• Ja ja daar ben ik weer met een zeurtopic...

    Het gehele afgelopen jaar waren we opzoek naar haringen. Die krengen zijn stiekem behoorlijk duur en niemand regelde wat. Uiteindelijk waren er wat haringen geregeld en konden we op kamp.

    Tijdens een gekkigheid op kamp besloot ik thuis winkels te gaan mailen. De vraag of ze ons wilden sponsoren. Dit vorig jaar bij de Ah gedaan en we hebben toen veel geld gekregen. Dit keer dacht ik dus aan haringen.

    Dus vandaar kreeg ik een mailtje over iemand die geïnteresseerd was om ons te helpen. Dus ik knal dat in de app groep en begint het gezeur van 1 iemand. 'wat voor haringen' dus geef ik aan dat ik ijzeren met een haakje aan de achterkant heb aangegeven.

    We hebben zowel grote als kleine tenten en gebruiken verschillende soorten haringen. Daarbij is het gratis. Daarnaast gaf ik aan, als je weet hoe het heet dan hoor ik het graag. Toen begon het gezeur en dat van 1 iemand.

    Ja want we moeten specifieke haringen maar hoe ze heten of hoe te omschrijven kon hij niet. En hadden we er al niet genoeg.

    Dit keer is het mij gelukt om mijn frustraties in te houden maar echt. Ik heb fucking gratis haringen geregeld..... Die dingen zijn en raken altijd kwijt en altijd heb je ze nodig en is het gezeik. En nu regel ik het gratis en kan er alleen maar gezeik komen.

    Niet eens een tof dat je dit gedaan hebt of eraan gedacht hebt. Ugh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    gaat dit over de vissensoort
    Ik snap er niets van


    A to the Z

    Ik geloof over tentharingen^

    Lief dat je meedenkt en meehelpt om aan genoeg haringen te komen! Alleen vervelend dat sommige anderen dat niet kunnen zien en ook geen goede beschrijving van wat ze willen lijken te geven. Gewoon een 'lief van je, maar ik zoek een andere soort haringen/ heb ze niet meer nodig' zou toch een fijnere reactie zijn geweest dan het niet waarderen wat je gedaan hebt en er gedoe van maken.
    Hopelijk draait hij nog wat bij, of lost het op een andere manier op die je minder frustreert.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oooh ik zat ook aan vis te denken, oeps.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oooh ik zat ook aan vis te denken, oeps.
    het was niet zo duidelijk excuses me...

    Ik had inderdaad ook wel wat meer mensen verwacht die zouden zeggen goh tof van je dat je er aan denkt maar nee. Alles afzeiken en dan vinden ze het gek dat mensen niks meer willen doen, regelen of organiseren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is inderdaad rot. Jij doet er moeite voor en dan zo reageren - niet eens een dankjewel of zo..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mensen worden steeds meer ondankbaar. Ik denk dat dit weer zo'n geval is van "dat je het niet zo moet aantrekken," want anders wordt je er enkel nog meer aangedaan door.


    Don't walk. Run, you sheep, run.