebben de twee niets kunnen ondernemen. En in het donker wordt de missie nog gevaarlijker, want dan komen de wilde dieren uit. Ambosi is na een tijdje in slaap gevallen en Kwalili staart in het duister. Ze besluit om iets te ondernemen en sluipt voetje voor voetje dichter. Met wat moet ik die kooien nu openmaken? denkt ze bij zichzelf. Voorzichtig omzeilt ze de slapende stroper en ontneemt hem de sleutel. Een leeuw brult in de nacht en een schaduw van een olifant sluipt aan haar voorbij. Wanneer de eerste kooi geopend is en de neushoorn ervan door raast, wil ze de tweede kooi ook gaan ontsluiten. Maar het is te laat. Een van de rovers komt geeuwend zijn tent uit en laadt zijn jachtgeweer. "Lopen Kwalili!" schreeuwt Ambosi. Ze loopt zo hard ze kan, maar de stroper is sneller en schiet een ijzeren kogel recht in haar been. Ze struikelt en valt met haar gezicht in het stof. De andere stroper is nu ook ontwaakt en sleurt haar aan haar armen mee. Een lege kooi en een gevangene is wel gemakkelijk. Ze sluiten Kwalili op en Ambosi staat angstig toe te kijken vanuit het struikgewas. Gelukkig komen ze niet achter hem aan, want tegen twee man zou hij het nooit kunnen halen.
    Nja, had even zin om een stukkie te schrijven, misschien wel het spannendste deel >< geen idee, je bent er wat mee of je bent er nx mee ^^
    <33 [Ik werk graag ideetjes uit :P]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    AWH thank OU VER MUCH!! Dit had ik net nodig <3
    Serieus, echt thanks! Dit houd je tegoed van me :D


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Hah ^^ geen probleem. Weet nie of die goe is fseu, maarja. Je moet em maar aanpassen hééj :d


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar ik moeter vandoor ><
    Nog veel succes met je verhaal! =)
    En als je me hulp nog es nodig hebt, you can always ask me ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ehm dan ben ik nu telaat moet al klaar zijn.


    muziek altijd overal

    Ja xD En het is me gelukt.. gelukkig :P nouja, ik ben er vanaf, ty all!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!